AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #281 Skrevet 27. februar 2012 Sorry, jeg gidder ikke å svare folk som misbruker anonym-funksjonen. Det er selvfølgelig helt opp til deg. At jeg bruker AB-funksjonen er ikke misbruk, jeg har lov til det på KG. Jeg synes akkurat den detaljen er lite å bry seg om i forhold til at du mener Norge er et drittland. Men for all del, forstår det er et stort irritasjonsmoment for deg siden du lager en egen tråd om AB-funksjonen pga mitt svar som AB. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 27. februar 2012 #282 Skrevet 27. februar 2012 (endret) Med andre ord skal kvinner ikke motta noen som helst form for materielle goder fra menn. Om menn og kvinner gir hverandre materielle ting i form av gaver betyr ikke det at de er prostituerte. Endret 29. februar 2012 av Lille-pus
Gjest BettyBoop Skrevet 27. februar 2012 #283 Skrevet 27. februar 2012 Takk gud for at du ikke bestemmer over verden. Det får være nok at vi lever i dette drittlandet der det er ulovlig å kjøpe sex. buhuu dakar deg som ikke får kjøpe deg sex og kjønnssykdommer.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #284 Skrevet 27. februar 2012 Hvis en mann(eller kvinne) ikke har mulighet til å få seg sex pga handicap, stygghet, depresjoner eller manglende sosiale antenner som feks pga asperger eller andre ting, så er det helt i orden. Ingen bør dømmes for å ønske seg helt elementere og medfødte instinkter. Sex er for alle mener jeg.
Gjest BettyBoop Skrevet 27. februar 2012 #285 Skrevet 27. februar 2012 Hvis en mann(eller kvinne) ikke har mulighet til å få seg sex pga handicap, stygghet, depresjoner eller manglende sosiale antenner som feks pga asperger eller andre ting, så er det helt i orden. Ingen bør dømmes for å ønske seg helt elementere og medfødte instinkter. Sex er for alle mener jeg. De kan ha sex med hverandre.
Gjest True Khaleesi Skrevet 28. februar 2012 #286 Skrevet 28. februar 2012 De kan ha sex med hverandre. Siden du kalle alle du er uenig med for "dust", så kan jeg vel si at dette var et dustete innlegg av deg. Mener du virkelig at mennesker skal settes i bås pga utseendet og eventuelle handikap? De er kun god nok for andre som er "stygg" eller handikappa? Hvis du havner i en ulykke der du plutselig får problemer med utseendet og seksuell funksjon, mener du da virkelig at du bare skal ha sex med andre som er lik deg og at det er det eneste som er akseptabelt? 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #287 Skrevet 28. februar 2012 Hvis han feks er for stygg/deperimert/usjarmerende/har et handicap ol og han er dømt til å leve i sølibat resten av livet, er det ikke da forståelig at man oppsøker en prostituert? Nei.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #288 Skrevet 28. februar 2012 Nei. Jo. Det er like lett å forstå som at 1+1=2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #289 Skrevet 28. februar 2012 Nei. Hvorfor ikke komme med et mer utfyllende svar?
Gjest BettyBoop Skrevet 28. februar 2012 #290 Skrevet 28. februar 2012 (endret) Siden du kalle alle du er uenig med for "dust", så kan jeg vel si at dette var et dustete innlegg av deg. Mener du virkelig at mennesker skal settes i bås pga utseendet og eventuelle handikap? De er kun god nok for andre som er "stygg" eller handikappa? Hvis du havner i en ulykke der du plutselig får problemer med utseendet og seksuell funksjon, mener du da virkelig at du bare skal ha sex med andre som er lik deg og at det er det eneste som er akseptabelt? JEG mener de skal settes i bås??? Vil heller si at de som mener disse menneskene må gå til horer for å få seg noe setter de i bås. Hvis du leser tidligere innlegg av meg så har jeg skrevet at det er fullt mulig for en handicappet person å få seg kjæreste. Når det gjelder psykisk utviklingshemmede så tror jeg nok de må holde seg til sine egne du. Endret 28. februar 2012 av BettyBoop
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #291 Skrevet 28. februar 2012 JEG mener de skal settes i bås??? Vil heller si at de som mener disse menneskene må gå til horer for å få seg noe setter de i bås. Hvis du leser tidligere innlegg av meg så har jeg skrevet at det er fullt mulig for en handicappet person å få seg kjæreste. Når det gjelder psykisk utviklingshemmede så tror jeg nok de må holde seg til sine egne du. Tull og tøys. Det er mange som lever i ufrivillig sølibat hele livet på tross av gjentatte forsøk på å få seg kjæreste eller sex. Dette er noe de fleste vet bortsett fra deg tydeligvis. Prostitusjon er helt greit i gitte tilfeller, hvis det er basert på frivillighet fra begge parter. Det er ikke noe galt i det verken etisk eller moralsk. De eneste som har antipatier er nymoralistene, dvs feminister fra venstrefløyen og de konservativt-religiøse. Sex er ikke farlig.
Gjest BettyBoop Skrevet 28. februar 2012 #292 Skrevet 28. februar 2012 Tull og tøys. Det er mange som lever i ufrivillig sølibat hele livet på tross av gjentatte forsøk på å få seg kjæreste eller sex. Dette er noe de fleste vet bortsett fra deg tydeligvis. Prostitusjon er helt greit i gitte tilfeller, hvis det er basert på frivillighet fra begge parter. Det er ikke noe galt i det verken etisk eller moralsk. De eneste som har antipatier er nymoralistene, dvs feminister fra venstrefløyen og de konservativt-religiøse. Sex er ikke farlig. Har aldri sagt sex er farlig, sex er en fin ting som ikke skal gjøres skittent, mnoe prostitusjon gjør. Så lenge man tar betalt for sex blir det automatisk skittent i mine øyne.
Gjest Katten. Skrevet 28. februar 2012 #293 Skrevet 28. februar 2012 Skitten sex er jo den beste typen! :D
Gjest BettyBoop Skrevet 28. februar 2012 #294 Skrevet 28. februar 2012 Skitten sex er jo den beste typen! :D Javel så gå å kjøp en hore da!!
Gjest Katten. Skrevet 28. februar 2012 #295 Skrevet 28. februar 2012 Må man ha en hore for å ha skitten sex? Det må jeg informere fruen om.
Gjest BettyBoop Skrevet 29. februar 2012 #296 Skrevet 29. februar 2012 (endret) Må man ha en hore for å ha skitten sex? Det må jeg informere fruen om. for meg er skitten et negativt ord. Endret 29. februar 2012 av Lille-pus
Gjest Katten. Skrevet 29. februar 2012 #297 Skrevet 29. februar 2012 Jeg bruker ikke rapporteringsknappen. Trenger da ikke hente de voksne for å takle en barnehageunge. Skitten er et negativt ladet ord, noe som reflekteres i at den type sex er noe utenfor normen. Litt mer røft, litt mer kinky, litt mer... skittent. Bare for å forklare det på ditt nivå: Klikk her for ett googlesøk på norsk. Eller om du faktisk klarer å lese bittelitt på engelsk.
Gjest BettyBoop Skrevet 29. februar 2012 #298 Skrevet 29. februar 2012 Jeg bruker ikke rapporteringsknappen. Trenger da ikke hente de voksne for å takle en barnehageunge. Skitten er et negativt ladet ord, noe som reflekteres i at den type sex er noe utenfor normen. Litt mer røft, litt mer kinky, litt mer... skittent. Bare for å forklare det på ditt nivå: Klikk her for ett googlesøk på norsk. Eller om du faktisk klarer å lese bittelitt på engelsk. Ja det er din mening. Jeg mener at kinky sex ikke er skittent. Når jeg sier skittent så mener jeg det på en negativ måte. Om du mener noe annet så får du bare mene det. Voldsomt som du skryter av ditt kinky sexliv. tror du lyver.
Gjest Katten. Skrevet 29. februar 2012 #299 Skrevet 29. februar 2012 (endret) Skitten/dirty sex er et populært uttrykk. Selvfølgelig lyver jeg ang. sexlivet mitt. Egentlig er jeg en sykepleier på rundt tredve som aldri finner meg en partner. Endret 29. februar 2012 av Katten. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 29. februar 2012 #300 Skrevet 29. februar 2012 Skitten/dirty sex er et populært uttrykk. Selvfølgelig lyver jeg sexlivet mitt. Egentlig er jeg en sykepleier på rundt tredve som aldri finner meg en partner. Jeg finner meg partner uten problem forresten om det var meg du sikter til..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå