magicpie Skrevet 15. november 2013 #601 Skrevet 15. november 2013 Men det her er jo en tråd om hva du har spist i dag. Skjønner ikke vits med å skrive her når du ikke har spist noe? For å se reaksjonen til folk?
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #602 Skrevet 15. november 2013 Hvor mye muskler tror du man klarer å miste på en uke? Det kan jeg ikke svare på. Men det er forsatt ingenting positivt ved å miste muskelmasse. Du vil bare se enda slappere og utrent ut. Anonymous poster hash: 46ed3...a3e
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #603 Skrevet 15. november 2013 Hvor mye muskler tror du man klarer å miste på en uke? Overraskende mye når man slutter å gi kroppen mat. Har du ikke vært på skoletur til Auschwitz ? Var ikke bodybuilders den gjengen akkurat. Du vil forresten legge på deg når du spiser igjen. De indre organene derimot kan slutte å funke når som helst. Gå å ta deg en bolle før du skriver i en tråd som omhandler hva man har spist.Anonymous poster hash: 02215...4c4
Gjest Runforit Skrevet 15. november 2013 #605 Skrevet 15. november 2013 (endret) Eggewrap med skinke og rømme En neve mandler Rug knekkebrød med egg og skinke Frukt Eggewrap med kalkunsalat Proteinpannekaker En halv boks med After Eight EDIT: mer proteinpannekaker Endret 15. november 2013 av Runforit
Gjest Vinglepetra Skrevet 15. november 2013 #606 Skrevet 15. november 2013 Idag har jeg og den late rompa mi spist alt for mye hvertfall, 6 pannekaker og 5 pølser. Til mitt forsvar så var pannekakene fordelt over to ganger, frokost og middag og det var fiber pannekaker. Pølsene var kveldsmat og snacks i en (haha) , og det var kylling og kalkun pølser. Nam Det er egentlig ikke så ille, hvis du tenker på kaloriene Også er pølser utrolig godt
Gjest Heartbeat Skrevet 15. november 2013 #607 Skrevet 15. november 2013 Jeg er ikke et troll. Og man dør ikke av å ikke spise på en uke, så lenge man passer på å drikke nok. Menneskekroppen tåler da såpass.. Ikke er jeg noe særlig slapp heller, etter de første par dagene går kroppen over i ketose, og bruker da fett som drivstoff. Og fett har jeg nok av Edit: Wops, der var jeg visst ikke anonym lenger.. Og slapp av, jeg skal spise igjen i dag:) Dette ble anbefalt før i tiden, for å rense kroppen Har selv gått på rensekur med bare drikke i ei uke Går bare fint det. 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #608 Skrevet 15. november 2013 Frokost: to wasa surdeigsknekkebrød med 3 skiver kokt skinke på hver, ett kokt egg, 1/2 tomat Lunsj: ett wasa surdeig knekkebrød med smør, røkelaks (ca 70 gram), salat Mellom: en skyr pæredrøm yoghurt Middag: en fylt paprika med 100 gram karbonadedeig før steking, 10 gram chevre, løk, 30 g mager kesam og pepsi max To stk bixit kjeks med sjokolade, te med melk Totalt ca 1600 kalorierAnonymous poster hash: a7cc8...75b
Version 2.0 Skrevet 15. november 2013 #609 Skrevet 15. november 2013 3 knekkebrød med Lammerull 3 knekkebrød med lammerull Lapskaus 7 knekkebrød med dansk salami på noen, og leverpostei på noen 1/2 pose French Fries
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #610 Skrevet 15. november 2013 2 skiver med skinke 2 grandiosa pizzastykker 100 g sjokolade ca 2 pærer 1 skive Anonymous poster hash: 46ed3...a3e
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #611 Skrevet 15. november 2013 Frokost: 2 skiver Middag: 3 grandiosastykker Kvelds: En skål havregrøt med banan Snacks: Daimsjokolade og pære Skal snart finne meg en-to skiver Anonymous poster hash: 7f23d...460
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #612 Skrevet 15. november 2013 En karbonade og rundt 150 gram fløtegratinerte poteter, et par duo, en banan og en pose med potetgull. Føler meg stappmett, men lurte på om jeg skulle spise mer yoghurt. Våknet ganske sent i dag, ettersom jeg har klart å snu døgnet i eksamenstiden, så derfor ble det ikke frokost og lunsj. Anonymous poster hash: be4e0...bcc
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #613 Skrevet 15. november 2013 For å se reaksjonen til folk? Uansett et tåpelig innlegg som ikke har noe å gjøre i tråden her. Anonymous poster hash: be4e0...bcc 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #614 Skrevet 15. november 2013 Dette ble anbefalt før i tiden, for å rense kroppen Har selv gått på rensekur med bare drikke i ei uke Går bare fint det. Hadde brukeren informert at hun fastet og at hun derfor ikke har spist noe (men drukket noe næringsrikt) hadde det vært noe annet, men brukeren presterte å skrive "har ikke spist noe siden forrige fredag :D", for meg høres det mer ut som en anorektier, helt ærlig. Anonymous poster hash: be4e0...bcc
Hakkete Skrevet 16. november 2013 #615 Skrevet 16. november 2013 En skål cottage cheese med bringebær Litt hummus med noen kjeks 16 biter sushi To øl
Miamaia83 Skrevet 16. november 2013 #616 Skrevet 16. november 2013 Frokost: 2 knekkebrød med leverpostei Lunsj: eple og en neve nøtter Middag: en tallerken nachos, salat, rømme og salsa "Kvelds": potetgull, dipp og smågodt. Fredag!
Mormont Skrevet 16. november 2013 #617 Skrevet 16. november 2013 I går: Frokost: To knekkebrød med makrell i tomat + et kokt egg Lunsj: Et grovt rundtstykke med ost og skinke, noen mandler Middag: Dillmarinert kylling med champignon- og spinatstuing Kvelds: En pose potetgull og en stratos
Butter Skrevet 16. november 2013 #618 Skrevet 16. november 2013 - 1 en speltskive med kyllingskinke, litt ost og tomat + et musliknekkebrød (hjemmelagd) med brunost, resten av tomaten. Kaffe. -1 glass melk etter trening - Lunsj; middagsrester fra i går; salat avavocado og mangosalat med ris og matyoghurt med sweet chili saus - En klementin Senere middag kylling harissa med grønnskaker, bulgur og kikerter. Og sikker litt vin + nøtter/sjokolade siden det er lørdag.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #619 Skrevet 16. november 2013 Frokost: 1 skive og et glass melk + proteinshake etter trening Middag: 2 grove fullkornslefser med kyllingkjøttdeig og salat Snacks: Litt daimsjokolade, noen klementiner og en skyr Kvelds: Skal finne noe snart. Blir sikkert en skive eller noe.. Anonymous poster hash: 7f23d...460
Gjest Runforit Skrevet 16. november 2013 #620 Skrevet 16. november 2013 Eggewrap med rømme og skinke Proteinpannekaker Eggewrap med kalkun og peanut teriyaki saus Proteinpannekaker Mørk mintsjokolade Kalkun med peanut teriyaki saus og cashewnøtter Og så blir det nok enda en porsjon med proteinpannekaker :D
Fremhevede innlegg