AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #1281 Skrevet 26. januar 2014 En skive med eggerøre Litt sjokolade og en kokk kakao 2 pannekaker Anonymous poster hash: 7f23d...460 1
Pringle Skrevet 26. januar 2014 #1282 Skrevet 26. januar 2014 Frokost: To bløtkokte egg, yoghurt med müsli, blomkål, kiwi. Lunsj: Knekkebrød med bøkling, melk, honningmelon, agurk. Mellom: En banan og noen valnøtter. (Nam, men ikke noe å bli mett av.) Middag: Kyllingvinger, søtpotetmos, aspargesbønner og erter. (Yummi!) Kvelds: Sukkererter og camembert. (Nam!) Tester ut allergener, det gikk ganske greit med ørlite kiwi og sukkererter igjen etter flere års avholdenhet. Svir litt på tunga, men ingen magesmerter.
Butter Skrevet 27. januar 2014 #1283 Skrevet 27. januar 2014 Til nå har jeg spist: Frokost: havregryn, litt nøtter, biola og bringrbær. Lunsj: 2 knekkebrød/muslibarer med ost. 1 tomat. Før trening: 1 eple. etter trening: 1 banan. nå er jeg sykt sulten. bussen. var veldig forsinket, så mmiddagen. lar vente på seg: -(
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #1284 Skrevet 27. januar 2014 etter en liten matorgie igår, har jeg sovet lenge for så å dra på trening, så sitter her nå med mitt første måltid; kyllingsuppe! synes det er rart at jeg ikke er mer sulten enn jeg er.. Anonymous poster hash: bdba5...8e7
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #1285 Skrevet 27. januar 2014 Frokost: en skive rugbrød med kokt skinke og kokt egg lunsj: kyllingfilet, litt couscous; salat, 1ss kremet balsamico, en skyr yoghurt med musli mellom: et eple og en appelsin middag: halvt grovt hamburger brød med en kyllingfilet, en skive chevre, mager kesam med hvitløk, tomatsalat dessert: en cafe coockie sjokoladekjeks (måtte unne meg noe digg etter en hard spinningtime og 3 km løping og situps!Anonymous poster hash: a7cc8...75b
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #1286 Skrevet 27. januar 2014 Har IKKE spist for mye Frokost: yoghurt mild&lett fra Tine + en appelsin Lunsj: en pakke lobnobs Mellom: oppkutta gulrøtter og kålerabi Middag: Peppermarinert flatbiff med gulrøtter og isbergsalat Dessert: en appelsin 1 sukkerfri IFA-pose Kvelds: eggehviteomelett med cherrytomater og agurk Anonymous poster hash: 8c568...f5d
Strikkemamma Skrevet 27. januar 2014 #1287 Skrevet 27. januar 2014 (endret) Frokost: 4 tynne rugsprøknekkebrød med mager smøreost, ost, skinke, egg, agurk og paprika. melk og 2 kopper kaffe. Lunsj: 1 knekkebrød med ost, skinke, agurk og paprika. 2 havremakroner. Middag: 2 pannekaker med blåbærsyltetøy og bacon. Kvelds: 2 knekkebrød med mager smøreost og skinke, ost, agurk og paprika. En litt ensidig dag når det gjelder kostholdet? Endret 27. januar 2014 av Lykke
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #1288 Skrevet 27. januar 2014 1 bløtkokt egg, 1 tynn skive med syltetøy og vegetargryte m/rundstykke til (er på slankekur...) Anonymous poster hash: f583b...5cd
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #1289 Skrevet 27. januar 2014 En skive med eggerøre med pølse Litt sjokolade, noen biter frukt En skål med kesam med funlightsaft Tomatsuppe med pølse Anonymous poster hash: 7f23d...460
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #1290 Skrevet 27. januar 2014 Joda, jeg har god erfaring med å gjøre et overslag, selv om jeg ikke gjorde det i dette tilfellet. Det var iallefall ikke langt unna. Kan heller ikke utelukke at det kan ha vært mer. Men takk for forsøket på trøst! Anonymous poster hash: 5a66c...f7d Da må du har regnet feil... Anonymous poster hash: f583b...5cd
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #1291 Skrevet 27. januar 2014 Da må du har regnet feil... Anonymous poster hash: f583b...5cd Hvorfor tror du det? Det er ganske enkel matematikk: Σ (vekt * kcal/vektenhet). Bare glasset med peanøttsmør alene, som ble brukt i peanøttbarene, inneholdt 563,5 kcal/100 gram* 350 grams glass = 1.972,25 kcal. (Jeg leste forresten på en tilfeldig amerikansk webside i dag om en som hadde som uvane å spise et glass peanøttsmør hver kveld, og da vedkommende sluttet med det å la om andre vaner også, ble det vekttpa. (No wonder! Snakk om å være uvitende.) Visste du ikke at det var mulig å spise så mye? Vel, det er det. Og jeg lever fortsatt. Anonymous poster hash: 5a66c...f7d 1
Pringle Skrevet 27. januar 2014 #1292 Skrevet 27. januar 2014 Frokost: Bløtkokt egg, knekkebrød med bøkling, melk, to aprikoser, paprika. Lunsj: Grønn salat med linser og skinke. Mellom 1: Honningmelon, peanøtter, tre biter camembert. Mellom 2: Hjemmelaget sjokolade-guffe, bestående av cashewnøttsmør, honning og kakao. Faktisk dritgodt! Og sikkert kjempesunt. Det smakte ihvertfall kjempesunt. Kvelds: Knekkebrød med leverpostei og gulost, melk, en halv kiwi, blomkål.
Pringle Skrevet 27. januar 2014 #1293 Skrevet 27. januar 2014 Bare glasset med peanøttsmør alene, som ble brukt i peanøttbarene, inneholdt 563,5 kcal/100 gram* 350 grams glass = 1.972,25 kcal. (Jeg leste forresten på en tilfeldig amerikansk webside i dag om en som hadde som uvane å spise et glass peanøttsmør hver kveld, og da vedkommende sluttet med det å la om andre vaner også, ble det vekttpa. (No wonder! Snakk om å være uvitende.) Visste du ikke at det var mulig å spise så mye? Jeg elsker peanøttsmør jeg også, men det er kaloridynamitt, så jeg er kjempeforsiktig med det! Vet ikke om jeg hadde klart å spise et helt glass på styrten, men jeg har ikke tenkt å teste det ut heller...!
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #1294 Skrevet 28. januar 2014 En skive med leverpostei og tomat En hamburger med grovt fiberbrød En skål tomatsuppe og en skive + litt frukt og pepsi max. Anonymous poster hash: 7f23d...460
Anneline80 Skrevet 28. januar 2014 #1295 Skrevet 28. januar 2014 Er syk om dagen, så litt amptert i kosten i dag: Frokost (kl 10 ...): to knekkebrød med ost og egg, et glass melk og en kopp te med honning. Mellom/lunsj: fruktsalat av appelsin, grønt eple, ananas og granateple, med hakkede nøtter og rosiner. En god klatt gresk yoghurt. Middag: kremet kyllingsuppe med mais, purre og en skive brød til. Kvelds - spredt utover: en gulrot, en liten stratos spragleknas og en svele med moste jordbær...
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #1296 Skrevet 28. januar 2014 Jeg har spist både lunsj og middag på restauranter med Michelin-stjerne i dag. Det ble visst litt i overkant gett! Ufffff Anonymous poster hash: c0e43...32c
Pringle Skrevet 28. januar 2014 #1297 Skrevet 28. januar 2014 Er syk om dagen, så litt amptert i kosten i dag: Frokost (kl 10 ...): to knekkebrød med ost og egg, et glass melk og en kopp te med honning. Mellom/lunsj: fruktsalat av appelsin, grønt eple, ananas og granateple, med hakkede nøtter og rosiner. En god klatt gresk yoghurt. Middag: kremet kyllingsuppe med mais, purre og en skive brød til. Kvelds - spredt utover: en gulrot, en liten stratos spragleknas og en svele med moste jordbær... Ååh... det hørtes godt ut! Jeg vil også være syk...!
Anneline80 Skrevet 28. januar 2014 #1298 Skrevet 28. januar 2014 Ååh... det hørtes godt ut! Jeg vil også være syk...! Haha, bytter gjerne Litt få måltider og små porsjoner, men det var det jeg orket i dag. 2
Pringle Skrevet 28. januar 2014 #1299 Skrevet 28. januar 2014 Frokost: Bløtkokt egg, knekkebrød med leverpostei, melk, to aprikoser, brokkoli. Lunsj: Kastanjer, pomelo, paprika. Middag: Laks og ris, erter. Kvelds: Honningmelon, sukkererter, brie.
Anneline80 Skrevet 29. januar 2014 #1300 Skrevet 29. januar 2014 (endret) Fortsatt ikke frisk, men dagens kost har vært: Frokost: gresk yoghurt med honning, multer og litt müsli. Kaffe. Lunsj: rester av gårsdagens kyllingsuppe. Et glass melk. Mellom: ananas, granateple og grønt eple. Middag: en enkel grønnsakswok med biffkjøtt og en boks cola zero som drikke. Til kveldskos ble det en svele med multer og lettrømme, en halv appelsin og en stripe med melkesjokolade med m. Endret 29. januar 2014 av thora
Fremhevede innlegg