Gå til innhold

Hvis en mann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er kanskje stygt å si det, men jeg synes synd på de menneskene som kommer bort i slike lite empatiske personer i helsevesenet.

Jeg er overbevist om at BettyBoop er ytterst profesjonell når hun er på jobb, og jeg hadde ikke hatt noe som helst i mot å ha henne som sykepleier om jeg ble innlagt på sykehuset. Tvert i mot.

Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Jeg er overbevist om at BettyBoop er ytterst profesjonell når hun er på jobb, og jeg hadde ikke hatt noe som helst i mot å ha henne som sykepleier om jeg ble innlagt på sykehuset. Tvert i mot.

Jeg liker folk som har valgt sitt yrke fordi de ville jobbe som akkurat det. Ikke noen som misliker jobben sin og kun valgte det pga at det var lett å få jobb.

Men det er dog et poeng at man ikke trenger å like en jobb for å være flink i den :)

Skrevet

Mindre krangling, mer gjørmebryting! :duskedame:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Mindre krangling, mer gjørmebryting! :duskedame:

Jaaaaaaah! Skal vi vedde om hvem som vinner?:nigo:

Endret av Lille-pus
Skrevet

Begrepet "klikking" er da så negativt ladet! Jeg bare observerer at KG er som resten av samfunnet: Man beskytter de nærmeste! Og det er da ikke noe galt i det.

Nei nei, og som sagt, jeg synes ærlig og oppriktig det var det siste krydderet denne tråden trengte. :fnise: Det er ikke en seriøs krangletråd på KG uten at noen begynner å se på grupperinger. Og bare for å ha sagt det, jeg liker krangletråder. :lur:

Skrevet

Her går jeg for å kle på meg rustning og hente våpen, klar for å beskytte mine nærmeste (spesielt deg Vampis)- og så er tråden død? Er dere klar over hvor mye en rustning veier? :tristbla:

• Liker 1
Skrevet

Såsåvenner.

Jeg tror ikke betty er uproff på jobb og jeg tror ikke katten er dust i virkeligheten.

Waco

- liker begge og har krangla med dem begge! =)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende spekulasjoner og personangrep.

Vis høflighet og normal folkeskikk !

Spørsmål om moderering tas på PM eller i egen tråd på Ris&Ros.

Lille-pus, mod.

AnonymBruker
Skrevet

JEG mener de skal settes i bås??? Vil heller si at de som mener disse menneskene må gå til horer for å få seg noe setter de i bås.

Hvis du leser tidligere innlegg av meg så har jeg skrevet at det er fullt mulig for en handicappet person å få seg kjæreste.

Når det gjelder psykisk utviklingshemmede så tror jeg nok de må holde seg til sine egne du.

kommer an på graden av intelligens. Intelligens kan trenes opp, men det er klart at en person som har en iq og funksjonsnivå på 50 ikke kan trene seg opp til topp nivå for å si det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...