Butter Skrevet 21. januar 2014 #1201 Skrevet 21. januar 2014 1 skål med havregryn, biola og bringebær. 2 knekkebrød med ost, en halv avocado og en tomat. 1 salat med kylling og perlespelt. Kvelds; vet ikke helt enda.
FantasDick Skrevet 21. januar 2014 #1202 Skrevet 21. januar 2014 Ah, i dag har jeg bare hatt lyst å skeie skikkelig ut, men har forsøkt å holde meg i ørene.. Funket ikke. - Yoghurt naturell med mandler, hasselnøtter, linfrø og kokosflak. Kaffe. - Nystekt rundstykke (laget på nøtter/frø) med smør og hvitost. Mer kaffe. - En GOD del peanøttsmør. Mer kaffe med fløte. - Big One side orders (den mest ost) og en blå Rockstar. Har også en liten stratos spragleknas og en pose sørlandschips med sjalottløk og crème fraîche i skapet. har gitt meg tillatelse til å gafle om jeg vil. Får se hva jeg gjør. Har ikke spist side orders enda - det står i ovnen! 1
Mormont Skrevet 21. januar 2014 #1203 Skrevet 21. januar 2014 Frokost: Havregrøt med rosiner, en håndfull nøtter Lunsj: En skyr müsli + en banan Middag: Kyllingquesedilla med rømme og guacamole Middag nr. 2 ( ): Kylling surret i serranoskinke med hummus og bakte tomater Kvelds: En liten pose marsipan + et par osteskiver + et polarbrød med smør Ooops
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #1204 Skrevet 21. januar 2014 Noen få biter ananas til frokost En potet, en gulrot og litt kokt torsk til middag To små skiver til kvelds I dag har jeg faktisk spist mye Anonymous poster hash: a95e4...d6e
Pringle Skrevet 21. januar 2014 #1205 Skrevet 21. januar 2014 (endret) Frokost: Bløtkokt egg, knekkebrød med leverpostei, melk, mango, cantaloupemelon, brokkoli. Lunsj: To knekkebrød med tunfisksalat, to stk pasjonsfrukt. Middag: Gulrotsuppe med chili og kokosmelk! Mm! Kvelds: Camembert, valnøtter og to plommer. Og en pose beef jerky for å ikke gå altfor lavt på protein og kalorier. Endret 21. januar 2014 av Pringle
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #1206 Skrevet 21. januar 2014 Noen få biter ananas til frokost En potet, en gulrot og litt kokt torsk til middag To små skiver til kvelds I dag har jeg faktisk spist mye Anonymous poster hash: a95e4...d6e Uhu…..så tøft å spise så lite!!! Dette er ikke en pro-ana tråd... Anonymous poster hash: 67611...ef6 5
Strikkesokken Skrevet 21. januar 2014 #1207 Skrevet 21. januar 2014 Frokost: 2 knekkebrød med hamburgerrygg og italiensk salat. Skummet melk Lunsj: 2 knekkebrød med 2 stekte egg. Skummet melk Middag: 2 torskefiletbiter fylt med hollandaisesaus, raspet gulrot. Ble ca 1400 kcal idag. Prøver å holde meg der.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #1208 Skrevet 21. januar 2014 To rugskiver med makrell i tomat og majones 1/2 boks cottage cheese med sukkerfritt jordbærsyltetøy, valnøtter og kanel 1 porsjon fullkornpasta med saus (stekt karbonadedeig, hvitløk, løk, tomatpurre, raspet gulrot) og dampet brokkoli 3 speltkjekser med blåmuggost. Drikke: Vann, pepsi-max, kaffe, te og fun-light Anonymous poster hash: 67611...ef6
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #1209 Skrevet 21. januar 2014 Chili concarne med litt ris Et eple og en pære 2 skiver + 4 sjokoladebiter Anonymous poster hash: 7f23d...460
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #1210 Skrevet 21. januar 2014 Uhu…..så tøft å spise så lite!!! Dette er ikke en pro-ana tråd... Anonymous poster hash: 67611...ef6 Eh, har jeg sagt at det er tøft?? Jeg går gjennom en veldig tøff tid nå, og derfor klarer jeg ikke få i meg noe særlig. Så dette her var faktisk veldig bra for meg. Jeeez. Skaff deg et liv, menneske. Anonymous poster hash: a95e4...d6e
skruf Skrevet 21. januar 2014 #1211 Skrevet 21. januar 2014 Eggerøre laget av to egg, en dæsj soyamelk og div krydder, og sprøstekt strandaskinke 2 ryvita med majones, skinke og agurk, med en dæsj gastromat på 1 porsjon hjemmelaget pasta carbonara (fullkornspaghetti, bacon, sopp, erter, fløte, eggeplomme, parmasan på toppen) 2 ryvita med fersk mozarella, tomat, basilikum, salt & pepper
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #1212 Skrevet 21. januar 2014 Eh, har jeg sagt at det er tøft?? Jeg går gjennom en veldig tøff tid nå, og derfor klarer jeg ikke få i meg noe særlig. Så dette her var faktisk veldig bra for meg. Jeeez. Skaff deg et liv, menneske. Anonymous poster hash: a95e4...d6e Så hvorfor poengtere at du har spist "mye" idag da? De fleste her skriver årsaken til hvorfor de har spist ekstremt lite en dag, f.eks: Spist lite pga influensa... Anonymous poster hash: 67611...ef6
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #1213 Skrevet 21. januar 2014 Så hvorfor poengtere at du har spist "mye" idag da? De fleste her skriver årsaken til hvorfor de har spist ekstremt lite en dag, f.eks: Spist lite pga influensa... Anonymous poster hash: 67611...ef6 Sorry meg for at jeg ikke leste hele fuckings tråden. Jeg skal i alle fall ikke skrive mer her, det er nå helt sikkert. Sure megge! Anonymous poster hash: a95e4...d6e
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #1214 Skrevet 21. januar 2014 Sorry meg for at jeg ikke leste hele fuckings tråden. Jeg skal i alle fall ikke skrive mer her, det er nå helt sikkert. Sure megge! Anonymous poster hash: a95e4...d6e Så bra:) Greit å ikke trigge andre som sliter med spiseforstyrrelser her. Anonymous poster hash: 67611...ef6
Gjest Hyssingen Skrevet 21. januar 2014 #1215 Skrevet 21. januar 2014 I dag har jeg faktisk vært bittelitt kreativ. Frokost: halvt knekkebrød uten pålegg (ok, kreativiteten startet ikke før litt senere) Lunsj: Kylling (vent til litt senere med kreativiteten!) Middag: hjemmelaget lapskaus (av ferdigkjøpte ingredienser og frossengrønnsaker..så egentlig ikke hjemmelaget sånn sett kanskje?) Kveldsmat: Rundstykke med ost og skinke OG jeg puttet en ananasring på toppen! (fullstendig kreativitetsfreak i dag jeg! Vill og sprø. Tar helt av!) 3
Gjest Vinglepetra Skrevet 22. januar 2014 #1216 Skrevet 22. januar 2014 (endret) I går var jeg såpass sliten og lei av halsbetennelse at jeg rett og slett ikke orket mer enn dette: Frokost: eggerøre stekt i smør og to små loff skiver. Mellom: chai latte Kvelds: 1 halv mango og 1 halv persimon. Lunsj: to små poteter stekt i smør middag: laks og agurksalat med 1 ss lettrømme. Endret 22. januar 2014 av Vinglepetra
drue Skrevet 22. januar 2014 #1217 Skrevet 22. januar 2014 I går: Frokost: Havregryn med skummet melk Skyr Lunsj: En normal størrelse cottage cheese boks med sukkerfritt syltetøy. En kiwi Grov skive med makrell i tomat Mellommåltid: Nutrilett bar Kiwi Bringebærsmoothie Middag: Lyre med masse grønnsaker Kveldsmat: En grov skive med makrell i tomat En grov skive med mager leverpostei Litt mango, kiwi og blåbær
Teriyaki Skrevet 22. januar 2014 #1218 Skrevet 22. januar 2014 (endret) I dag har jeg vært sååå sulten! Frokost: En stor frokostskål med fullkorn corneflakes, to never blåbær, cottage cheese, syltetøy og melk Lunsj: Salat med agurk, paprika, salat, skinke, litt fetaost, pasta og krutonger. En dæsj med sweet chilisaus Eksamens "snacks": Sjokolademelk Middag: En laksefilet, en potet og masse grønnsaker med litt rømme og sweet chili-saus Kvelds: Ferskpresset appelsinjuice og tre skiver med ost og skinke Kunne lett ha spist enda mere i dag.. Kunne SPESIELT spist masse sjokolade. Godt vi ikke har DET i hus! Endret 22. januar 2014 av Teriyaki
drue Skrevet 22. januar 2014 #1219 Skrevet 22. januar 2014 Frokost: Et par grove skiver med makrell og eggerøre Skyr og kiwi Lunsj: En liten boks cottage cheese med syltetøy Middag: Laks, fullkornspasta og masse grønnsaker Kvelds: Smoothie med yoghurt og en del bær Et par grove skiver med leverpostei, cottage cheese og syltetøy Blir sikkert litt mer mat senere, har trent og er sulten i dag 1
FantasDick Skrevet 22. januar 2014 #1220 Skrevet 22. januar 2014 (endret) Måtte faste i morges (skulle på undersøkelse), så ble ingen frokost/lunsj på meg i dag, men snek i meg en; - Atkinsbar (med kokos) på tur til jobb. - BBQ-burger på Graffi; glutenfritt brød, maiskolbe og vann med sitron. Liten latte. - Grande vanilla spice latte - Hjemmebakt nøtte/frø-rundstykke med smør og hvitost, et lite glass O'boy og 5 biter hjemmelaget marsipan. Edit; skikkelig bra matdag, altså. Endret 22. januar 2014 av FantasDick
Fremhevede innlegg