Pringle Skrevet 2. februar 2014 #1341 Skrevet 2. februar 2014 Før trening: et lite glass melk og litt rosiner/nøtter. Etter trening: en banan. Sen frokost: gresk yoghurt med granola og bringebær. En grov skive brød med et kokt egg på halve og leverpostei og rødbeter på andre. Et glass granateplejuice. Mellom: en appelsin. Middag: andebryst med bakte grønnsaker og rosenkål, appelsinsaus. En stor kule vaniljeis med varme bjørnebær til dessert. Kvelds: to salinas med blåmuggost og fikenmarmelade. En after eight og noen sure fisker. thora, så klart... middagen din hørtes helt vidunderlig ut! Kveldsmaten også, forresten!
Anneline80 Skrevet 2. februar 2014 #1342 Skrevet 2. februar 2014 thora, så klart... middagen din hørtes helt vidunderlig ut! Kveldsmaten også, forresten! Takk, det smakte veldig bra
Ingvilddd Skrevet 2. februar 2014 #1343 Skrevet 2. februar 2014 En vanlig søndag... Frokost/lunsj: en brødskive og ett knekkebrød med pålegg, en yoghurt med nøtteblanding. Melk og kaffe. Mellom: Ett eple og en banan. Mer kaffe. Middag: Laks, grønnsaker og fullkornsris. Mellom: En appelsin. Kveldsmat: Skal snart spise vaffel med syltetøy og ost. Og vaniljeis. Mmmm
Pringle Skrevet 2. februar 2014 #1344 Skrevet 2. februar 2014 Frokost: Bløtkokt egg, knekkebrød med røkt laks, melk, blomkål, pasjonsfrukt. Lunsj: Knekkebrød med skinkesalat, melk, brokkoli, granateple. Middag: Cheese on toast - 2x2 skiver Fjellbrød, jarlsbergost, sennep og ketchup, sylteagurk og løk, stekt i olje i panna. Melk. Kvelds: Paprika, sukkererter, moreller og pistasjnøtter.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #1345 Skrevet 2. februar 2014 Hjemmelaga kjøttkaker med erterstuing og potet 3 skiver Litt frukt Anonymous poster hash: fd3f3...a8a
Pringle Skrevet 2. februar 2014 #1346 Skrevet 2. februar 2014 Hjemmelaga kjøttkaker med erterstuing og potet3 skiverLitt frukt Anonymous poster hash: fd3f3...a8a En person som ikke er interessert i mat?? Detaljer, takk!
According To Skrevet 2. februar 2014 #1347 Skrevet 2. februar 2014 to skiver med kalkunskinke, ost og paprika. Sweet and sour med kylling og villris. to skiver med omelett laget av to egg og kalkunskinke.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #1348 Skrevet 3. februar 2014 noen cherrytomater, omelett med litt skinke og grønnsaker, noen babygulerøtter, et glass banan og bringebær smoothie med proteinpulver, havregrøt med masssse kanel, 4 knekkebrød med kremost. Søndag så har ikke noe godt å mumse... hehehe Anonymous poster hash: 68b9e...2eb
fiddlesticks Skrevet 3. februar 2014 #1349 Skrevet 3. februar 2014 Frokost: Sukkererter Middag: Lapskaus Kvelds: 6 Kinder Maxi og en Ostepop kun èn ostepopp?:D
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #1350 Skrevet 3. februar 2014 Igår; Frokost: 1 pannekake av havregryn og egg med moste blåbær. Og et stort glass iskald proteinkaffe. Spiste dette klokken 8. Holdt meg mett til klokken 14 =\ Lunsj: var på asiatisk nyttårsfeiring med buffet. Tok da litt glassnudler med grønnsaker, sånn typisk "nyttårskake" laget av ris, bønner og svinekjøtt. Litt kylling og diverse grønnsaker. 1 liten plastikkopp cola. Middag: dro rett på langrennstrening etter festen og trente i 3 timer. Var fortsatt mett da jeg kom hjem, så det ble bare en stor kopp med iskald proteinkakao og litt blåbær. Kveld: 150g sticky rice med litt salt og nøtter. (Litt rester fra nyttårsfeiringen som vi fikk med hjem)Anonymous poster hash: d9015...d74
Butter Skrevet 3. februar 2014 #1351 Skrevet 3. februar 2014 I går: Frokost: 1 bløtkokt egg, 1 knekkebrød fra jacobs med roastbiff og litt lett majones,1 knekkebrød med ekte geitost. Litt paprika. Lunsj: 1 lite rundstykke med salat, agurk og fiskekake og ost. 1appelsin.1 tørket fiken. 1 bit 70%sjokolade. Middag: taco: 1 grovt pitabrød, masse grønnsaker + øvrig tilbehør. 1 glass vin. Dessert/kvelds: 2 sjokoladekakestk med en dæsj rømme. 1 glass rødvin.
Sjokoladenøtt Skrevet 3. februar 2014 #1352 Skrevet 3. februar 2014 Til nå har jeg spist en brødskive med servelat til frokost og litt kyllingsalat til lunsj Og to sjokolader.. skulle ikke vært lov med gratis sjokolade på jobb
FantasDick Skrevet 3. februar 2014 #1353 Skrevet 3. februar 2014 (endret) Hele helgen har vært en eneste stor matorgie for meg, så nå er det skjerpings! I alle fall til fredag. Jeg kan nevne; øl, tortillachips, dip, uanede mengder smågodt og et glass ekte sprite! I dag: - Cottage cheese med mandler, hasselnøtter, linfrø, solsikkekjerner og kokosflak. Kaffe. - Biola med hasselnøtter og mandler. Mer kaffe. - Kyllingsalat til middag; marinert kyllingfilet, ruccola, paprika, agurk, rødløk, mais, hvitost, tomat, sukkererter, kokt egg og fransk dressing. Farris. Kveldsmat blir muligens et frø-rundstykke med peanøttsmør eller hvitost/paprika, om jeg gidder å lage et brett (jeg må, er tom for brødmat). Endret 3. februar 2014 av FantasDick
Butter Skrevet 3. februar 2014 #1354 Skrevet 3. februar 2014 Har til nå spist: 1 skål havregryn med biola, blåbær og litt nøtter. Lunsj: 1 lite grovt rundstykke med 1/2 (umoden avocado, måtte streve med å få ut kjøttet, men jeg ville ha avocado), 2 skiver kyllingskinke og noen cherrytomater. 1 banan etter trening nå gleder jeg meg til middag som blir tacosalat. Blir sikkert noe kveldsmat også typisk 2 hjemmelagd musliknekke med ost og litt frukt.
Butter Skrevet 3. februar 2014 #1355 Skrevet 3. februar 2014 Hele helgen har vært en eneste stor matorgie for meg, så nå er det skjerpings! I alle fall til fredag. Jeg kan nevne; øl, tortillachips, dip, uanede mengder smågodt og et glass ekte sprite! I dag: - Cottage cheese med mandler, hasselnøtter, linfrø, solsikkekjerner og kokosflak. Kaffe. - Biola med hasselnøtter og mandler. Mer kaffe. - Kyllingsalat til middag; marinert kyllingfilet, ruccola, paprika, agurk, rødløk, mais, hvitost, tomat, sukkererter, kokt egg og fransk dressing. Farris. Kveldsmat blir muligens et frø-rundstykke med peanøttsmør eller hvitost/paprika, om jeg gidder å lage et brett (jeg må, er tom for brødmat). Godt det ikke bare er meg som koser meg (skeier ut i helgene) :-)
Gjest Vinglepetra Skrevet 3. februar 2014 #1356 Skrevet 3. februar 2014 Løpte rett på jobb uten å ha spist frokost, og hadde deretter en helt grusom dag på jobben, nesten traumatisk opplevelse. Så et det straks klart for dagens første måltid, nemlig wienerpølser i lompe :hurra: Unner meg litt comfort food i dag. Er usikker på hvordan resten av dagen blir.
Gjest Runforit Skrevet 3. februar 2014 #1357 Skrevet 3. februar 2014 Frokost Eggewraps med skinke og rømme Lunsj samme som frokost Mellom Frukt og mandler Middag Laks med cashewnøtter, rømme og grønnsaker Kvelds blir nok litt frukt etter kveldsjoggeturen
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #1358 Skrevet 3. februar 2014 Da skal matvraket oppdatere. Føler jeg spiser så enorme mengder om dagen... frokost kl 07.30: tynn skive rugbrød, ett kokt egg og fem skiver kokt skinke, en tomat og te med en skvett melk Kl.09.00: et lite eple kl 11.00: en pære musli skyr lunsj kl 11.30: kyllingfilet (ovnstekt) med 3 ss kokt couscous, 8 cherrytomater,1/2 paprika, agurk og ruccola, 1 ss kremet balsamico kl 13.00: et lite eple Kl 14.00: en pære musli skyr kl. 15.00: 3 twist og kaffe Kl. 20.00: 1/2 grovt hamburgerbrød; kyllingfilet stekt i bittelitt olje, en skive chebre og salat (cherrytomater, paprika og ruccola)med balsamico eddik, Dessert: en gresk yoghurt eple og kanel fra synnøve finden.. ja jeg føler jeg har spist og spist i hele dag. Heldigvis ble det en tung spinningsøkt på megAnonymous poster hash: a7cc8...75b
Anneline80 Skrevet 3. februar 2014 #1359 Skrevet 3. februar 2014 Frokost: Halv appelsin, grov brødskive med leverpostei og rødbeter og et glass melk. Mellom: en gulrot og kaffe. Lunsj: vegetarlasagne, grønn salat og et glass granateplejuice. Mellom: litt nøtter/tørket frukt. Kaffe. Middag: reinsdyrkarbonade med potet- og sellerirotpuré, rosenkål og stekt løk. Tyttebær og sjysaus. Kveldskos: ca 1/3-pose Sørlandschips og en kiwi.
Pringle Skrevet 3. februar 2014 #1360 Skrevet 3. februar 2014 Frokost: Bløtkokt egg, knekkebrød med røkt laks, melk, brokkoli, honningmelon. Lunsj: Knekkebrød med leverpostei, melk, blomkål, granateple. Middag: Nakkekotelett, potet, erter. Kvelds: Honningbakte bjørnebær med nøtter og mascarpone (egenkomponert oppskrift, neste gang: dropp nøttene), sukkererter.
Fremhevede innlegg