Gjest Mupsi Skrevet 18. februar 2014 #1501 Skrevet 18. februar 2014 Hmm, jeg har maulet 5 skiver vossafår, et eple, et knekkebrød med skinke, drukket 1 kopp kaffe, 3 store halvliters glass med farris lime, en porsjon lasagne med salat og ett lite stykke sjokoladekake.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #1502 Skrevet 18. februar 2014 Prøver meg på diverse knekkebrød o.l igjen, virker som at magen synes det er OK. GUD, som jeg har savnet å kunne spise noe brødlignende greier!! - 3 krisprolls med Philadelphia Freia. Kaffe. - 2 wasa havre med Philadelphia naturell, salatblader og kyllingfiletpålegg. Kaffe med fløte. - Kylling-wok med grønnsaker og fullkornsnudler. Vann. - Et par nevner Sombreros og Cola-x. Edit; jeg glemte et par yoghurtnøtter! Unnskyld meg om jeg tar helt feil her, men var det ikke du som sa til en person at hun spiste så lite? Det du spiser her er jo utrolig lite! Anonymous poster hash: 625d3...72c 3
She_Leiva Skrevet 18. februar 2014 #1503 Skrevet 18. februar 2014 Havre Cheerios med ekstra lett melk. 2 røde epler. En dobbel 0 tranebær-yoghurt 200g Cottage Cheese med sukkerfritt aprikossyltetøy (25g) Sukkerfri Redbull. 215g kyllingfillet En porsj Tom Kha Gai-suppe og ett glutenfritt linfrø-knekkebrød ved-siden av. En Starbucks Skinny latte is-kaffe. To små pistasjnøtter. Vita hjertego' flerkorsnblanding med blåbær, tranebær og ekstra lett melk. Alt i alt 1461 kalorier og jeg er stappmett!
Butter Skrevet 19. februar 2014 #1504 Skrevet 19. februar 2014 (endret) Ok, siden det var snakk om å anslå antall kalorier. Jeg har generelt veldig god kunnskap om hva ulike rådvarer og andre produkter inneholder pr 100 gr, men siden jeg verken veier maten når jeg tilbereder (annet enn å følge oppskriften) eller det jeg legger opp på tallerkenen har jeg ikke oversikt. Jeg ser nok at jeg ofte spiser litt lite man-tors, men spiser igjen ganske mye nøtter i løpet av helgen (min yndlingsdnack). Dere kan jo imidlertid prøve å anslå antall kcal. Ii går: Frokost: 1 skål med havregryn, ca 1 dl biola naturell lettmelk, 1 neve blåbær + 1 halv neve nøtter. Lunsj: 1 lite helgrovt rundstykke, 1 tomat,1 skive kalkunskinke, rester av eggerøre (ca to egg). Etter trening: 1 atkins kokosbar - denne inneholdt 155 kcal. Middag: 1 porsjon potet- og purreløksuppe + 1 rundstykke. som til Lunsj. Kvelds: 1 skyr + noen nøtter (halve lokket fylt med nøtter). ca? Potet- og purreløksuppe ble laget av til ca 3-4 porsjoner: - 1 purre, litt hvitløk og 7 poteter frest i olje, 8 dl buljong, 2 dl matfløte, hadde i tillegg i en dæsj matyoughurt i den ene porsjonen jeg spiste. Endret 19. februar 2014 av Butter
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1505 Skrevet 19. februar 2014 1 banan 2 pitabrød med en løvbiff,litt paprika+rømme 1/4 melon Igår altså :-)Anonymous poster hash: 4f8f1...195
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1506 Skrevet 19. februar 2014 I går: Før jobb tiiidlig: Ett eple og en appelsin. Kaffe. Sen frokost: To grovbrødskiver med cottage cheese og prim, en yoghurt med müsli, melk. En banan før trening. Lunsj: Havregrøt med cottage cheese, kanel, banan og nøtter. Kaffe, en appelsin. Middag: Hjemmelagde kjøttboller med pasta, saus og pesto. Ca. to porsjoner. Kvelds: Tre knekkebrød med smøreost og agurk, lettsyltetøy og prim. En yoghurt med müsli, melk. Ja, dette er sikkert mye mat for ei jente på 160 cm, men jeg er glad i mat da... Anonymous poster hash: b4701...1d0
Gjest Runforit Skrevet 19. februar 2014 #1507 Skrevet 19. februar 2014 I går Frokost rugknekkebrød og frukt Lunsj Eggerøre med nøtter og skinke Mellom Havørret og egg Middag Enorm sushimeny (Fancy middag med svigers og når man spise klassesushi der svigers betaler så prøver man alt!!!!) I dag blir det nok litt renere gitt
FantasDick Skrevet 19. februar 2014 #1508 Skrevet 19. februar 2014 Unnskyld meg om jeg tar helt feil her, men var det ikke du som sa til en person at hun spiste så lite? Det du spiser her er jo utrolig lite! Anonymous poster hash: 625d3...72c Jeg skal innrømme at denne dagen var en dårlig matdag, men jeg endte opp på 1700 kcal - og det er jo ikke så lite. Trente ikke i går heller. 1
Gjest Peanut Skrevet 19. februar 2014 #1509 Skrevet 19. februar 2014 Igår: Frokost Et glass vann (250 ml) Et glass kaffe med skummet melk (ca. 50 ml) 2 spiseskjeer tran Ca 50 g havregryn med Akasiehonning og melk Lunsj 2 spiseskjeer maltekstrakt Et glass vann (250 ml) Middag Et glass vann (250 ml) 2 hjemmelagede kjøttkaker + litt løk 2 spiseskjeer grønnsaker (gulrøtter, blomkål og brokkoli) Kvelds Et glass vann (250 ml) En skål med gresk yoghurt, masse bringebær og en liten dæsj mørk lønnesirup Idag så langt: Frokost Et glass vann (250 ml) Et glass kaffe med skummet melk (ca. 50 ml) 2 spiseskjeer tran Ca 50 g havregryn med Akasiehonning og melk Lunsj Ett glass vann (250 ml) Ett glass Biola jordbærdrikkeyoghurt Et glass kaffe med skummet melk (ca. 50 ml) En Atkins Advantage Chocolate Caramel Crunch
Christelles Skrevet 19. februar 2014 #1510 Skrevet 19. februar 2014 2 wienerbrød, noe mariekjeks, en yoghurt og stekte grønnsaker
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1511 Skrevet 19. februar 2014 Frokost: En Fjordland byggrynslunsj med bringebær. Lunsj: 2 tykke brødskiver, en med et egg og majones, den andre med smør og rikelig med cheddar. En halv, stor, rød paprika til. Mellom: En stor eple og en neve mandler. "Tomatsuppe" til middag. (En halv boks hermetiske tomater, en skje tomatpure, sjalottløk, hvitløk, ca en halv-en ss olje, en halv buljongterning, 2 egg, 100 gram rosenkål, ca 30 gram jarlsberg, 50 gram kikerter og i overkant av 50 gram brokkoli i min porsjon, hvis jeg skal tippe). Til kvelds blir det nybakt brød med godt smør og tynne hvitløksskiver. Sikkert mer enn to. Anonymous poster hash: 9850b...b48
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1512 Skrevet 19. februar 2014 Frokost: Gresk yoghurt med musli Mellom: Grov scones med rosiner og sjokolade Lunsj: To brødskiver med ost og paprika Mellom: Ca. 7 cherrytomater Middag: Laksepakke med div grønnsaker og ris Kvelds: vaniljeyoughurt med havregryn Kan noen si ca hvor mange kalorier dette er? Jeg kan ikke så mye om sånt, men er litt nyskjerrig på hvor mange kalorier jeg spiser i løpet av en dag. Blir veldig takknemlig for hjelp Anonymous poster hash: 5b3a1...25d
FantasDick Skrevet 19. februar 2014 #1513 Skrevet 19. februar 2014 (endret) - Vaniljekesam med mandler, linfrø, solsikkekjerner, kokosflak og gojibær. Kaffe. - Proteinshake etter trening. - Krisprolls med Philadelphia Freia. Kaffe med fløte. - Sushi (diverse maki, ingefær, wasabi, sjøgress og soyasaus). - Yoghurt naturell med kokosflak og frysetørkede jordbær. Granateplejuice med drue og pasjon. Endret 19. februar 2014 av FantasDick
Version 2.0 Skrevet 19. februar 2014 #1514 Skrevet 19. februar 2014 2 kokte egg + 14 bringebær (ja, jeg telte de ), og et glass skummet melk. 2 hjemmelaga knekkebrød med margarin, skinke og ost. Vann til. Middag: Ca 150 gram kyllingfilet strimlet med hvitløk og asparges. Ca 2 ss med Teryaki woksaus over det hele i stekepanna. Skinke, tomat, agurk og agurk som salat ved siden av. Drikke: Farris Bris Nå tenkte jeg å spise det som ble igjen av kyllingen, pluss ca 100 gram pastapenner med grønn pesto. Og et glass rødvin!
Anneline80 Skrevet 19. februar 2014 #1515 Skrevet 19. februar 2014 Frokost: yoplait 0 % med blåbærsmak, med granola og bringebær. En halv pære og et glass melk. Mellom: en gulrot og kaffe. Lunsj: fiskekaker med gulrot, potet og spinatsalat, litt remulade. Mellom: to salinas med blåmuggost, en håndfull druer og kaffe. Middag: et kyllinglår med bakt søtpotet, grønne erter og purre. Kvelds: et knekkebrød med smøreost og røkelaks, 5 plommetomater og en halv paprika. Snacks: 2 after eight. Teller ikke kalorier, men siden det ble etterspurt tidligere, vil jeg anslå ca. 1800?
Chia Skrevet 19. februar 2014 #1516 Skrevet 19. februar 2014 tja.... frokost: Vita rundstykke med kokt egg og tomat Lunch: Knekkebrød med ost og mager samami Middag: Hjemmelaget chilli/tomat suppe med fullkorns makaroni Dessert: jordbær og mango Mellommåltid: Mandler og en gulerot
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1517 Skrevet 19. februar 2014 Frokost/lunsj grovt rundstykke med ost og dansk salami + en kopp cortado Mellommåltid: Vann og peanøtter uten salt Middag: Wok med reker +vann Mellommåltid: 2 grove brødskiver med ost og dansksalami + en cartado Prøvde å lage sunne sjokoladebarer, men ble misslykka 2 risbrød med forkostsalat Kveldsmat: en cortado + kesam med nøtter og honning Anonymous poster hash: 447a4...2bf
She_Leiva Skrevet 19. februar 2014 #1518 Skrevet 19. februar 2014 Frokost: Flerkornsblanding med tranebær og blåbær fra Vita, ekstra lett melk og ett rødt eple. Lunsj: To rugbrødskiver, en med nøkkelost og agurk og en med magerost kylling og tomat. Middag: Wienerpølse av kylling, blomkålblanding, potetmos og bernaise. Diverse mellommåltid og snack: En banan, en nutrilettbar (rich brownie) og 150g grønne druer. Tilsammen 1469 kalorier. Spist relativt mye idag, men har også over 1.5timer med intensiv trening og da trenger man litt mer.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1519 Skrevet 19. februar 2014 En skive rugbrød med kalkunpålegg og ett kokt egg kyllingfilet, salat & en skive rugbrød med smør en skyr musli yoghurt to tynne skiver rugbrød med chevre, honning og skinke En porsjon potet og purreløksuppeAnonymous poster hash: fcedc...0d9
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1520 Skrevet 19. februar 2014 En karbonade, en potet, grønnsaker og peppersaus En skive med karbonade 2 dobbel 0% yoghurter + en brødskive Sjokolade Anonymous poster hash: 625d3...72c
Fremhevede innlegg