Anneline80 Skrevet 22. januar 2014 #1221 Skrevet 22. januar 2014 Før trening: halv banan og litt melk Frokost: tre ryvita; ett med kokt egg og kaviar og to med philadelphia, salatblad og kalde kalkunrester. Mellom: tre plommetomater og et egg. Sen lunsj/tidlig middag: fem ferske vårruller, to vegetar og tre med and, med saus til. En sprite zero. Snack: to smilbiter og et vepsebol Kvelds: grønn salat med tomat, agurk, reddik, asparges, rødløk, spekeskinke, blåmuggost og en dasj creme fraiche og urter. Kaffe og vann gjennom dagen.
Strikkesokken Skrevet 22. januar 2014 #1222 Skrevet 22. januar 2014 Frokost: Havregryn med rosiner og skummet melk Lunsj (forsinket, travel dag): 1 knekkebrød med smørbar blåmuggost Før middag: 1 redbull Zero Calories (ÆSJ, men måtte ha energi) Middag: 2 store skåler tacosalat med kyllingfilet. Rømme, salsa, og tortillachips, 1 glass Farris Bris En sånn 2 pk med Snickers
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #1223 Skrevet 22. januar 2014 Frokost: 2 kokte egg og 2 knekkebrød Lunsj: 3 knekkebrød med ost. appelsin. Middag: bigbite med ost og skinke Kvelds: laks med purre og potetmos Anonymous poster hash: b9e83...e52
Daudaferd Skrevet 22. januar 2014 #1224 Skrevet 22. januar 2014 Frokost: 2 skiver grovt brød med leverpostei + grønn te Lunsj: to knekkebrød med kalkunpålegg og rødbeter Middag: Wok med laks Kvelds: To knekkebrød med smøreost og et eple 1
Pringle Skrevet 22. januar 2014 #1225 Skrevet 22. januar 2014 Frokost: Bløtkokt egg, knekkebrød med bøkling, melk, appelsin, paprika. Lunsj: Kyllingsalat. Mellom: Grønt eple med peanøttsmør. Middag: Et stykke pizza fra Dolly Dimples. Kvelds: Gulrotsuppe.
Anneline80 Skrevet 23. januar 2014 #1226 Skrevet 23. januar 2014 Frokost: skyr med blåbær og litt nøtter/rosiner. Mellom: en appelsin. Lunsj: omelett med spekeskinke, blåmuggost og ruccola. Mellom: kaffe mocca og et stykke banankale. Middag: wok med biff, gulrot, paprika, pak choy, sukkererter, bønnespirer, sopp og reddiker. Og så blir det noen biter smil til kveldens film
Teriyaki Skrevet 23. januar 2014 #1227 Skrevet 23. januar 2014 Frokost: Fullkornscorneflakes med et halvt eple, to never blåbær og melk Lunsj: To knekkebrød med ost og skinke og resten av sjokolademelken fra i går Mellom: En kinder maxi Middag: En porsjon med hjemmelagd lasagne, hvitløksbrød og to glass cola Kvelds: Blir ett knekkebrød etter trening
Strikkesokken Skrevet 23. januar 2014 #1228 Skrevet 23. januar 2014 Startet dagen så fint med intervalltrening etterfulgt av en skive proteinbrød med tunfisk, 3 dl fersk appelsin- og jordbærjuice, og en kopp kaffe med skummet melk. All down hill from there! Var ikke sulten til lunsj, men fikk servert nystekte boller en time etterpå. Så var det plutselig gratis kake i kantina. Da var jeg heller ikke sulten til middag, men har spist en halv pakke (ca 75 gram) chilinøtter. Stolt av meg selv idag!
FantasDick Skrevet 23. januar 2014 #1229 Skrevet 23. januar 2014 - 50/50 yoghurt naturell og mager kesam med mandler, linfrø og kokosflak. Kaffe. - Et halvt frø/nøtte-rundstykke med peanøttsmør. Mer kaffe. - Wok med kyllingfilet, classic wok-grønnsaker fra Findus og krydret tomat-saus. Litt eggenudler. Farris. Nå skal jeg spise 8 biter maki med ingefær og wasabi. Og drikke farris! 1
Butter Skrevet 23. januar 2014 #1230 Skrevet 23. januar 2014 Har spist en del idag, og er veldig mett, men har løpt en lang tur + at jeg har tenkt å trene i morgen før frokost og da trenger jeg litt mat i magen på kvelden. Vel jeg har spist: frokost: 1/2 stor gresk youghurt naturell med nøtter og bringebær. Lunsj: 2 knbrød med ost + 1 tomat. 1 yt treningsbar - halve før trening, halve etter. middag: 1 porsjon salat av ovnsbakte rotgrønnsaker med fetaost. Dessert/kvelds; 1 skyr + 1 persimon
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #1231 Skrevet 23. januar 2014 Trente pilates og stepper med vekter i dag morges, til sammen 45 minutter, ble skikkelig svett. Frokost: Havregrøt med eplemos og blåbær, 1 kransekakebit, kaffe latte Mellommåltid: Speltknekkebrød med brunost, 1 glass juice Lunsj (sen): En skive rugbrød med smør, sylteagurk, tre fiskepinner og majones Middag (sen, nettopp ferdig): To wienerpølser, potet- og sellerimos, broccoli, 1 glass juice Er sulten nå Kanskje jeg rett og slett ikke har spist nok? Anonymous poster hash: 464e3...826
skruf Skrevet 23. januar 2014 #1232 Skrevet 23. januar 2014 1 boks tunfisk (i vann, presser ut vannet), litt opphakket sylteagurk, 2 ss rømme, salt & pepper 2 ryvita med bremykt, jarlsberg og paprika, 1 eple Stekt julepølsebiter (dypdedykk i fryseren..), tomatbønner, brokkoli & gulrøtter Eggerøre av 2 egg med sprøstekt trønderfår Drikke: Vann, kaffe, pepsi-max, fun-light
drue Skrevet 23. januar 2014 #1233 Skrevet 23. januar 2014 Frokost: Havregrøt med kanel Mellommåltid: Noen skjeer cottage cheese med litt sukkerfritt syltetøy Lunsj: Et par speltlomper med skinke, eggerøre og avokado Middag: Kylling med gresk krydder, litt fullkornsris og masse grønnsaker Kvelds: Omelett Et par skiver med leverpostei og makrell i tomat Frukt
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #1234 Skrevet 23. januar 2014 Har spist en del idag, og er veldig mett, men har løpt en lang tur + at jeg har tenkt å trene i morgen før frokost og da trenger jeg litt mat i magen på kvelden. Vel jeg har spist: frokost: 1/2 stor gresk youghurt naturell med nøtter og bringebær. Lunsj: 2 knbrød med ost + 1 tomat. 1 yt treningsbar - halve før trening, halve etter. middag: 1 porsjon salat av ovnsbakte rotgrønnsaker med fetaost. Dessert/kvelds; 1 skyr + 1 persimon Jeg syns ikke det så ut som "en del" i det hele tatt. Anonymous poster hash: 996f0...140 3
mandel92 Skrevet 23. januar 2014 #1235 Skrevet 23. januar 2014 Toro velbekomme risgrøt 1 kjeks ca. 100 g sjokolade Kjempesunn i dag!
Pringle Skrevet 23. januar 2014 #1236 Skrevet 23. januar 2014 (endret) Frokost: To bløtkokte egg, yoghurt med müsli, appelsin, brokkoli. Lunsj: To knekkebrød med tunfisksalat, to stk pasjonsfrukt, blomkål. Middag: Grønn salat med Port salut og krepsehaler. Kvelds: Kakao med krem, knekkebrød med bøkling, mango og pistasjnøtter. Endret 23. januar 2014 av Pringle
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #1237 Skrevet 23. januar 2014 Har spist en del idag, og er veldig mett, men har løpt en lang tur + at jeg har tenkt å trene i morgen før frokost og da trenger jeg litt mat i magen på kvelden. Vel jeg har spist: frokost: 1/2 stor gresk youghurt naturell med nøtter og bringebær. Lunsj: 2 knbrød med ost + 1 tomat. 1 yt treningsbar - halve før trening, halve etter. middag: 1 porsjon salat av ovnsbakte rotgrønnsaker med fetaost. Dessert/kvelds; 1 skyr + 1 persimon Du har jo spist innmari lite mtp at du har trent idag! Dette er ikke en pro-ana-tråd... Anonymous poster hash: 67611...ef6 2
Butter Skrevet 24. januar 2014 #1238 Skrevet 24. januar 2014 Nei så det etter jeg hadde skrevet det ned. Følte meg bare så mett likevel. Tror de rotgrønndakene mettet veldig godt. Egentlig spiste jeg bare en treningsbar mer enn jeg pleier (+ kanskje litt større frokost), men jeg hadde jo løpt langt Jeg syns ikke det så ut som "en del" i det hele tatt. Anonymous poster hash: 996f0...140
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #1240 Skrevet 24. januar 2014 Eh, har jeg sagt at det er tøft?? Jeg går gjennom en veldig tøff tid nå, og derfor klarer jeg ikke få i meg noe særlig. Så dette her var faktisk veldig bra for meg. Jeeez. Skaff deg et liv, menneske. Anonymous poster hash: a95e4...d6e Kanskje du skal tillegge nettopp det, at du går gjennom en veldig tøff tid når du først understreker at du spiser på underskudd? Hehe. Husker da jeg hadde en slik periode, mistet muskler og ble tynnfeit. Var a-m-a-z-i-n-g Anonymous poster hash: 232e8...633
Fremhevede innlegg