mumfi Skrevet 29. januar 2014 #1301 Skrevet 29. januar 2014 Frokost: 2 skiver med kyllingsalat Lunsj: 1 pk wasa sandwich creme cheese, 1 appelsin og 1 snack a jack pose. Måtte kjøpe lunsj på butikken. Middag: Wok med kylling og pasta. Ferdigpose i dag med lite kalorier.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #1302 Skrevet 29. januar 2014 Ikke noe bra matdag idag.... frokost: en skive med skinke og egg og ett eple lunsj: en skive med røkelaks, salat og en skyr musli yoghurt mellom: en skyr pæreyoghurt med musli og fire!!!! Sjokolade cafe coockies middag: kyllinggryte og 3 ss ris snart skal jeg på trening heldigvis! Anonymous poster hash: a7cc8...75b
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #1303 Skrevet 29. januar 2014 Frokost: En skive med leverpostei Lunsj: En skyr + et eple Middag: Spagetti og kjøttdeig Mellom: Eggerøre og litt frukt Kvelds: Finner kanskje en skive. Anonymous poster hash: 7f23d...460
Pringle Skrevet 29. januar 2014 #1304 Skrevet 29. januar 2014 Frokost: To bløtkokte egg, yoghurt med müsli, agurk, aprikoser. Lunsj: To knekkebrød med skinkesalat (kokt skinke, finhakket løk og majones), melk, paprika. Mellom: En Babybel-ost. Middag: Havregrøt laget på melk, med smørøye. Sukkererter og honningmelon Kvelds: Appelsin med peanøttsmør, brokkoli.
Butter Skrevet 30. januar 2014 #1305 Skrevet 30. januar 2014 I går spiste jeg: Frokost: 1 skyr med litt nøtter og ekstra bringebær. Lunsj: 1 musliknekkebrød med ost, 1 knekkebrød med philadelphia og kyllingskinke, 1 tomat. Mellom: 1 eple middag: 1 porsjon ovnsbakte grønnsaker med strimley svinekjøtt og en liten skje med saus (brukte masse av kraften til saus istedet. kvelds: 2 musliknekkebrød med ost. 1 appelsin.
Teriyaki Skrevet 30. januar 2014 #1306 Skrevet 30. januar 2014 (endret) Gårdagen startet bra, men endte helt forferdelig Frokost/før trening: Skyr skogsbær med musli Lunsj: Eggerøre av to egg og ett knekkebrød med ost, skinke og paprika mellom: To rugsprød med cottage cheese og syltetøy middag: Kyllingfilet med ris og salat Kvelds: To brødskiver med ost og skine i toastjern I tillegg på kvelden: Fire sveler, hvor to av dem hadde nugatti på, også delte jeg og min samboer en hel potetgullpose på 250 g. Sånn kan det gå når man er pms og på slankern samtidig Tror jeg må begynne å la meg spise mer når jeg er pms, for det er ikke første gangen jeg får helt ekstreme cravings når jeg er pms. Bedre å spise litt mer av den sunne maten enn at det blir sånn som i går. Endret 30. januar 2014 av Teriyaki
Mormont Skrevet 30. januar 2014 #1307 Skrevet 30. januar 2014 Frokost: En atkinsbar (forsov meg) Lunsj: En skyr vanilje + en banan Middag: Canneloni med kyllingkjøttdeig Kvelds: Proteinpannekaker med masse bær
skruf Skrevet 30. januar 2014 #1308 Skrevet 30. januar 2014 2 ryvita med skinke og jarsberg 2 ryvita med makrell i tomat og majones 1 laksefilet kuttet opp i biter og bakt i alu-folie sammen med brokkoli, gulrot, vårløk, salt&pepper, en klask lettrømme og en klask smør, fullkornris og soyasaus ved siden av. Til kvelds tror jeg det blir gresk yoghurt med valnøtter og gresk honning (kjøpte med flere glass fra Kreta ifjor sommer, verdens beste honning).
gusanodemar Skrevet 30. januar 2014 #1309 Skrevet 30. januar 2014 Dagens måltid: Frokost: havregrøt laget med havremelk, havre, rugflak, hasselnøtter, mandler, rosiner, solsikkefrø og honning Lunsj: 6 Digesstive kjeks og grønn te Mellommåltid: Hasselnøtter og rosiner, 2 riskaker Før trening: 1 banan Etter trening: 30 gram Hemp Powder Proteinpulver med havremelk Middag: To speltbrødskiver med olivenolje, avokado, paprika, agurk,salt og pepper Og kveldsmat vet jeg ikke ennå. Ha en fin kveld!
Tabris Skrevet 30. januar 2014 #1310 Skrevet 30. januar 2014 Ble litt digg i dag: Frokost. Kaffe og sjokolade Lunsj: Pastasalat med kylling og brød Mellom: Oreo vanlijeyoghurt Middag. Pasta med kjøttsaus Kvelds: Popcorn og øl
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #1311 Skrevet 30. januar 2014 Frokost: en skive brød med kalkunpålegg og ett kokt egg lunsj: kyllingfilet med litt chevreost, salat og en synnøve gresk yoghurt med eple og kanel mellom: en skyr med musli og ett eple en kopp lettkakao middag: 200g kyllingfilet med 20 g chevre, litt honning, 3 ss couscous og salat, lite glass rødvin kvelds: en skive rugbrød med fire skiver kokt skinke og paprika, en kopp lett kakaoAnonymous poster hash: a7cc8...75b
Anneline80 Skrevet 30. januar 2014 #1312 Skrevet 30. januar 2014 Før trening: litt rosiner/nøtter og et glass melk. Frokost: gresk yoghurt med multer, et kokt egg og noen tomater. Kaffe og et glass granateplejuice. Mellom: et halvt eple og en halv appelsin med vanilje kesam. Lunsj: to skiver grovt brød med salat, kylling i karri og vann. Mellom: en gulrot og to salinas-kjeks med blåmuggost og fikenmarmelade. Kaffe og vann. Middag: honningglasert svinenakke med bakte grønnsaker og et glass rødvin. Kvelds: et glass melk og en kiwi, og to ruter melkesjokolade.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #1313 Skrevet 30. januar 2014 En porsjon fiskegrateng Litt frukt og pepsi max Et rundstykke + litt smågodt Finner sikkert noe mer senere. Anonymous poster hash: fd3f3...a8a
Gjest Vinglepetra Skrevet 30. januar 2014 #1314 Skrevet 30. januar 2014 Frokost: 2 skiver grovt brød med linsesuppe lunsj: 1 skive grovt brød med karbonade Mellom: 1 kopp te Middag: 2 skiver grøvt brød og en stor porsjon linsesuppe Kvelds: 1 kopp te Jeg føler jeg slurver veldig med maten for tiden, å være masterstudent er vanskeligere enn antatt
Pringle Skrevet 30. januar 2014 #1315 Skrevet 30. januar 2014 Frokost: Bløtkokt egg, knekkebrød med røkt laks, melk, pomelo, paprika. Lunsj: Knekkebrød med skinkesalat, melk, agurk. Mellom: Brie og honningmelon. Ingefærte med honning. Middag: Nakkekotelett, byggryn og brokkoli/stangselleripuré. Kvelds: Eple med peanøttsmør.
Strikkemamma Skrevet 31. januar 2014 #1316 Skrevet 31. januar 2014 I går: Frokost: 2 rugsprø med mager smøreost. 1 skål med havregryn, melk og 1 skje jordbærsyltetøy. Melk og kaffe. Lunsj: 2 skriver med crabsticksalat med paprika og agurk. Vann. Mellom: Havremakroner med mager vaniljekesam. Kaffe. Middag: Hjemmelaget kyllingkjøttboller og potetstappe. Pepsi max. Mellom: Gulrot og noen salatblader. (kjempegodt å gnage på ) Kvelds: 2 stykker grandispizza med pepperoni.
Teriyaki Skrevet 31. januar 2014 #1317 Skrevet 31. januar 2014 Frokost/før trening: En skyr med musli Etter trening: YIT restitusjonsdrikk med kakaosmak ' Lunjs: Eggerøre av to egg, to havreknekkebrød med ost, skinke og paprika Vet ikke enda hva jeg skal ha til middag og kvelds.
Butter Skrevet 31. januar 2014 #1318 Skrevet 31. januar 2014 Til nå: frokost: 1 knekkebrød med 2 skiver kyllingskinke, 1 musliknbrød med philadelphiaost. noen cherrytomater. Kaffe og te. Lunsj: 1 skål med grønnsakssuppe med kylling, 1 lite grovt rundstykke. Te. Etter trening: 1 yt restitusjonsbar. Middag blir en eller annen variant av laks/fisk. så snakket sambo om at han hadde lagd noe digg til oss, så da blir det vel noe av det også. Siden det er fredag blir det nok også et par glass med vin: -)
Gjest Runforit Skrevet 31. januar 2014 #1319 Skrevet 31. januar 2014 Frokost Eggewraps med skinke og rømme Lunsj Samme som frokost Mellom 1 frukt Mellom 2 Mandler Middag Kyllingtaco Snacks Mørk sjokolade
Gjest Vinglepetra Skrevet 31. januar 2014 #1320 Skrevet 31. januar 2014 (endret) Frokost: 1 skive med ost og 1 kaffe mellom : 1 skive marmorkake og en kaffe Mellom: 1 skive marmorkake og 1 kaffe middag: en halv porsjon fiskegrateng med potet og litt smørsaus, råkost. kvelds: 1 knekkebrød med ost kvelds 2, aner ikke, men det blir et skikkelig måltid, er innmari sulten. I dag har jeg gått ute i snøen i 10 timer. All mat var pakket med som niste på turen. Dette må anbefales til dere andre. Edit: Det ble en skive med nuggati til kvelds og en liten kopp melk. Endret 31. januar 2014 av Vinglepetra
Fremhevede innlegg