AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #221 Skrevet 25. februar 2012 Jeg har ikke noe spes til overs for menn (og kvinner) som kjøper sex. Det er en bransje som er full av dritt. Selv om noen liker å jobbe som prostituert,så tror jeg det er et fåtall. Det er pengene de jobber for,ikke sexen! 2
Gjest Vampen Skrevet 25. februar 2012 #222 Skrevet 25. februar 2012 Jo men jeg går ikke til prostituerte om det ikke er en mann å ha sex med akkurat da. Og syns heller ikke synd på meg selv. Du har heller aldri vært så kåt at du har hoppet til senga med noen du ikke kan tenke deg et forhold med, utelukkende for å få den fysiske tilfredsstillelsen? Ingen ONS? Bare sex i forhold, eller med en du har vært nesegrus forelsket i? For kåtskapen er isåfall den samme. Forskjellen ligger bare i hvordan man går frem for å fikse det. Du trenger ikke å synes synd på noen, men det hadde kanskje ikke skadet om du skjønner litt av hvorfor ting er som de er, og hva som får folk til å gjøre som de gjør. 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #223 Skrevet 25. februar 2012 Du har heller aldri vært så kåt at du har hoppet til senga med noen du ikke kan tenke deg et forhold med, utelukkende for å få den fysiske tilfredsstillelsen? Ingen ONS? Bare sex i forhold, eller med en du har vært nesegrus forelsket i? For kåtskapen er isåfall den samme. Forskjellen ligger bare i hvordan man går frem for å fikse det. Du trenger ikke å synes synd på noen, men det hadde kanskje ikke skadet om du skjønner litt av hvorfor ting er som de er, og hva som får folk til å gjøre som de gjør. uansett hvor kåt jeg er så kommer jeg ALDRI til ågå til en prostituert! 1
Gjest Vampen Skrevet 25. februar 2012 #224 Skrevet 25. februar 2012 uansett hvor kåt jeg er så kommer jeg ALDRI til ågå til en prostituert! Nei, og det er greit. Det er også de som aldri kunne ha hatt ONS eller sex før eksteskapet. Men at man aldri ville ha gjort noe selv, betyr ikke at det er umulig å sette seg inn i årsakene til at andre handler annerledes. 2
Gjest BettyBoop Skrevet 25. februar 2012 #225 Skrevet 25. februar 2012 (endret) Nei, og det er greit. Det er også de som aldri kunne ha hatt ONS eller sex før eksteskapet. Men at man aldri ville ha gjort noe selv, betyr ikke at det er umulig å sette seg inn i årsakene til at andre handler annerledes. Sammenligner du sex før ekteskapet med å gå til en hore?? hallo. Endret 25. februar 2012 av BettyBoop 1
Gjest True Khaleesi Skrevet 25. februar 2012 #226 Skrevet 25. februar 2012 jojo, men de stygge mennene som ikke får sex vil ikke ha stygge damer trodde jeg. Er det ikke derfor de går til horer? Fordi de prøver seg og blir avvist av kvinnfolk de aldri i verden får sjans på? Det er ikke bare stygge menn som kjøper horer. Du er så bastant og utrolig sneversynt i dine uttalelser. Det er greit at du har sterke meninger og det er ganske tydelig at du er imot prostitusjon, men prøv å tenk litt utenfor firkanten før du skriver noe.. 2
Gjest BettyBoop Skrevet 25. februar 2012 #227 Skrevet 25. februar 2012 Du har heller aldri vært så kåt at du har hoppet til senga med noen du ikke kan tenke deg et forhold med, utelukkende for å få den fysiske tilfredsstillelsen? Ingen ONS? Bare sex i forhold, eller med en du har vært nesegrus forelsket i? For kåtskapen er isåfall den samme. Forskjellen ligger bare i hvordan man går frem for å fikse det. Du trenger ikke å synes synd på noen, men det hadde kanskje ikke skadet om du skjønner litt av hvorfor ting er som de er, og hva som får folk til å gjøre som de gjør. Men det blir jo noe annet enn å betale for det for det. da er man jo sykt desperat og tragisk. 1
Gjest MorAase Skrevet 25. februar 2012 #228 Skrevet 25. februar 2012 Men det blir jo noe annet enn å betale for det for det. da er man jo sykt desperat og tragisk. Alle menn betaler for det i en eller annen form. 2
Gjest BettyBoop Skrevet 25. februar 2012 #229 Skrevet 25. februar 2012 Alle menn betaler for det i en eller annen form. Jaha som f.eks? Hvis du kommer med at menn spanderer på en jente en drink og de kommer i prat og ender med å snakke sammen, at hun har sex med han fordi han spanderer en drink så er det et ræva eksempel, for det var ikke drinken som var grunnen til at jenta har sex med han etterpå. 1
Gjest True Khaleesi Skrevet 25. februar 2012 #230 Skrevet 25. februar 2012 Jaha som f.eks? Hvis du kommer med at menn spanderer på en jente en drink og de kommer i prat og ender med å snakke sammen, at hun har sex med han fordi han spanderer en drink så er det et ræva eksempel, for det var ikke drinken som var grunnen til at jenta har sex med han etterpå. Hva med smykker fra sin kjæreste? Man har egentlig ikke lysta på topp, men plutselig så snur lysten når man får dyre gaver eller blir lovet en ferietur til Maldivene. Lar man seg ikke kjøpe da? Blir man ikke ekstra lysten på sex pga de økonomiske fordelene man blir tildelt av sin partner som f.eks tjener det dobbelte av hva du gjør selv? Eller er dette helt greit og ikke-horete i din verden? 1
Gjest Vampen Skrevet 25. februar 2012 #231 Skrevet 25. februar 2012 Sammenligner du sex før ekteskapet med å gå til en hore?? hallo. Jesus.. nei, jeg prøver å si at folk er forskjellige. For noen er det å gå til en hore utenkelig, for andre er det å ha sex før ekteskapet utenkelig. Jeg har ikke behov for noen av delene, men jeg klarer fint å forstå noe av motivet bak handlingene allikevel. På samme måte kan jeg forstå at kyr er hellige i India, uten at jeg av den grunn løper opp til nærmeste bonde, for å legge meg langflat i fjøset og tilbe en ku. Men det blir jo noe annet enn å betale for det for det. da er man jo sykt desperat og tragisk. Jeg synes det er litt dumt å stemple mennesker som sykt desperat og tragisk på grunn av en handling, men det er nå meg.. 2
Gjest Gorgonzola Skrevet 25. februar 2012 #232 Skrevet 25. februar 2012 Trodde menn med så dårlige kort på hånda reiste til Thailand jeg...........
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #233 Skrevet 25. februar 2012 Hva med smykker fra sin kjæreste? Man har egentlig ikke lysta på topp, men plutselig så snur lysten når man får dyre gaver eller blir lovet en ferietur til Maldivene. Lar man seg ikke kjøpe da? Blir man ikke ekstra lysten på sex pga de økonomiske fordelene man blir tildelt av sin partner som f.eks tjener det dobbelte av hva du gjør selv? Eller er dette helt greit og ikke-horete i din verden? Forskjellen er at du blir kjøpt av kjæresten... ikke av flere menn som bare vil ha sex med deg!
Gjest MorAase Skrevet 25. februar 2012 #234 Skrevet 25. februar 2012 Trodde menn med så dårlige kort på hånda reiste til Thailand jeg........... Thailand også...
Gjest Gorgonzola Skrevet 25. februar 2012 #235 Skrevet 25. februar 2012 Hva med smykker fra sin kjæreste? Man har egentlig ikke lysta på topp, men plutselig så snur lysten når man får dyre gaver eller blir lovet en ferietur til Maldivene. Lar man seg ikke kjøpe da? Blir man ikke ekstra lysten på sex pga de økonomiske fordelene man blir tildelt av sin partner som f.eks tjener det dobbelte av hva du gjør selv? Eller er dette helt greit og ikke-horete i din verden? Oooops. Brannfakkel! Fornektes selvsagt av de aller fleste, ingen er da "sånn"...... 1
Gjest True Khaleesi Skrevet 25. februar 2012 #236 Skrevet 25. februar 2012 Forskjellen er at du blir kjøpt av kjæresten... ikke av flere menn som bare vil ha sex med deg! Du blir likevel kjøpt og selger sex for varene du mottar.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #237 Skrevet 25. februar 2012 Du blir likevel kjøpt og selger sex for varene du mottar. så du forenkler debatten med at "du får et smykke av kjæresten din,og har sex med han etterpå,ergo du prostituerer deg!!!!!" Hmm.. mye i livet man kunne brukt den retorikken til! 2
Gjest True Khaleesi Skrevet 25. februar 2012 #238 Skrevet 25. februar 2012 så du forenkler debatten med at "du får et smykke av kjæresten din,og har sex med han etterpå,ergo du prostituerer deg!!!!!" Hmm.. mye i livet man kunne brukt den retorikken til! Jeg forenkler ikke noe som helst, men faktum er at mange selger kroppen sin i en eller annen grad. Det vil ikke si at jeg er for prostitusjon. Jeg forsøker kun å være faktaorientert. Denne debatten er allerede blitt høyst tåpelig og usaklig, med en rekke umodne og ureflekterte innlegg, så nei, jeg tar ikke debatten særlig seriøst. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 26. februar 2012 #239 Skrevet 26. februar 2012 Jesus.. nei, jeg prøver å si at folk er forskjellige. For noen er det å gå til en hore utenkelig, for andre er det å ha sex før ekteskapet utenkelig. Jeg har ikke behov for noen av delene, men jeg klarer fint å forstå noe av motivet bak handlingene allikevel. På samme måte kan jeg forstå at kyr er hellige i India, uten at jeg av den grunn løper opp til nærmeste bonde, for å legge meg langflat i fjøset og tilbe en ku. Jeg synes det er litt dumt å stemple mennesker som sykt desperat og tragisk på grunn av en handling, men det er nå meg.. Nå er det jo nettopp tragiske handlinger som gjør et menneske tragisk. Om det ikke er handlinger som gjør folk tragiske hva ellers?
Gjest BettyBoop Skrevet 26. februar 2012 #240 Skrevet 26. februar 2012 (endret) Hva med smykker fra sin kjæreste? Man har egentlig ikke lysta på topp, men plutselig så snur lysten når man får dyre gaver eller blir lovet en ferietur til Maldivene. Lar man seg ikke kjøpe da? Blir man ikke ekstra lysten på sex pga de økonomiske fordelene man blir tildelt av sin partner som f.eks tjener det dobbelte av hva du gjør selv? Eller er dette helt greit og ikke-horete i din verden? bullshit. Ingen får lyst på sex pga en gave. Tull og vås. Jewg får iallefall ikke lyst på sex basert på materielle ting Endret 26. februar 2012 av BettyBoop
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå