AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #521 Skrevet 9. november 2013 Frokost: 1 brødskive Lunsj: 2 brødskiver og et eple Middag: Hamburger laget av 200 g karbonadedeig, med brød og en ananasring. Kvelds: Får se hva det blir. Skyr og skive kanskje. Anonymous poster hash: 46ed3...a3e
Miamaia83 Skrevet 9. november 2013 #522 Skrevet 9. november 2013 Har overspist så til de grader i kveld. Blir rent flau.. MÅ skjerpe meg i morgen
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #523 Skrevet 9. november 2013 Har overspist så til de grader i kveld. Blir rent flau.. MÅ skjerpe meg i morgen Hva har du spist? Anonymous poster hash: fd3f3...a8a
Miamaia83 Skrevet 9. november 2013 #524 Skrevet 9. november 2013 Hva har du spist? Anonymous poster hash: fd3f3...a8a Begynte vel med middagen, 18 kyllingvinger, plenty ris (og masse salat da) I kveld: En bøtte is En liten skål nøtter/frukt En liten skål popcorn To, TO never jelly beans Og en halv stratosbar... Gremmes over min egen viljestyrke, eller manglende sådann Hehe
Gjest Runforit Skrevet 9. november 2013 #525 Skrevet 9. november 2013 Eggewrap med skinke og tomatsalat Eggewrap med rømme og skinke 5 kjærligheter Eggerøre med nøtter Mørk sjokolade 1
Gjest Funky Punk Skrevet 9. november 2013 #526 Skrevet 9. november 2013 I dag har jeg spist: Lunch: 1 liten cheesburger, 4 chili cheeseballs og 4 løkringer fra Max Middag: hjemmelaget hamburger siden jeg hadde en burger til overs fra i går. 1/2 pepsi max og 6 ruter med Cloetta sukkerfrie sjokolade
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #527 Skrevet 9. november 2013 en yoghurt, ALTFOR mye. må virkelig skjerpe meg imorgen. Anonymous poster hash: d3de5...a96 2
FantasDick Skrevet 9. november 2013 #528 Skrevet 9. november 2013 - Pepperoni, paprika, agurk og kokt egg med majones. Sjokolademelk. - Kaffe - Bittelitt 86% sjokolade og enda mer kaffe på jobb - Grove wraps med kjøttdeig, ost, grønnsaker, crème fraîche og salsa - Light-brus og en Soho.
Strikkesokken Skrevet 9. november 2013 #529 Skrevet 9. november 2013 Igår: Frokost - 1 knekkebrød med kalkunskinke, italiensk salat og agurk. 1 banan. Skummet melk Lunsj - 1 knekkebrød med stekt egg, 1 med smør og brunost. Skummet melk Middag - pastagryte av fusilli, sopp, kjøttdeig og dolmiosaus, toppet med ost og inn i ovnen Ble en boks med 50/50 baconsnacks og popkorn og en flaske cola zero på kino. En liten frappe etterpå Idag: Frokost - 3 knekkebrød med smør og brunost, 1 kopp te, skummet melk Lunsj - Cæsarsalat på kafé med en venninne. Cola zero til Banan etter trening Middag/kveldskos - 3 STORE stykker pizza fra favorittpizzasjappen, og en snapple Pink lemonade <3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #530 Skrevet 10. november 2013 Igår: Frokost: egg benedict uten barnaise saus Lunsj: brødskive med chorizopølsebiter Mellom: 5 hjemmelagde havregrynkjeks med rosiner og kanel Middag: en elgkarbonade, litt ris, grønnsaker, 1 ss saus, 3 gl vin, et lite stykke sjokoladekake Idag: Frokost: 3 havregrynskjeks med rosiner og kanel Lunsj: 4 havregrynskjeks med rosiner og kanelAnonymous poster hash: a7cc8...75b
Miamaia83 Skrevet 10. november 2013 #531 Skrevet 10. november 2013 Puh, back on track Frokost: yoghurt med muslin og frukt Lunsj: to knekkebrød med syltetøy Litt rosiner Middag: 1/2 tallerken med salat, 1 tacoshell med kjøttdeig, ost, rømme og salsa Kvelds: en skål havregrøt
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #532 Skrevet 10. november 2013 Frokost: En skive Middag: Jegergryte Mellom: 1 skyr + noen sjokoladebiter + 2 lapper Kvelds: Tror det blir 1 skive og 1 lappe=) Anonymous poster hash: fd3f3...a8a
FantasDick Skrevet 10. november 2013 #533 Skrevet 10. november 2013 Hjemmebakt banankake med krem og hakket mørk sjokolade til frokost. Kaffe og litt mer banankake til lunsj. Hjemmelaget grov pizza med pepproni, skinke og paprika til middag. Hjemmebakt romkake til kvelds. Farsdagsmenyen.
Strikkesokken Skrevet 10. november 2013 #534 Skrevet 10. november 2013 1 banan En snackpack (25 gr) beef jerky En pasjonsfrukt En pakke 71 gr krokanrull 2 skåler tomatsuppe med egg 250 ml b&j med cookie dough Søndag!
LittDiva Skrevet 10. november 2013 #535 Skrevet 10. november 2013 2 skiver med speilegg og chorizo Smågodt Druer, kiwi og klementin 2 digre porsjoner med kjøttdeiggryte med rotgrønnsaker og bulgur . Hvitløksbrød 2 skiver med tomat, ost og jalapenos 1 glass rødvin
lovedrug Skrevet 10. november 2013 #536 Skrevet 10. november 2013 frokost: 2 stekte egg og 1 liten baguett med ost og krydderskinke og majones Middag: kyllingfile med penne 1 cola og pepsi max
Gjest Linaria Skrevet 11. november 2013 #537 Skrevet 11. november 2013 Frokost: Havregrøt med kanel og en liten bit smør, som vanlig (jeg må ha smør for å tåle smaken av havregrøt) - litt appelsinjuice Lunsj: I dag ble det bare en skive brød med lettmargarin Middag: Tre tacoskjell med karbonadedeig og masse grønnsaker Så dro jeg på kino og spiste en jordbærstang (sånn stor fra lakrisgutta) og litt popcorn. Drakk vann da. Spiste en brødskive til kvelds også. Ikke så veldig sunn dag, men det er søndag. Jeg sliter veldig med å komme på spennende ting til lunsj. Jeg er fryktelig kresen på brødmat(med pålegg) og sliter med å finne ting som har mye nok eller lite nok kalorier. Jeg har endelig gått ned i vekt igjen da. Jeg sto stille i en måned pga. for mye alkohol (var så mange arrangementer en periode. Ble en del øl + fyllesykemat dagen etter. Pizza o.l.). Har nå gått ned til sammen 11kg av 17 som er planen. Har også gått til innkjøp av en brukt ergometersykkel, så nå skal treningen komme i gang igjen også!
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #538 Skrevet 11. november 2013 En liten neve nøtter, et egg og krydderskinke med ost Et stykke skikkelig mektig sjokoladekake En smoothie av en halv avokado, litt frosne bringe- og blåbær, en haug spinat, en banan og vann Så skal jeg ha lammelår med brokkoli ved siden av til middag. Nam! Anonymous poster hash: 5ca4c...696
FantasDick Skrevet 11. november 2013 #539 Skrevet 11. november 2013 - proteinshake - skyr jordbær - havregrøt med linfrø og solsikkefrø kokt på vann/melk - 1/2 boks dream brownie - wok med grønnsaker og kylling, litt eggenudler til Tenker det blir litt romkake fra i går nå etter middagen, så er det kveld for min del.
Kladd Skrevet 11. november 2013 #540 Skrevet 11. november 2013 Frokost: en brødskive med philadelfia, skinke, tomat og agurk. En Fiberrik med lett gulost og en halv kopp youghurt naturell med honning og pecannøtter. Tre kopper kaffe. Lunsj: To brødskiver med tubeost, to gulrøtter og noen cherrytomater. Mellom: En klementin Nå ser det ut til at jeg er stuck på jobb uten mer mat for resten av kvelden. Får håpe noe er åpent når jeg endelig kommer meg til hotellrommet mitt i natt.
Fremhevede innlegg