Gå til innhold

Hvis en mann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det som er trist er at en helt vanlig jente kan ikke ta seg betalt om hun ønsker det og det er heller ikke lov og pule horer og prostituerte, da kan menn bøtelegges.

For meg så høres veldig kvinnediskriminerende at kvinner ikke selv kan velge hvem hun vil ligge med. Hva om hun har lyst til og ligge med en horekunde da?

Spørsmål til dere jenter. - La oss si at dere møter på en fremmed fyr på byen en natt og går bak festningen for og pule. Dere vet at det er en bitteliten risiko for at dere blir tatt, at fyren dere puler får bot og dere blir katogorisert som prostituert/hore på politilister?

Visste dere at på grunn av sexkjøpsloven så får ikke samboere fra oslo lov til og leie hotellrom i oslo!??? Hadde dere visst alle ulemper loven førte med seg, og hadde dere forstått at menneskesmugling som trafficking skyldes visumlover og schengenavtalen og ikke brunsten.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet

Det som er trist er at en helt vanlig jente kan ikke ta seg betalt om hun ønsker det og det er heller ikke lov og pule horer og prostituerte, da kan menn bøtelegges.

For meg så høres veldig kvinnediskriminerende at kvinner ikke selv kan velge hvem hun vil ligge med. Hva om hun har lyst til og ligge med en horekunde da?

Spørsmål til dere jenter. - La oss si at dere møter på en fremmed fyr på byen en natt og går bak festningen for og pule. Dere vet at det er en bitteliten risiko for at dere blir tatt, at fyren dere puler får bot og dere blir katogorisert som prostituert/hore på politilister?

Visste dere at på grunn av sexkjøpsloven så får ikke samboere fra oslo lov til og leie hotellrom i oslo!??? Hadde dere visst alle ulemper loven førte med seg, og hadde dere forstått at menneskesmugling som trafficking skyldes visumlover og schengenavtalen og ikke brunsten.

Hvorfor er det trist at hun ikke kan ta seg betalt?

Jeg og er enig i at den loven er merkelig. At det er lov å selge sex men ikke lov å kjøpe. Dette forbudet gjør at de som driver med trafficking går under jorda og det blir vanskeligere å ta de.

Men jeg driter i hva loven sier. Jeg driter i om det skulle bli lovlig. Eneste jeg bryr meg om er hvordan noen kan nedverdige seg til å selge og kjøpe sex

Skrevet

For noen damer så kan det være litt brunst og være litt hore av og til?

Gjest BettyBoop
Skrevet

For noen damer så kan det være litt brunst og være litt hore av og til?

Blir ikke kåt av at noen betaler meg penger akkurat.. Dessuten handler denne tråden om ekle menn som ikke fårt seg noe. Tviler på at en jente føler mye brunst av å ha sex med en frastøtende fyr.

Skrevet

Blir ikke kåt av at noen betaler meg penger akkurat.. Dessuten handler denne tråden om ekle menn som ikke fårt seg noe. Tviler på at en jente føler mye brunst av å ha sex med en frastøtende fyr.

Det finnes like mange ekle kvinner. Skal de få oppleve sex?

Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Det finnes like mange ekle kvinner. Skal de få oppleve sex?

De kan jo ha sex med de ekle mennene så slipper de å gå til prostituerte. problem solved.

Endret av BettyBoop
Skrevet

Hvis jeg var ei stygg kjerring og skulle ligge med stygg mann, så kunna han jo like heller vært en rik stygg mann som ga meg penger?

Da hadde jeg nok smilt mer.

Men hvorfor betty er du så imot at helt vanlige jenter som deg og alle andre skal bli nektet og være hore dersom dere ønsker det?

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Hvis jeg var ei stygg kjerring og skulle ligge med stygg mann, så kunna han jo like heller vært en rik stygg mann som ga meg penger?

Da hadde jeg nok smilt mer.

Men hvorfor betty er du så imot at helt vanlige jenter som deg og alle andre skal bli nektet og være hore dersom dere ønsker det?

jojo, men de stygge mennene som ikke får sex vil ikke ha stygge damer trodde jeg. Er det ikke derfor de går til horer? Fordi de prøver seg og blir avvist av kvinnfolk de aldri i verden får sjans på?

Skrevet

Jammen kvinner vel vel ikke være sammen med desperate mannfolk som må kjøpe horer? Det er jo en grunn til at stygge menn må betale for sex er det ikke?

Gjest Katten.
Skrevet

Det finnes mange grunner til at noen velger å kjøpe sex, akkurat som det finnes mange grunner til at noen velger å selge sex.

Noen av dem er helt frivillig, fra begge sidene.

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Det finnes mange grunner til at noen velger å kjøpe sex, akkurat som det finnes mange grunner til at noen velger å selge sex.

Noen av dem er helt frivillig, fra begge sidene.

Høres ut som du snakker av erfaring. Få høre hvilke grunner?

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jammen kvinner vel vel ikke være sammen med desperate mannfolk som må kjøpe horer? Det er jo en grunn til at stygge menn må betale for sex er det ikke?

Mulig det men de damene som ikke får seg noe er jo like desp selv. Hvis disse menneskene bare kan forstå at de passer sammen så slipper de å gå til horer.

Gjest Katten.
Skrevet

Høres ut som du snakker av erfaring. Få høre hvilke grunner?

Vel jeg har faktisk erfaring med mennesker, i motsetning til visse andre i denne tråden.

Og du som driver og hyler ut om empati her og der, bør dermed kunne sette deg inn i andres situasjoner og dermed bør jeg ikke trenge forklare grunnene.

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Vel jeg har faktisk erfaring med mennesker, i motsetning til visse andre i denne tråden.

Og du som driver og hyler ut om empati her og der, bør dermed kunne sette deg inn i andres situasjoner og dermed bør jeg ikke trenge forklare grunnene.

Neida jeg jobber med mennesker men har ingen erfasring med dem... Dust.

Ut ifra dine innlegg høres det ut som du bare er venner med horer og narkomane eller folk som kjøper horer.

Gidder ikke å sette meg inn i situasjonen til kåte mennesker. Er ikke synd på noen bare fordi de er kåte.

Gjest Katten.
Skrevet

Neida jeg jobber med mennesker men har ingen erfasring med dem... Dust.

Ja, du ser også ironien?

Ut ifra dine innlegg høres det ut som du bare er venner med horer og narkomane eller folk som kjøper horer.

Stort sett, ja. Sleng på et par pedofile massemordere og så er vi i mål.

Gidder ikke å sette meg inn i situasjonen til kåte mennesker. Er ikke synd på noen bare fordi de er kåte.

Nope.

Det artige med dumme mennesker er de ikke skjønner deres egen stupiditet.

Jeg synes heller ikke synd på idioter.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Ja, du ser også ironien?

Stort sett, ja. Sleng på et par pedofile massemordere og så er vi i mål.

Nope.

Du er like idiot selv. Er utrolig plagsomt med dumme mennesker som tror selv de er så innmari smarte.

Skrevet

Du er like idiot selv. Er utrolig plagsomt med dumme mennesker som tror selv de er så innmari smarte.

Dumminger!

• Liker 1
Skrevet

Må du jobbe hardt for å sette deg inn i situasjonen til kåte mennesker? Har du ikke vært kåt selv?:klo:

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Må du jobbe hardt for å sette deg inn i situasjonen til kåte mennesker? Har du ikke vært kåt selv?:klo:

Jo men jeg går ikke til prostituerte om det ikke er en mann å ha sex med akkurat da. Og syns heller ikke synd på meg selv.

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg later heller ikke som om jeg har empati.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...