Gå til innhold

Hvis en mann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det da greit/forståelig at han går til en prostituert? Hvis han feks er for stygg/deperimert/usjarmerende/har et handicap ol og han er dømt til å leve i sølibat resten av livet, er det ikke da forståelig at man oppsøker en prostituert? La oss være ærlige her. Det er plenty av menn risikerer å gå som jomfru ut hele sitt fordømte liv rett og slett pga de dårlige kortene de har fått utdelt.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greit i forhold til hva?

Om det er snakk om rent moralsk sett er det vel greit. Forutsatt -selvsagt- at det ikke er snakk om kjøp av sex fra traffickingofre og andre som prostituerer seg under tvang.

Om man ser det i forhold til hva en evt. kommende kjæreste derimot, kan det nok tenkes av det vil by på problemer (forutsatt at hun spør om hans tidligere seksuelle krumspring, og han svarer ærlig..).

Jeg har forøvrig problemer med å se for meg noen være for stygge/deprimerte/handicappede til at de vil være helt sjanseløse til å finne noen som kan ha sex med dem, eller til og med elske dem. Med mindre vi snakker gjennomsyret drittsekk fullstendig uten sosiale antenner, skal det nok være mulig å finne noen. Kanskje man bare er for sjenert. I så fall bør man oppsøke profesjonell hjelp (psykolog) slik at man kan jobbe med seg selv og bli istand til å omgås folk.

• Liker 3
Gjest Katten.
Skrevet

Når det er snakk om ting som en selv ikke kan gjøre noe med (diagnoser, fysiske utfordringer etc) så synes jeg det er helt ok. Ellers finner jeg det svakt.

• Liker 9
Skrevet

Greit i forhold til hva?

Om det er snakk om rent moralsk sett er det vel greit. Forutsatt -selvsagt- at det ikke er snakk om kjøp av sex fra traffickingofre og andre som prostituerer seg under tvang.

Om man ser det i forhold til hva en evt. kommende kjæreste derimot, kan det nok tenkes av det vil by på problemer (forutsatt at hun spør om hans tidligere seksuelle krumspring, og han svarer ærlig..).

Jeg har forøvrig problemer med å se for meg noen være for stygge/deprimerte/handicappede til at de vil være helt sjanseløse til å finne noen som kan ha sex med dem, eller til og med elske dem. Med mindre vi snakker gjennomsyret drittsekk fullstendig uten sosiale antenner, skal det nok være mulig å finne noen. Kanskje man bare er for sjenert. I så fall bør man oppsøke profesjonell hjelp (psykolog) slik at man kan jobbe med seg selv og bli istand til å omgås folk.

Joda. Det er plenty av menn som ikke har nubb verken til å få seg dame eller sex. Det gjelder kanskje først og fremst de med et fysisk handicap som feks lam, blind, ms ol. Også er det de som rett og slett mangler fullstendig sosiale antenner eller er for stygge til tross for at de er oppegående på andre sider av livet. Jeg syntes sex burde være for alle, ikke bare for kvinner eller vellykkede menn. Om man er jomfru til langt uti tredve åra burde man ikke bli dømt for kjøpe seg sex. Alle trenger nærhet. Kvinner forstår ikke dette fordi de ikke har de samme utfordringene, det er en grunn til at sexmarkedet retter seg så og si kun mot menn.

• Liker 3
Gjest BettyBoop
Skrevet

Er det da greit/forståelig at han går til en prostituert? Hvis han feks er for stygg/deperimert/usjarmerende/har et handicap ol og han er dømt til å leve i sølibat resten av livet, er det ikke da forståelig at man oppsøker en prostituert? La oss være ærlige her. Det er plenty av menn risikerer å gå som jomfru ut hele sitt fordømte liv rett og slett pga de dårlige kortene de har fått utdelt.

Å buuhuu

• Liker 4
Skrevet

Jeg er for lovlige rene bordeller hvor de ansatte betaler skatt og imot trafficking. Jeg synes at man må få lov til å bestemme over egen kropp samme om man selger eller kjøper seksuelle tjenester. Jeg tror det enten var i Australia eller i New Zealand hvor funksjonshemmede får dekket seksuelle tjenester av staten. Det synes jeg at er veldig bra.

Skrevet

Nei det er ikke greit. Det er ulovlig å kjøpe sex i Norge. Det er heller ingen menneskerett å ha sex, man klarer seg helt fint uten.

• Liker 3
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Hvorfor er det bare snakk om menn i slike tilfeller? Det finnes da kvinner også som ikke kan få sex på den "vanlige" måten. Tviler på at folk har en like liberal holdning til at de kan kjøpe seg sex. Men det er kanskje ikke like viktig for de?

• Liker 5
Skrevet

Ja, jeg vil også si at dette kan gjelde for kvinner også.

Skrevet

Hadde prostitusjonen vært lovlig organisert, og at kvinnene var horer av egen fri vilje, så ja. Da ser jeg ikke problemet.

• Liker 8
Gjest Consensio
Skrevet

Ja, jeg ser ingen grunn til at man ikke kan kjøpe sex. Bortsett fra at det er ulovlig...noe jeg syns er helt horribelt.

Jeg ønsker ikke å ha gatehorer i gatene, men jeg skulle ønske at det fantes bordeller hvor folk kunne selge og kjøpe sex under trygge omstendigheter.

Og nei, jeg har ikke noe behov for å kjøpe sex, men jeg kan se at andre har det.

• Liker 3
Gjest BettyBoop
Skrevet

Ja, jeg ser ingen grunn til at man ikke kan kjøpe sex. Bortsett fra at det er ulovlig...noe jeg syns er helt horribelt.

Jeg ønsker ikke å ha gatehorer i gatene, men jeg skulle ønske at det fantes bordeller hvor folk kunne selge og kjøpe sex under trygge omstendigheter.

Og nei, jeg har ikke noe behov for å kjøpe sex, men jeg kan se at andre har det.

Jeg syns synd på de stakkars horene jeg som må ligge med alt mulig uansett hvor ekle kundene måtte være. Ja de får penger, men til hvilken pris.

• Liker 4
Gjest BettyBoop
Skrevet

Hvorfor er det bare snakk om menn i slike tilfeller? Det finnes da kvinner også som ikke kan få sex på den "vanlige" måten. Tviler på at folk har en like liberal holdning til at de kan kjøpe seg sex. Men det er kanskje ikke like viktig for de?

Hallo dette er kg. Har inntrykk av at nesten alle mennene her inne tror at alle kvinner får sex uten problemer mens menn sliter med å få sex. Det går igjen i flere tråder

• Liker 4
Skrevet

sex = nærhet, nærhet = sex. Er det slik? Får vi dekket vårt behov om nærhet gjennom å kjøpe sex?

Kurerer horekjøp depresjon? Gjør det menn mer sjarmerende og mer attraktive?

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

sex = nærhet, nærhet = sex. Er det slik? Får vi dekket vårt behov om nærhet gjennom å kjøpe sex?

Kurerer horekjøp depresjon? Gjør det menn mer sjarmerende og mer attraktive?

svaret her må bli nei.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er av de som mener at det ikke er svakt å gå til prostituert. Prostituerte kan greia si, ikke noe mas og tjas, og de levere en tjeneste. Easy said, easy done.

Jeg kjenner flere som kan svømme i "gratis" damer, men som heller foretrekker prostituerte av den enkle grunn at de slipper alt kvinnemaset som kan forekomme.

Inn - en time - ut - ferdig.

"Sex = nærhet, nærhet = sex" blir for meg bare piss og bullshit.

-Domino

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg er av de som mener at det ikke er svakt å gå til prostituert. Prostituerte kan greia si, ikke noe mas og tjas, og de levere en tjeneste. Easy said, easy done.

Jeg kjenner flere som kan svømme i "gratis" damer, men som heller foretrekker prostituerte av den enkle grunn at de slipper alt kvinnemaset som kan forekomme.

Inn - en time - ut - ferdig.

"Sex = nærhet, nærhet = sex" blir for meg bare piss og bullshit.

-Domino

Utrolig trist at sex er så trivielt for deg..

• Liker 5
Gjest Katten.
Skrevet

Utrolig trist at sex er så trivielt for deg..

Det er forskjell på sex og elskov.

• Liker 4
Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Om du bruker ordet elskov får du ikke sex likevel...

Er ikke noe forskjell. Sex er sex

Endret av BettyBoop
Skrevet

Ja, ikke sant. Er altfor mange som har de monistiske religioners syn på sex tredd langt nedover ørene.

-Domino

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...