Gå til innhold

Hva har dere spist i dag?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Frokost: Grov baguette kyllingpålegg og paprika

Lunsj: Et par knekkebrød med makrell i tomat og en Skyr sitron

Middag: Linsegryte

Kvelds: Lettyoghurt med müsli + et kokt egg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idag har jeg og den late rompa mi spist alt for mye hvertfall, 6 pannekaker og 5 pølser. Til mitt forsvar så var pannekakene fordelt over to ganger, frokost og middag og det var fiber pannekaker. Pølsene var kveldsmat og snacks i en (haha) , og det var kylling og kalkun pølser. Nam :fnise:

• Liker 1
Skrevet

En banan til frokost, skyr til lunsj, fullkornspasta med tilbehør til middag, litt frukt til kvelds og masse masse sjokolade :ler: Prøver å spise sunt, men med engang ungene er i sengs må jeg bare ha noe søtt:(

Skrevet

Har ikke spist noe siden forrige fredag : D

Anonymous poster hash: 12823...e84

Gjest Heartbeat
Skrevet

Røkt torsk med brokkoliblanding og ekstra lett rømme

Skrevet

Hvil i fred.

Anonymous poster hash: 02215...4c4

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Hvil i fred.

Ikke mat trollet

Gjest Vinglepetra
Skrevet (endret)

Brunsj: 1 egg, to skiver brød og en chai latte.

Mellom: 1 skive ristet brød og en kopp te

Middag: to fiskekaker og salat

Mellom: en håndfull ostepop og te

Kvelds: pizza på film maraton :)

Endret av Vinglepetra
Skrevet (endret)

Hvil i fred.

Ikke mat trollet

Jeg er ikke et troll. Og man dør ikke av å ikke spise på en uke, så lenge man passer på å drikke nok. Menneskekroppen tåler da såpass.. Ikke er jeg noe særlig slapp heller, etter de første par dagene går kroppen over i ketose, og bruker da fett som drivstoff. Og fett har jeg nok av ;)

Edit: Wops, der var jeg visst ikke anonym lenger.. Og slapp av, jeg skal spise igjen i dag:)

Endret av magicpie
Skrevet

Et sigedalsknekkebrød med skinke og egg.

En kalkunfilet og brokkoli.

En smoothie av avokado, blåbær, spinat og banan.

Litt lite, men det tar jeg igjen med en Daim-plate i kveld! Omnom

Anonymous poster hash: 2efb1...3b8
Skrevet

Pølser og potetmos. Pluss 10-20 tyrkisk pepper :ler:

Skrevet

Jeg er ikke et troll. Og man dør ikke av å ikke spise på en uke, så lenge man passer på å drikke nok. Menneskekroppen tåler da såpass.. Ikke er jeg noe særlig slapp heller, etter de første par dagene går kroppen over i ketose, og bruker da fett som drivstoff. Og fett har jeg nok av ;)

Edit: Wops, der var jeg visst ikke anonym lenger.. Og slapp av, jeg skal spise igjen i dag:)

Lol.

Anonymous poster hash: fd3f3...a8a

Skrevet

Dette vil nok sette griller i hodet på de som gråter seg i søvn fordi de spiste tre mandler og to druer mer enn planlagt.

Skrevet

Idag har jeg spist 2 skoleboller.

Skrevet

Dette vil nok sette griller i hodet på de som gråter seg i søvn fordi de spiste tre mandler og to druer mer enn planlagt.

Det virker jo som om mange i tråden konkurrerer om å spise minst mulig uansett - lurer på hvor lang tid det tar egentlig før tråden blir stengt.. Og hvis man slutter å spise bare fordi man leste om en person på internett som gjorde det, så burde man kanskje ikke være på internett, for sin egen sikkerhet. Regner med at de fleste klarer å tenke selv, og hvis ikke så har de nok problemer fra før..

• Liker 1
Skrevet

Lol.

Anonymous poster hash: fd3f3...a8a

roflmao

Skrevet

Om det er muskler du vil miste, så versegod :)

Anonymous poster hash: 46ed3...a3e

Skrevet

Det virker jo som om mange i tråden konkurrerer om å spise minst mulig uansett - lurer på hvor lang tid det tar egentlig før tråden blir stengt.. Og hvis man slutter å spise bare fordi man leste om en person på internett som gjorde det, så burde man kanskje ikke være på internett, for sin egen sikkerhet. Regner med at de fleste klarer å tenke selv, og hvis ikke så har de nok problemer fra før..

Men det her er jo en tråd om hva du har spist i dag. Skjønner ikke vits med å skrive her når du ikke har spist noe?

• Liker 2
Skrevet

Om det er muskler du vil miste, så versegod :)

Anonymous poster hash: 46ed3...a3e

Hvor mye muskler tror du man klarer å miste på en uke?

• Liker 1
Skrevet

Frokost: havregrøt med eple + kaffe

Før trening: tre riskjeks med ost + noen marshmallows

Etter trening: to rundstykker med egg og tomat

Middag blir kyllinggryte, namnam. Og sikkert noe godt til kvelds.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...