Gå til innhold

Hvis en mann

Fremhevede innlegg

Gjest BettyBoop
Skrevet

Alle mennesker er horete i større eller mindre grad.

Og det vil si??

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Det der er bare så typisk å si. Har man gått 30-40 år uten å få så mye som et lite kyss så gjør det noe med deg. Alle trenger nærhet, det er ikke et behov som forsvinner fordi om man er stygg eller handicapped.

Looser sier du? Ligger man å kravler på bånn er føler man seg som en looser uansett.

Men nå er det jo personlighet som gjør at de som aldri får seg noe ikke får seg noe. Selv de styggeste mennesker pleier å få seg kjæreste, så nekter å tro at enkelte aldri får noe utelukkende pga utseendet, så da er det kanskje til pass for de da?

Når det kommer til psykisk utviklingshemmede så finner de og mange ganger kjærester som også er psykisk utviklingshemmede, kommer det til handicappede kan de bli sammen med andre handicappede. En del handicappede får til og med kjærester som ikke er det og.

Endret av BettyBoop
Gjest BettyBoop
Skrevet

Å kalle folk for loosers fordi de velger å gå til en prostituert blir for dumt.

Nei for det er en taperaktig ting å gjøre. Dessuten er det ulovlig. Jeg sier igjen at dersom en skikkelig fæl person går til en hore, hva med den stakkars hora da som må ligge med denne personen?

• Liker 1
Skrevet

Men nå er det jo personlighet som gjør at de som aldri får seg noe ikke får seg noe. Selv de styggeste mennesker pleier å få seg kjæreste, så nekter å tro at enkelte aldri får noe utelukkende pga utseendet, så da er det kanskje til pass for de da?

Haha...til pass for dem, akkurat som om det skulle være en slags straff. You make me sick.

Skrevet

Det er ulovlig. Er det greit at noen misbruker benzodiazepiner for de ikke har det så bra? Er det greit at noen misbruker heroin for de ikke har det så bra? NEI!!!

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Haha...til pass for dem, akkurat som om det skulle være en slags straff. You make me sick.

Ja jeg er overbevist om at det mest er mennesker med stygg personlighet kombinert med stygt utseende er de som ikke får seg noe.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Det er ulovlig. Er det greit at noen misbruker benzodiazepiner for de ikke har det så bra? Er det greit at noen misbruker heroin for de ikke har det så bra? NEI!!!

Det er også ulovlig å gå på rød mann.

Jeg gjør det likevel.

• Liker 1
Skrevet

Du vet... man kan gjøre alt man vil her i livet. ALT. Problemet er at ANDRE setter grenser. ANDRE, som gjerne har makt. Om jeg vil misbruke heroin, så er det MITT valg. Get it?

Gjest BettyBoop
Skrevet

Du vet... man kan gjøre alt man vil her i livet. ALT. Problemet er at ANDRE setter grenser. ANDRE, som gjerne har makt. Om jeg vil misbruke heroin, så er det MITT valg. Get it?

Om du misnbruker heroin så glemmer du å tenke på at det går ut over andre mennesker i livet ditt.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Det er også ulovlig å gå på rød mann.

Jeg gjør det likevel.

Det at det er ulovlig å gå på rød mann er jo for din sikkerhet, og blir du påkjørt er det deg det er verst for.

Kjøper en frastøtende person en hore så går det utover et annet menneske, altså hora.

Gjest Katten.
Skrevet

Det at det er ulovlig å gå på rød mann er jo for din sikkerhet, og blir du påkjørt er det deg det er verst for.

Kjøper en frastøtende person en hore så går det utover et annet menneske, altså hora.

Såååå da velger hun ikke hore som yrke.

Jeg tenker da på de som ikke er tvunget inn i yrket gjennom trafficking.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Såååå da velger hun ikke hore som yrke.

Jeg tenker da på de som ikke er tvunget inn i yrket gjennom trafficking.

Du er så aniv. Alle som ikke er utsatt for trafficking har valgt dette fordi dette er deres drømmeyrke? Er mange som prostituerer seg fordi de føler de ikke har noe valg. At de har veldig lite penger eller at de driver med rusmisbruk og selger seg selv for å betale for dopen. Du kan ikke bare si: Jaja såp burde hun ikke valgt å bli hore da.. i slike tilfeller.

Skrevet

Om du misnbruker heroin så glemmer du å tenke på at det går ut over andre mennesker i livet ditt.

So what? Mitt liv.

Gjest BettyBoop
Skrevet

So what? Mitt liv.

Ja og det er greit å såre nære venner og familie fordi det er ditt liv?

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Du er så aniv. Alle som ikke er utsatt for trafficking har valgt dette fordi dette er deres drømmeyrke? Er mange som prostituerer seg fordi de føler de ikke har noe valg. At de har veldig lite penger eller at de driver med rusmisbruk og selger seg selv for å betale for dopen. Du kan ikke bare si: Jaja såp burde hun ikke valgt å bli hore da.. i slike tilfeller.

Jo, jeg kan det.

Mtp trygdeordningen og dagens jobbmarked, så kan alle få seg jobb. Det mange ikke tenker på, er at man må begynne et sted.

En liten crap-jobb åpner mulighetene for en bittelitt bedre jobb, som åpner muligheter for fem-seks enda bedre jobber osv. Eventuelt så kan en lære seg å formulere seg for så å dra på NAV.

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg ser den, men slik fungerer dessverre ikke verden. Man kan ikke gjøre som man vil fordi man har "lyst til det". Om alle skulle gått rundt å gjort det de følte for, hvordan tror du da verden hadde sett ut?

Man har noe som heter lover og regler, normer og etikk. Dette fordi man skal kunne leve side og side her i denne verden. De som ikke respekterer det får en liten klask på lanken, men de som utsettes for lovbrudd vil slite med det resten av livet. Så lovene er ikke for å fortelle DEG hva som er rett og galt, men for å beskytte oss andre for slike folk (som deg).

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Jo, jeg kan det.

Mtp trygdeordningen og dagens jobbmarked, så kan alle få seg jobb. Det mange ikke tenker på, er at man må begynne et sted.

En liten crap-jobb åpner mulighetene for en bittelitt bedre jobb, som åpner muligheter for fem-seks enda bedre jobber osv. Eventuelt så kan en lære seg å formulere seg for så å dra på NAV.

Ingen gir jobb til en narkoman katten.

Endret av BettyBoop
Gjest Katten.
Skrevet

Ingen gir jobb til en narkoman katten.

Wanna bet?

Fikk lett jobb som alkoholiker-Katten.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Wanna bet?

Fikk lett jobb som alkoholiker-Katten.

Nå er det mer sosialt akseptert å være alkoholiker enn narkoman..

Skrevet

Ja og det er greit å såre nære venner og familie fordi det er ditt liv?

Poenget er at det er mitt liv og jeg kan gjøre hva svarte jeg vil. Hva som er greit eller ikke, er irrelevant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...