Gå til innhold

Hvis en mann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Alt høres bedre ut på engelsk.

Dette er selvforakt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om to voksne frivillig, med trykk på frivillig, har sex og den ene parten betaler den andre er det greit, synes jeg, selv om det er ulovlig.

Skrevet

Eh... Jeg veit ikke hva jeg skal si her helt ærlig.. Men, kanskje =P

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg kan ikke skjønne hva det skal være vitsen for. Hvordan kan du tenne på ei dame du VET KUN gjør det for pengene dine og ikke for at hun er kåt på deg?

Og nei det er moralsk ikke riktig og jeg tar sterk avstand fra kjøp og salg. Spesielt kjøpere som holder liv i denne dritten!

Det er ikke en rett å få ha sex men et privilegium, så skjerp deg og gå å ta deg en runk!

• Liker 5
Skrevet

Jeg kan ikke skjønne hva det skal være vitsen for. Hvordan kan du tenne på ei dame du VET KUN gjør det for pengene dine og ikke for at hun er kåt på deg?

Og nei det er moralsk ikke riktig og jeg tar sterk avstand fra kjøp og salg. Spesielt kjøpere som holder liv i denne dritten!

Det er ikke en rett å få ha sex men et privilegium, så skjerp deg og gå å ta deg en runk!

F##k off. Alle har behov for sex. Menneskerettighetsargumentet kan du stappe et vist sted.

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

F##k off. Alle har behov for sex. Menneskerettighetsargumentet kan du stappe et vist sted.

Så du har BEHOV for å knulle noen som ikke vil ha deg? Og som ikke tenner på deg? Hva som er så bra med det? Alt er jo falskt!

Hvordan kan du bli kåt av noe sånt..??

• Liker 2
Skrevet

Så du har BEHOV for å knulle noen som ikke vil ha deg? Og som ikke tenner på deg? Hva som er så bra med det? Alt er jo falskt!

Hvordan kan du bli kåt av noe sånt..??

Registrerer at du ikke vet hvordan det er å være mann. Det er jo ikke så rart i og med at du er kvinne.

• Liker 4
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Registrerer at du ikke vet hvordan det er å være mann. Det er jo ikke så rart i og med at du er kvinne.

Så å være menn betyr at dere gjerne knuller kvinner som ikke vil ha dere.. priceless

• Liker 1
Skrevet

Men tenker du ikke på all dritten de må ligge med da? jeg syns i det minste hora må få velge hvilke kunder hun eller han vil ha da. At de ikke må ta all møkka som kommer og vil kjøpe av de.

De velger det selv. Om de syns det er verdt pengene eller ikke. Så lenge det ikke er traficing ser jeg ikke problemet.

• Liker 2
Skrevet

Så å være menn betyr at dere gjerne knuller kvinner som ikke vil ha dere.. priceless

En mann tenner på det visuelle.

• Liker 1
Skrevet

Like priceless som kvinner som knuller menn som ikke vil ha dem i håp om at dem vil ha dem med tid.....Hva er mest objektivt komisk? Den som har sex og nyter sex med noen bare for sexen, eller dem som også må ha hele personen for å ha sex. Høres veldig trengende ut.

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor er det bare snakk om menn i slike tilfeller? Det finnes da kvinner også som ikke kan få sex på den "vanlige" måten. Tviler på at folk har en like liberal holdning til at de kan kjøpe seg sex. Men det er kanskje ikke like viktig for de?

Selvfølgelig finnes det en og annen kvinne som ikke har sex, men det er helt åpenbart at det er langt flere menn enn kvinner som går et heller tarvelig liv i møte, og det er flere grunner til det. For det første er det menn som er de primære initiativtakerne, dvs. at det er stort sett menn som må jobbe for å møte kvinner og skape mulighet for sex. Sett fra det kvinnelige perspektiv innebærer det at for en kvinne er det stort sett flere beilere tilgjengelig og mulighet for sex vil skapes uten at man behøver å gjøre så mye selv.

For det andre må en mann vise til mye større grad av bra utdannelse, karriere og generelt sosioøkonomisk status enn det enn kvinne behøver, noe som da rett og slett utelukker en god del menn fra sexmarkedet.

For det tredje lider også menn mer av effekten av at jo lenger tid det går og man forblir singel, jo verre er det å komme inn i et forhold igjen. Andre kvinner anser mye erfaring hos menn som et slags kvalitetsstempel, og har man ikke det, så er desverre realiteten for mange menn et liv i sølibat.

• Liker 2
Skrevet

Selvfølgelig finnes det en og annen kvinne som ikke har sex, men det er helt åpenbart at det er langt flere menn enn kvinner som går et heller tarvelig liv i møte, og det er flere grunner til det. For det første er det menn som er de primære initiativtakerne, dvs. at det er stort sett menn som må jobbe for å møte kvinner og skape mulighet for sex. Sett fra det kvinnelige perspektiv innebærer det at for en kvinne er det stort sett flere beilere tilgjengelig og mulighet for sex vil skapes uten at man behøver å gjøre så mye selv.

For det andre må en mann vise til mye større grad av bra utdannelse, karriere og generelt sosioøkonomisk status enn det enn kvinne behøver, noe som da rett og slett utelukker en god del menn fra sexmarkedet.

For det tredje lider også menn mer av effekten av at jo lenger tid det går og man forblir singel, jo verre er det å komme inn i et forhold igjen. Andre kvinner anser mye erfaring hos menn som et slags kvalitetsstempel, og har man ikke det, så er desverre realiteten for mange menn et liv i sølibat.

Nettopp. Slik er virkeligheten selv om man kan få inntrykket av det motsatte her på kg. Heller ligge med en som tar betalt enn å aldri få noe i det hele tatt, som er alternativet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg husker en mann med cerebral parese som ble intervjuet i forbindelse med sexkjøploven. Den eneste muligheten han hadde til å være intim med en kvinne var ved å benytte seg av prostituerte og etter innføringen av sexkjøpsloven ble han derfor kriminell.

Trist, men sant.

Etter min mening burde prostitusjon være legalisert for lenge siden og håndhevet i ordnede former slik som for eksempel i Tyskland. La de prostituerte betale skatt og jobbe under bedre forhold.

Tror noen her inne at sexkjøpsloven har redusert hallikvirksomhet og menneskehandel?

I en perfekt verden eksisterer ikke prostitusjon, men vi må forholde oss til virkeligheten. Da bør vi strebe etter det minste onde istedenfor å tviholde på falske idealer og drukne oss i vår motbydelige selvrettferdighet.

:tristbla:

• Liker 3
Skrevet

I en perfekt verden eksisterer ikke prostitusjon

7. More natural

The communist system resulted in more natural human relationships. This greater naturalness was reflected in the results of a survey of Eastern Germans, that indicated that most felt more comfortable under the old communist system there than under capitalist unification.

Moreover Falck (1998) reports in a well-documented book that the greater equality of treatment of men and women in East Germany, and a more natural set of official morals with respect to sex resulted in less conflict between men and women, virtually no prostitution, far less incidence of sexual perversion, and women who were considered by many foreigners to be both more pleasant and more intelligent than in capitalist countries. Also contributing here was the lack of stress with respect to job security, fewer financial worries, and no life-sustaining money anxieties, which also resulted in the well-documented fact that East Germans engaged in sex much more frequently (and with more sexual partners on average) than West Germans. Another study indicated that East German women typically enjoyed sex much more (with a 70% orgasm rate), at least partially because communism allowed East German women to feel equal, far more independent, and far less oppressed.

kilde: The Triumph of Evil, The Reality of the USA’s Cold War Victory, av Austin Murphy Side 97-98 – http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=622572&rom=MP

Øst-Tyskland. En perfekt verden.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

En mann tenner på det visuelle.

Greit nok å tenne, men å VILLE ha sex med noen som du vet bare knuller deg for pengeboka du , og faker orgasme. ? Merkelig at noen vil det.

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Like priceless som kvinner som knuller menn som ikke vil ha dem i håp om at dem vil ha dem med tid.....Hva er mest objektivt komisk? Den som har sex og nyter sex med noen bare for sexen, eller dem som også må ha hele personen for å ha sex. Høres veldig trengende ut.

Regner med at de menn nyter sexen med dem men ikke vil ha dem som kjærester.. det er en vesentlig forskjell. Enn å knulle noen som ikke tenner deg!

Skrevet

Greit nok å tenne, men å VILLE ha sex med noen som du vet bare knuller deg for pengeboka du , og faker orgasme. ? Merkelig at noen vil det.

For enkelte menn (og kvinner) er det faktisk det eneste alternativet om de vil oppleve sex og intimitet. Om du fordømmer de til sølibat fordi du synes det er umoralsk, er helt greit for meg, men jeg er uenig.

Det er også interessant at folk argumenterer mot prostitusjon på grunnlag av at det er ulovlig.

Nei, om jeg er singel på 30-årsdagen min eller har en liberal kjæreste på den tiden, så kommer jeg til å sterkt vurdere å leie inn en gjeng med eskortepiker til feiringen. Kun for å ha prøvd det. Tror det kunne vært riktig så festlig.

:)

• Liker 1
Skrevet

Det virker ikke som du leser gjennom innleggene her. Enkelte går til prostituerte fordi alternativet er et helt liv i ufrivillig sølibat. Det kan da umulig være vanskelig å forstå? Kvinner og menn møter vidt forskjellige utfordringer på kjønnsmarkedet, og er man sjenert, stygg, ufør, har et handicap eller lignende er man pent nødt til å betale for sexen, ellers blir det nemlig ingenting. Det vet du like godt som meg bare du tenker deg litt om. Jeg nevner igjen at sex er et medfødt behov og et av våre sterkeste instinkter. Alle mennesker trenger det og prostitusjon kan fungere som en mager erstatning for ekte kjærlighet som taperne i samfunnet aldri får oppleve.

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Forøvrig; en av fordelene med å være såkalt luksusprostituert er at man velger selv sine kunder. Det jeg har lest av uttalelser fra slike kvinner er at de har en fast liten kundegruppe med stabile menn.

Således tror jeg ikke at disse grusomt forferdelige mennene ville oppnådd så mye mer i forhold til denne gruppen prostituerte.

en nå handler som sagt ikke denne tråden om å velge sine kunder. Den handler om menn som ingen andre vil ligge med som må kjøpe seg horer for å få seg noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...