Gå til innhold

Hvis en mann

Fremhevede innlegg

Skrevet

ja, hvis han er stygg, deprimert og usjarmerende. Men da vil jeg få presisere at det KUN er de som er stygge, deprimerte og usjarmerende som får gå til prostituerte med min velsignelse.

Hva med de hoftetransplanterte?

Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg har lest Belle de Jour.

Og dermed vet du alt om alle prostituerte i verden. Yeah right.

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Og dermed vet du alt om alle prostituerte i verden. Yeah right.

Vel, jeg trodde vi diskuterte innemarkedet her i Norge, og de kan være en ekvivalent til Belle ja. Kondom er greia. Hver gang.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Vel, jeg trodde vi diskuterte innemarkedet her i Norge, og de kan være en ekvivalent til Belle ja. Kondom er greia. Hver gang.

Har ikke fått med meg om at vi utelukkende snakket om horer i norge.

Skrevet

Det er heller ingen menneskerett å ha sex, man klarer seg helt fint uten.

Pøh. Du hadde neppe sagt det samme hvis du ikke hadde fått sex.

Viser en kynisk, uempatisk holdning.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Pøh. Du hadde neppe sagt det samme hvis du ikke hadde fått sex.

Viser en kynisk, uempatisk holdning.

Vedkommende hadde sikkert ikke sagt det da, men likevel. Hadde jeg vært i den situasjonen hadde jeg følt meg ennå mer looser om jeg hadde gått til en hore. Da hadde jeg heller gått i kloster.

• Liker 1
Skrevet

Vedkommende hadde sikkert ikke sagt det da, men likevel. Hadde jeg vært i den situasjonen hadde jeg følt meg ennå mer looser om jeg hadde gått til en hore. Da hadde jeg heller gått i kloster.

Det der er bare så typisk å si. Har man gått 30-40 år uten å få så mye som et lite kyss så gjør det noe med deg. Alle trenger nærhet, det er ikke et behov som forsvinner fordi om man er stygg eller handicapped.

Looser sier du? Ligger man å kravler på bånn er føler man seg som en looser uansett.

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Å kalle folk for loosers fordi de velger å gå til en prostituert blir for dumt.

• Liker 2
Skrevet

Det er heller ingen menneskerett å ha sex, man klarer seg helt fint uten.

Du ja, men ikke alle.

Jeg mener at sexkjøp er helt ok dersom det er en frivillig sak uten press og mafia. Det som ikke er lurt er å fortelledet til evt. framtidige partnere uten å vite at de tåler det.

Slik handel bør selvfølgelig foregå med høflighet og respekt.

Skrevet

Jeg gikk på videregående med en som har CP. Han har dame og får sex han, med en dame som også har CP ( snakk om middels grad på begge ). Så jeg tror ikke det er umulig å få seg noe gratis, men man kan ikke være kresen.

Skrevet

Det er nok ikke bare losers som går til prostituerte. Kanskje noen hadde hatt godt av et opphold i et kloster en stund.

Gjest True Khaleesi
Skrevet

Er ganske underholdende denne tråden.

Jeg holder for øvrig med "gjest". :)

Gjest "gjest"
Skrevet

Er ganske underholdende denne tråden.

Jeg holder for øvrig med "gjest". :)

"gjest" er best, ingen protest.

Skrevet

Jeg er av de som mener at det ikke er svakt å gå til prostituert. Prostituerte kan greia si, ikke noe mas og tjas, og de levere en tjeneste. Easy said, easy done.

Jeg kjenner flere som kan svømme i "gratis" damer, men som heller foretrekker prostituerte av den enkle grunn at de slipper alt kvinnemaset som kan forekomme.

Inn - en time - ut - ferdig.

"Sex = nærhet, nærhet = sex" blir for meg bare piss og bullshit.

-Domino

Enig, og med dette ville det kanskje blitt færre "vi hadde sex på første date og nå vil han ikke gifte seg med meg likaveeel for en drittsekk!!!!! :snurt: :snurt: " -tråder i forumet. ;)

Det er et marked for følelsesløs sex der ute, og det finnes en industri som kan mette dette markedet, det er bare så lite stuerent(og ulovlig) som det går an.

Skrevet

the irony, alle menn i denne tråden er for prostitusjon.

Skrevet

Bortsett fra en?

Skrevet

Hva er ironisk med det?

Skrevet

Den største ulempen med prostitusjon slik jeg ser det er og gi kvinner penger for sex.

Hvem var det som fant på det der aller først mon tro?

Gjest "gjest"
Skrevet

Den største ulempen med prostitusjon slik jeg ser det er og gi kvinner penger for sex.

Hvem var det som fant på det der aller først mon tro?

En mann som ikke ville forplikte seg antageligvis. :popcorn:

Gjest True Khaleesi
Skrevet

Alle mennesker er horete i større eller mindre grad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...