Pringle Skrevet 7. februar 2014 #1401 Skrevet 7. februar 2014 (endret) Har hatt dårlig matlyst i dag. Frokost: En tallerken butternut-suppe, knekkebrød med leverpostei. Mellom: Et bløtkokt egg. Lunsj: Knekkebrød med Jarlsbergost, ananas, agurk. Middag: En tallerken spaghetti med kjøttsaus. Kvelds: Et halvt krus kakao med mascarpone og sjokoladepulver. Endret 7. februar 2014 av Pringle
skruf Skrevet 8. februar 2014 #1402 Skrevet 8. februar 2014 2 skiver Ingers Rugbrød med makrell i tomat 2 ryvita med leverpostei, rødbeter og majones 1 eple, 1 skål gresk yoghurt med noen valnøtter og 1ts gresk honning (egenimpotert fra Kreta) 3 pizzastykker, ala hjemmebakt med grov bunn, 2 glass rødvin
Anneline80 Skrevet 8. februar 2014 #1403 Skrevet 8. februar 2014 Gårsdagens: Frokost: tre ryvita, med egg, skinke og salat og kaviar. Et glass melk og en halv pære. Mellom: en rosinscone og kaffe. Lunsj: spinatsuppe og salat/paprika/sukkererter/tomat/reker/egg.et glass appelsinjuice. Mellom: en appelsin med litt vaniljekesam og hakkede mandler/rosiner. Middag: italiensk pizza med parmaskinke, ost, ruccola og artisjokker. Og en øl. Kveldskos: sørlandschips.
FantasDick Skrevet 8. februar 2014 #1404 Skrevet 8. februar 2014 - Cottage cheese med mandler, hasselnøtter, kokosflak, gojibær, linfrø og solsikkefrø. Kaffe. - Kaffe med fløte. Peanøttsmør. - Eggerøre med paprika, skinke og ost. - Burn Sugarfree. - Hjemmelaget pizza med grov bunn, tomatsaus, pepperoni, skinke, paprika, cheddar-blanding, hvitløksdressing og jalapeños. Cola Zero. - Atkins dark chocolate decadence.
Gjest Runforit Skrevet 8. februar 2014 #1405 Skrevet 8. februar 2014 Frokost Eggerøre med cashewnøtter og skinke Lunsj Havregrøt Mellom Frukt Middag Eggewraps med kylling med kyllingkarri saus, rømme, avokado og salat Snacks 70% mørk sjokolade og rom Skal lage meg proteinpannekaker som kveldsmat
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #1406 Skrevet 8. februar 2014 Altfor mye, og blir kvalm av å tenke på det. Tror jeg skal faste hele neste uke. Anonymous poster hash: 29703...b56
Gjest Mupsi Skrevet 8. februar 2014 #1407 Skrevet 8. februar 2014 I dag har jeg ikke spist noe fordi jeg har hatt vondt i hodet og vært litt kvalm pga det. I går spiste jeg to speltlomper med syltetøy og litt middag på kvelden, fikk ikke ned noe mer av samme grunn. Tenkte å prøve å få i meg noe nå snart, er bare så fantasiløs til hva det skulle være har ikke lyst på verken brød eller knekkebrød. Jaja.
Gjest Runforit Skrevet 8. februar 2014 #1408 Skrevet 8. februar 2014 I dag har jeg ikke spist noe fordi jeg har hatt vondt i hodet og vært litt kvalm pga det. I går spiste jeg to speltlomper med syltetøy og litt middag på kvelden, fikk ikke ned noe mer av samme grunn. Tenkte å prøve å få i meg noe nå snart, er bare så fantasiløs til hva det skulle være har ikke lyst på verken brød eller knekkebrød. Jaja. Huff da. God bedring! Husk å få i deg nok væske
Gjest Mupsi Skrevet 8. februar 2014 #1409 Skrevet 8. februar 2014 Huff da. God bedring! Husk å få i deg nok væske takk takk Skal gå og ta meg et glass vann med en gang jeg
Pringle Skrevet 9. februar 2014 #1410 Skrevet 9. februar 2014 Appetitten er tilbake! Frokost: Et bløtkokt egg, en tallerken butternut-suppe, druer. Mellom: Appelsin med peanøttsmør. Lunsj: Et halvt krus kakao, en halv kiwi og rød paprika. Middag: Laks og ris med soyasaus, erter. Kvelds: Gulrot, brie og mer peanøttsmør...
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #1411 Skrevet 9. februar 2014 Frokost: Kesamlapper med blåbærsyltetøy Middag: Kjøttboller med potetmos Kvelds: 3 skiver Snacks: Sjokoladekake fra funksjonellmat og noen biter daimsjokolade Anonymous poster hash: 7f23d...460
Butter Skrevet 9. februar 2014 #1412 Skrevet 9. februar 2014 (endret) I går spiste jeg: Frokost: 1 knekkebrød med makrell i tomet, 1 granolabar med jarlsberg og paprika. 2 kopper kaffe. Lunsj: 1 Skyr med nøtter (fyller det lokket på skyren med nøtter). 1 appelsin. 1 kopp te. Mellom: 2 kopper ingefærte (fersk ingefær, sitron og lit honning) Middag: Elgindefilet, hjemmelagde pommes frites, kokte rosenkål stekt sopp med viltsaus. 1 glass rødvin. Kos (lørdag): 1 skål med blanding av nøtter og mørk sjokolade. 2 glass rødvin. Til nå idag: Frokost: 2 knekkebrød med ost og paprika. 1 kopp kaffe. Ettertrening: kaffe med melk. LUnsj: 1 god morgen gresk youghurt. 1 appelsin. 1 kopp ingefærte. Blir hjemmelaget pizza på grov bunn til middag og et eller to glass rødvin. Kanskje litt mørk sjokolade til kos. Glemte et bløtkokt egg til søndagsfrokosten. Pizzaen ble halvgrov bunn, en kraftig tomatsaus, sopp, rødløk, purre, soltørket tomat, jarlsberg og blåmuggost. Endret 10. februar 2014 av Butter
Anneline80 Skrevet 9. februar 2014 #1413 Skrevet 9. februar 2014 Tullefrokost til OL: kaffe, en kiwi og en håndfull potetgull. Frokost: to speilegg med ovnsstekt bacon, en grov skive brød og et glass melk. Lunsj: gresk yoghurt med granola og bringebær. Mellom: en gulrot Middag: ovnsbakt hel kylling med masse hvitløk og bakt søtpotet, sellerirot, rødløk og purre. Et glass rødvin og sjokolademousse til dessert. Til kveldens film blir det oppskåret frisk frukt med litt vaniljekesam og hakkede mandler og rosiner.
Anneline80 Skrevet 9. februar 2014 #1414 Skrevet 9. februar 2014 Mellom: Appelsin med peanøttsmør. Wow, den kombinasjonen var ny for meg. Godt??
Pringle Skrevet 9. februar 2014 #1415 Skrevet 9. februar 2014 Wow, den kombinasjonen var ny for meg. Godt?? Veldig! Forutsatt at peanøttsmøret og appelsinen er av god kvalitet; jeg foretrekker helt finmalt peanøttsmør, uten tilsatt sukker og olje, men med salt, og appelsinen må ha skikkelig smak, ikke være "vandig". Jeg deler også opp appelsinen forsiktig i båter så saften ikke renner ut før jeg tygger til
drue Skrevet 9. februar 2014 #1416 Skrevet 9. februar 2014 Frokost: Smoothie laget av frosne bringebær og yoghurt naturell Tre hjemmelaga knekkebrød med diverse pålegg Mellommåltid: Pære Lunsj: Omelett med bacon Kiwi, mango, bringebær og blåbær Middag: Svinefilet og grønnsaker Kvelds: Har ikke spist kvelds enda
Gjest Runforit Skrevet 9. februar 2014 #1417 Skrevet 9. februar 2014 Frokost Eggerøre med skinke og cashewnøtter Mellommåltid Proteinpannekaker og ananas Lunsj Mer proteinpannekaker Middag Eggewraps med kylling med karrisaus og rømme
FantasDick Skrevet 9. februar 2014 #1418 Skrevet 9. februar 2014 (endret) - Eggerøre med pepperoni og paprika. Sukkererter og perletomater. Kaffe med fløte. - Masse kaffe med fløte og en Atkins med noe karamell og peanøtter. - Pavlova og riskrem med rødsaus (bedt på kaffe/kaker). - Peppermynte-te. Fremdeles syyyk og ikke lyst på noe mat. Edit: Fikk plutselig lyst på mat likevel! Steker frørundstykker as we speak og har laget en halvliter sukkerfri sjokolademelk mens jeg venter. Blir et par rundstykker med smør, hvitost og paprika, tror jeg. Kanskje en halvdel med peanøttsmør. Endret 9. februar 2014 av FantasDick 1
Gjest Vinglepetra Skrevet 9. februar 2014 #1419 Skrevet 9. februar 2014 (endret) I dag: Eggerøre med 1 og 1/2 skive brød kaffe kaffe 1 wienerpølse med lompe 2 wienerpølser med potetmos 1/2 fersken Fryktelig dårlig matlyst i dag Føler meg litt stressa og nedenfor Endret 9. februar 2014 av Vinglepetra
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #1420 Skrevet 9. februar 2014 Frokost: En skive Middag: Skinkestek med grønnsaker, ris og saus Mellom: Noen biter med appelsin, gulrot og eple Kvelds: 2 skiver + en minisnickers Anonymous poster hash: 7f23d...460
Fremhevede innlegg