AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #1361 Skrevet 3. februar 2014 En person som ikke er interessert i mat?? Detaljer, takk! Åh sorry I dag: Hjemmelaga kjøttkaker, ertestuing, 1 potet og litt makaroni 3 skiver; første med leverpostei, andre med banan og tredje med nugatti 1 knekkebrød med brunost 2 glass pepsi max Anonymous poster hash: fd3f3...a8a 1
Butter Skrevet 4. februar 2014 #1362 Skrevet 4. februar 2014 Frokost: Bløtkokt egg, knekkebrød med røkt laks, melk, brokkoli, honningmelon. Lunsj: Knekkebrød med leverpostei, melk, blomkål, granateple. Middag: Nakkekotelett, potet, erter. Kvelds: Honningbakte bjørnebær med nøtter og mascarpone (egenkomponert oppskrift, neste gang: dropp nøttene), sukkererter. Hva var "galt" med nøttene? Bare lurer for hele retten virket så god (også er jeg en nøttemums i tillegg)
Pringle Skrevet 4. februar 2014 #1363 Skrevet 4. februar 2014 Hva var "galt" med nøttene? Bare lurer for hele retten virket så god (også er jeg en nøttemums i tillegg) Jeg liker også nøtter godt - sitter og spiser pistasjnøtter nå, faktisk - men sammen med det søte og myke - bærene og kremen - kjentes valnøttene i går ut som fremmedlegemer. Det går helt fint i yoghurt, jeg har tilogmed spist yoghurt med crisp og blåbær, og det var godt... men jeg husker jeg fikk marsipankake hvor det var valnøtter i kremen inni, og det ødela hele opplevelsen for meg. Kankje jeg bare er rar. (Neste gang gjør jeg det enkelt - kjører en dyp tallerken med tinte bær i mikroen, tilsetter honning og mascarpone.)
Gjest Vinglepetra Skrevet 4. februar 2014 #1364 Skrevet 4. februar 2014 Frokost: 1 stort rundstykke med ost og skinke. 1 kaffe lunsj: 1 brødskive med potetsalat middag: lakseburger med pommes frites og salat. Kvelds: 1 wienerpølse i lompe.
Pringle Skrevet 4. februar 2014 #1365 Skrevet 4. februar 2014 (endret) Frokost: To bløtkokte egg, honningmelon, pistasjnøtter. Lunsj: Knekkebrød med røkt laks, melk, pomelo. Mellom: Kakao med mascarpone og O'boy-dryss. Middag: Butternut squash soup, et knekkebrød med leverpostei, og ca 10 gram av gresskarfrøene før jeg sjekket hvor mye kalorier det er i dem... Kvelds: To biter appetittsild, blomkål. Endret 4. februar 2014 av Pringle
missdior Skrevet 4. februar 2014 #1366 Skrevet 4. februar 2014 Nå får dere dømme kostholdet mitt, dere som driver med trening osv! Jeg har begynt å trene 3-4 ganger i uka, og har lagt om hele kostholdet Frokost - En halv ananas Lunsj - To grove brødskiver med skinke og paprika (ikke noe smør) Middag - Ca 170 gram kalkunfilet, byggris og appelsinsaus (sikkert litt mye ris) Kveldsmat - To grove brødskiver med litt majones, masse ruccola, agurk og kalkunskinke. Har drukket ca 1 liter vann i dag, og to glass p-max
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #1367 Skrevet 4. februar 2014 Nå får dere dømme kostholdet mitt, dere som driver med trening osv! Jeg har begynt å trene 3-4 ganger i uka, og har lagt om hele kostholdet Frokost - En halv ananas Lunsj - To grove brødskiver med skinke og paprika (ikke noe smør) Middag - Ca 170 gram kalkunfilet, byggris og appelsinsaus (sikkert litt mye ris) Kveldsmat - To grove brødskiver med litt majones, masse ruccola, agurk og kalkunskinke. Har drukket ca 1 liter vann i dag, og to glass p-max Litt lite frukt og grønt, kanskje? Ellers ser det bra ut, selv om jeg ville hatt litt mer til frokost Anonymous poster hash: bf74a...fe6
Pringle Skrevet 4. februar 2014 #1368 Skrevet 4. februar 2014 Nå får dere dømme kostholdet mitt, dere som driver med trening osv! Jeg har begynt å trene 3-4 ganger i uka, og har lagt om hele kostholdet Frokost - En halv ananas Lunsj - To grove brødskiver med skinke og paprika (ikke noe smør) Middag - Ca 170 gram kalkunfilet, byggris og appelsinsaus (sikkert litt mye ris) Kveldsmat - To grove brødskiver med litt majones, masse ruccola, agurk og kalkunskinke. Har drukket ca 1 liter vann i dag, og to glass p-max Litt lite frukt og grønt, kanskje? Ellers ser det bra ut, selv om jeg ville hatt litt mer til frokost Anonymous poster hash: bf74a...fe6 Nok frukt og grønt, synes jeg, men altfor lite fett.
Gjest Fuldkornshvede Skrevet 4. februar 2014 #1369 Skrevet 4. februar 2014 Frokost: 2 knekkebrød (rugsprø havre) med delikat krepsesalat 1 knekkebrød med norvegia og paprika 1 glass appelsinjuice (ikke fra konsentrat) Lunsj: 3 knekkebrød med kokt skinke og norvegia Masse kaffe Kveldsmat: 2 knekkebrød med norvegia og paprika 2 knekkebrød med 2 kokte egg 1 glass appelsinjuice Ca. 1062 kalorier til sammen Litt lite variert i dag, haha! Litt for mye rugsprø. Burde spist en mindre kveldsmat, og heller hatt en ordentlig middag...
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #1370 Skrevet 5. februar 2014 Middag: 2 stykker hjemmelaget pizza Mellom: Et halvt eple Kvelds: 2 stykker hjemmelaget pizza Snacks: 3 mini-snickers Anonymous poster hash: ef577...423
Butter Skrevet 5. februar 2014 #1371 Skrevet 5. februar 2014 I går spiste jeg: FROKOST: 1 skål havregryn med biola, blåbær og litt nøtter. Lunsj: 1 lite rundstykke med philadelphia, kalkunskinke og tomat. Mellom: 1 musliknekkebrød/granolabar med ost. Middag: sautert okse med grønnsaker og potetmos med bacon og purre. Cappuccino. Kvelds: 1 skål cc med litt nøtter og 3 svisker. 1 appelsin
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #1372 Skrevet 5. februar 2014 2 dobbel 00 yoghurter 200 g cottage cheese en appelsin 2 dobbel 00 yoghurter Suppe med svinekjøtt 200 g cottage cheese Slikkepinne og cola light Bama fruktsalat Mål for dagen: mer frukt, grønt og kjøtt. Litt mindre meieriprodukter Anonymous poster hash: 8c568...f5d
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #1373 Skrevet 5. februar 2014 Det er så "tidlig" på dagen min at jeg bare har spist ett knekkebrød med smørost, en kopp te og ett glass oboy. Nå skal jeg lage meg det samme om igjen. Haha matlei much? Anonymous poster hash: 72c7e...592
Pringle Skrevet 5. februar 2014 #1374 Skrevet 5. februar 2014 Det er så "tidlig" på dagen min at jeg bare har spist ett knekkebrød med smørost, en kopp te og ett glass oboy. Nå skal jeg lage meg det samme om igjen. Haha matlei much?Anonymous poster hash: 72c7e...592 Hehe, det er slående hvor mye mer interessert i og glad i mat jeg blir jo mer variert og spennede jeg spiser Matlei suger...
skruf Skrevet 5. februar 2014 #1375 Skrevet 5. februar 2014 1 boks tunfisk i vann med opphakka sylteagurkbiter, 2ss lettrømme, maldonsalt&pepper 2 ryvita med bremykt og jarlsberg Middag blir fullkornpasta med stekte pølsebiter (go&mager kjøttpølse pga den er melkefri), stekt løk og hvitløksfedd, samt dampet brokkoli og blomkål. Hvis jeg blir sulten til kvelds så blir det ryvita med noe pålegg.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #1376 Skrevet 5. februar 2014 Crappy matdag! 1 pizzastykke 2 brødskiver med skinke 1 minisnickers 1 brødskive med skinke og ett kokt egg Anonymous poster hash: ef577...423
Teriyaki Skrevet 5. februar 2014 #1377 Skrevet 5. februar 2014 Frokost: to knekkebrød med ost, skinke og papriks mellom: en banan og en yoghurt lunsj: rester fra gårdagens khøttdeig og spagetthi middag: asiatisk fiskesuppe med ett grovt rundstykke kvelds: samme som til middag
drue Skrevet 5. februar 2014 #1378 Skrevet 5. februar 2014 (endret) Frokost: Eggerøre og kalkunpålegg i speltlomper En kiwi Lunsj: En boks cottage cheese med sukkerfritt jordbærsyltetøy Mellommåltid: Skyr Middag: Mager svinekotelett og masse brokkoli Kvelds: Omelett med bacon og litt frukt på siden Smoothie laget med frosne skogsbær og yoghurt naturell Endret 5. februar 2014 av drue
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #1379 Skrevet 5. februar 2014 Crappy matdag! 1 pizzastykke 2 brødskiver med skinke 1 minisnickers 1 brødskive med skinke og ett kokt egg Anonymous poster hash: ef577...423 Uff, må plusse på noe: 1 tacosalat 1 minisnickers Anonymous poster hash: ef577...423
FantasDick Skrevet 5. februar 2014 #1380 Skrevet 5. februar 2014 I går: - Kyllingsalat og kaffe. - Peanøttsmør og kaffe med fløte. - Havregrynpannekaker med bacon og hjemmelaget blåbærsyltetøy. Melk. - Dream brownie-is. I dag: - Havregrynpannekake med vaniljekesam. Kaffe. - Kyllingsalat og en Burn sugarfree. - Mandler og kaffe med fløte. - Enchilladas med hjemmelaget guacamole. 1
Fremhevede innlegg