Pringle Skrevet 6. februar 2014 #1381 Skrevet 6. februar 2014 Frokost: Ett bløtkokt egg, knekkebrød med røkt laks, melk, moreller, agurk. Lunsj: En tallerken butternut squash soup, en neve ristede gresskarfrø og en pasjonsfrukt. Mellom: Yoghurt med müsli og et digert rødt eple. Middag: Kyllingvinger, søtpotetmos og erter. Kvelds: Sukkererter og et knekkebrød med leverpostei.
Gjest Vinglepetra Skrevet 6. februar 2014 #1382 Skrevet 6. februar 2014 1 kopp kaffe 1 te 1/3 porsjon pasta med litt reker 1/2 stykke marsipankake 1 kaffe 1 porsjon kylling med ris og litt saus 3-4 peanøtter 5-7 rosiner
Butter Skrevet 6. februar 2014 #1383 Skrevet 6. februar 2014 I går spiste jeg: frokost: 1 skål havregryn med litt biola, litt nøtter og blåbær. Te. Kaffe. Lunsj: 1 knekkebrød med avocado og 2 skiver kalkunskinke, 1 musliknekke brød med ost. Til sammen 1/2 avocado. Te. Mellom: 1 eple. Middag: 1 1/2 fiskekake. ovnsbakte båtpoteter og grønnsaker med litt matyoughurt. Kvelds: 1/3 stort beger mager cc med nøtter og litt tørket frukt. 1 kiwi. Te. til nå idag: Frokost: 1/3 beger mager cc med blåbær og ca 1 neve nøtter. te og kaffe. Lunsj: 1 lite, grovt runstykke med 1 skive lett gulost. 1 tomat og 1/2 avocado. Te.
skruf Skrevet 6. februar 2014 #1384 Skrevet 6. februar 2014 2 ryvita med makrell i tomat og lett-majones 2 ryvita med go og mager leverpostei (pga den er melkefri), sylteagurk og lett-majones 2 fiskepinner med en haug brokkoli, gulrot og litt remulade. Til kvelds tror jeg det blir noen speltkjeks med brie, kraftkar (blåmuggost fra Tingvollost), og ripsgele, samt 1-2 glass rødvin. (kosetorsdag med mannen etter at minsten har tatt kvelden)
Gjest Vinglepetra Skrevet 6. februar 2014 #1385 Skrevet 6. februar 2014 Frokost: Ett bløtkokt egg, knekkebrød med røkt laks, melk, moreller, agurk. Lunsj: En tallerken butternut squash soup, en neve ristede gresskarfrø og en pasjonsfrukt. Mellom: Yoghurt med müsli og et digert rødt eple. Middag: Kyllingvinger, søtpotetmos og erter. Kvelds: Sukkererter og et knekkebrød med leverpostei. Du spiser usedvanlig godt :-) Hvordan får du tid til all den gode maten?
Gjest Runforit Skrevet 6. februar 2014 #1386 Skrevet 6. februar 2014 Frokost Eggewraps med rømme og skinke Lunsj Samme som frokost Mellom Frukt og mandler Middag Kokoskyllingsuppe med cashewnøtter Kvelds Omelett med skinke og grønnsaker
Gjest Lille-pus Skrevet 6. februar 2014 #1387 Skrevet 6. februar 2014 Samler alt uten å fordele det på klokkeslett eller måtidstype: 4 små rundstykker m/ leverpostei, spekepølse, jarlsberg 2 epler 2 knekkebrød m/salami, jarlsberg en håndfull små tomater 2 minipaprika 1 glass ananasjuice
Elanore Skrevet 6. februar 2014 #1388 Skrevet 6. februar 2014 Har ikke giddet mye styr i dag... Wasa "sandwich" - cream chives tror jeg det var Wasa nøttebar med tranebær eller noe i den duren Bamasalat med ost og skinke Risgrøt med smør, sukker og kanel
Pringle Skrevet 6. februar 2014 #1389 Skrevet 6. februar 2014 Du spiser usedvanlig godt :-) Hvordan får du tid til all den gode maten? Jeg er enslig og trygda, så med mer overskudd pga den gode maten, har jeg mye tid til rådighet
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #1390 Skrevet 6. februar 2014 Jeg er enslig og trygda, så med mer overskudd pga den gode maten, har jeg mye tid til rådighet Du er i hvert fall veldig flink til å lage god mat Blir ofte fristet av å lese dagsmenyen din.Anonymous poster hash: 0c3a0...e3e
Pringle Skrevet 6. februar 2014 #1391 Skrevet 6. februar 2014 Du er i hvert fall veldig flink til å lage god mat Blir ofte fristet av å lese dagsmenyen din.Anonymous poster hash: 0c3a0...e3e Takk, så hyggelig å høre! Jeg er veldig interessert i mat for tiden, så supert om jeg også kan inspirere noen...!
FantasDick Skrevet 6. februar 2014 #1392 Skrevet 6. februar 2014 - Havegrynpannekake med vaniljekesam. Kaffe. - Atkinsbar, den med kokos. Mer kaffe. - Proteinkaffe med sjokoladesmak, toffee-stevia, krem og sukkerfri sjokoladesirup. - 3 biter smågodt-hobby. - Fullkornpasta og hjemmelaget kjøttsaus. Cola Zero. Jeg er syk og mat frister ikke så mye, derfor så mye søtt. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #1393 Skrevet 6. februar 2014 Frokost: En halv pære + rislunch Middag: Kyllingfilet med salat og litt ris Kvelds: 2 skiver Finner kanskje en skive til. Anonymous poster hash: ef577...423
Meg12345 Skrevet 6. februar 2014 #1394 Skrevet 6. februar 2014 Frokost: 50g havregrøt(vanilje og rosin-smak) med sukrin, og en kvart banan Lunsj: to ryvita med tomatost, blåbær-skyr og en banan Middag: Blomkål og brokkoli-grateng, grønnsaker, litt ris, litt seterrømme og to vegetarnuggets. Kvelds: rundstykke med et egg, bittelitt frokostblanding med skummet melk og en halv banan. Ellers har jeg småspist på litt bær og slikt. Har trent 3-4 timer i dag, og er veldig fornøyd med dagen. Nå gjelder det bare å legge meg før jeg plutselig sitter her med potetgullposen hehe :-)
Pringle Skrevet 6. februar 2014 #1395 Skrevet 6. februar 2014 Frokost: Ett bløtkokt egg, knekkebrød med røkt laks, melk, pasjonsfrukt, blomkål. Lunsj: En banan, valnøtter/pekannøtter, litt mascarpone. Middag: Spaghetti med grønn kjøttsaus. Kvelds: En halv kiwi og en bit brie.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #1396 Skrevet 7. februar 2014 Middag: 1 pakke frokostblanding, 1 kartong melk, smågodt,1 pose potetgull, 1 liter is, 1 pizza, 600g nøtter, frukt, 10 knekkebrød, syltetøy, 1/2 L jordbærmelk, 1 loff, 1/2 boks smør og 2 L tomatsuppe. Prøver å spise normalt though. Ønsker å bli kvitt bulimien + jeg må opp en del i vekt fordi jeg er en del undervektig (må opp i vekt med vanlig kosthold + næringsdrikker). -Himmelstøv Anonymous poster hash: 04079...3ff
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #1397 Skrevet 7. februar 2014 I går: Frokost: havregrøt med sukrin Lunsj: havregrøt med sukrin Mellom: 2 epler Middag: kjøttkaker med blomkålstappe, gulrot og erter Kvelds: 1 eple Anonymous poster hash: 97631...49a
FantasDick Skrevet 7. februar 2014 #1398 Skrevet 7. februar 2014 - Cottage cheese med mandler, hasselnøtter, linfrø, solsikkekjerner, kokosflak og gojibær. Kaffe. - Cottage cheese med mandler, hasselnøtter, linfrø, solsikkekjerner, kokosflak og gojibær. Kaffe. - Et lite stykke marsipankake (en kollega hadde bursdag). - Proteinkaffe og peanøttsmør. - Tikka masala med blomkålris, raita og mangochutney. - Sugarfree Burn.
Mormont Skrevet 7. februar 2014 #1399 Skrevet 7. februar 2014 Frokost: En halv boks mager vaniljekesam med müsli Lunsj: To speltlomper med jarlsberg og en pose Nøtt & Søtt Middag: Svinefilet med bakte tomater og søtpotetmos Kvelds: Noen dadler, en byggrynslunsj og litt blandet frukt
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #1400 Skrevet 7. februar 2014 Salat med en kyllingfilet En brødskive med skinke En hot dog En del sjokolade og sjokoladekake fra funksjonellmat. + litt chips Anonymous poster hash: 7f23d...460
Fremhevede innlegg