Silfen Skrevet 16. februar 2012 #61 Skrevet 16. februar 2012 Herlighet, kverulerer du bare fordi du kan?
Gjest BettyBoop Skrevet 16. februar 2012 #62 Skrevet 16. februar 2012 Herlighet, kverulerer du bare fordi du kan? Jeg kverulerer ikke, jeg holder meg til trådens tema og trådens tema strider imot at horer skal få velge kunder de finner attraktive.
Ellsworth Skrevet 16. februar 2012 #63 Skrevet 16. februar 2012 (endret) Man bør hjelpe prostituerte som trenger hjelp (narkomane og traffiscking-ofre), men ellers er prostitusjon og sexkjøp helt greit. Endret 16. februar 2012 av Ellsworth 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #64 Skrevet 16. februar 2012 Man bør hjelpe prostituerte som trenger hjelp (narkomane og traffiscking-ofre), men ellers er prostitusjon og sexkjøp helt greit. Nettopp. Sex er ikke skittent og farlig.
Gjest BettyBoop Skrevet 17. februar 2012 #65 Skrevet 17. februar 2012 Nettopp. Sex er ikke skittent og farlig. Spørs hva sykdommer hora har det.. 1
Gjest Vampen Skrevet 17. februar 2012 #66 Skrevet 17. februar 2012 Hva er mer intimt med å være helt tett nakne sammen? Intimitet handler ikke bare om nakne kropper, det handler også, i mine øyne, om det mentale. Om den metale intimiteten mangler, så blir ikke nødvendigvis sexen toppen av intimitet heller. På samme måte som en følelse av å være nær noen på det følelsesmessige nivået, kan føles veldig intimt, uten at det er nakne kropper involvert. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 17. februar 2012 #67 Skrevet 17. februar 2012 Intimitet handler ikke bare om nakne kropper, det handler også, i mine øyne, om det mentale. Om den metale intimiteten mangler, så blir ikke nødvendigvis sexen toppen av intimitet heller. På samme måte som en følelse av å være nær noen på det følelsesmessige nivået, kan føles veldig intimt, uten at det er nakne kropper involvert. Nei ikke bare det men sex skiller jo ut hormoner spesielt hos kvinner som gjør at de blir cuddly etterpå 1
Gjest Vampen Skrevet 17. februar 2012 #68 Skrevet 17. februar 2012 Nei ikke bare det men sex skiller jo ut hormoner spesielt hos kvinner som gjør at de blir cuddly etterpå Det er ikke alle kvinner som automatisk blir det nei. For meg er den mentale intimiteten et must der. Er ikke den der, så har jeg mer behov for å legge meg i det andre rommet eller stikke, enn å "cuddle" og spoone. 1
tøydokka Skrevet 17. februar 2012 #69 Skrevet 17. februar 2012 Syns det er greit. Både for kvinner og menn.. Men må si at om det var jeg som var i en situasjon der ingen ville hatt sex med meg uten å få penger for det, ja- da hadde jeg droppet det. Det finnes greie plastdingser til salgs som gjør nytten helt fint :gjeiper:
Erotisk Flukt Skrevet 17. februar 2012 #70 Skrevet 17. februar 2012 Morsomt det der. På den ene siden roper mange sykt høyt om at man ikke skal få lov til å ta abort hvis man ser at fosteret/barnet bærer på fysiske eller psykiske utviklingshemninger. At man ikke skal ha et samfunn hvor det ikke er plass til slike mennesker. Nettopp de samme roper høyt om at prostitusjon er fy-fy og at det er opp til mennesker flest å skaffe seg sex på samme måte som alle andre, selv om de vet at utrolig mange, både menn og kvinner, sliter med det på grunn av nettopp fysiske og psykiske utviklingshemninger. Du har livets rett, men ikke en rett til å få tilfredsstilt dine seksuelle behov. Trist. -Domino 2
Gjest BettyBoop Skrevet 17. februar 2012 #71 Skrevet 17. februar 2012 Det er ikke alle kvinner som automatisk blir det nei. For meg er den mentale intimiteten et must der. Er ikke den der, så har jeg mer behov for å legge meg i det andre rommet eller stikke, enn å "cuddle" og spoone. Ikke alle, men mange. Men som sagt IGJEN. Hva er poenget med sex uten intimitet? Da kan man jo like godt leke med seg selv.
Gjest BettyBoop Skrevet 17. februar 2012 #72 Skrevet 17. februar 2012 (endret) Morsomt det der. På den ene siden roper mange sykt høyt om at man ikke skal få lov til å ta abort hvis man ser at fosteret/barnet bærer på fysiske eller psykiske utviklingshemninger. At man ikke skal ha et samfunn hvor det ikke er plass til slike mennesker. Nettopp de samme roper høyt om at prostitusjon er fy-fy og at det er opp til mennesker flest å skaffe seg sex på samme måte som alle andre, selv om de vet at utrolig mange, både menn og kvinner, sliter med det på grunn av nettopp fysiske og psykiske utviklingshemninger. Du har livets rett, men ikke en rett til å få tilfredsstilt dine seksuelle behov. Trist. -Domino Klart man har rett til det, men kondomeriet har hjelpemidler. Det er ikke riktig at en hore skal måtte ofre sin kropp for å tilfredsstille en annen seksuelt syns jeg. Endret 17. februar 2012 av BettyBoop
Gjest Vampen Skrevet 17. februar 2012 #73 Skrevet 17. februar 2012 Ikke alle, men mange. Men som sagt IGJEN. Hva er poenget med sex uten intimitet? Da kan man jo like godt leke med seg selv. Og det er din preferanse, det er helt greit.
Gjest BettyBoop Skrevet 17. februar 2012 #74 Skrevet 17. februar 2012 Og det er din preferanse, det er helt greit. Jeg føler intimitet ved ons til og med, selv om intimiteten ikke betyr noe
Gjest Vampen Skrevet 17. februar 2012 #75 Skrevet 17. februar 2012 Jeg føler intimitet ved ons til og med, selv om intimiteten ikke betyr noe Og igjen, det er deg, og det er helt greit. Men det er ikke alle som fungerer sånn. For meg handler f. eks intimitet om følelser, ikke kropp. Så sex alene gjør ikke at jeg føler intimitet, med mindre jeg har følelser (av typen som er litt dypere enn kåtskap) for vedkommende.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #76 Skrevet 17. februar 2012 Klart man har rett til det, men kondomeriet har hjelpemidler. Det er ikke riktig at en hore skal måtte ofre sin kropp for å tilfredsstille en annen seksuelt syns jeg. Hvem i h#####e har sagt at hora skal "ofre" seg? Er det et frivillig valg er det vel greit? Prostitusjon er en fin løsning for å oppleve intimitet for de som ikke får seg det på den vanlige måten. Man kan godt betale kun for kosen og praten også, det behøver ikke å inkludere sex. Jeg er så dritt lei nazi-feminister som på den ene siden preker om rettigheter over egen kropp, mens de hyler ut med en gang noen bruker den rettigheten til noe de ikke liker. Blæææææææ 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #77 Skrevet 17. februar 2012 Sakset fra en annen tråd: Jeg kjenner et par prostituerte, og med tanke på hvordan de har det med seg selv og hvordan de ser på menn og mennesker generelt, så finner jeg alle sexkjøpere motbydelige. Og det de prostituerte sier offentlig om jobben sin er ikke alltid det samme som det de sier til noen de stoler på og liker. Når det som gjemmer seg bak smilet er ting som "fysisk smerte, så jeg kan glemme smerten i hjertet mitt", så er kundene utilgivelige fjols. Og ja, jentene er såkalt "luksusprostituerte". Hva disse sier offentlig om hvorfor de gjør det og hva det gjør med dem har lite med virkeligheten å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #78 Skrevet 18. februar 2012 Sakset fra en annen tråd: Jeg kjenner et par prostituerte, og med tanke på hvordan de har det med seg selv og hvordan de ser på menn og mennesker generelt, så finner jeg alle sexkjøpere motbydelige. Og det de prostituerte sier offentlig om jobben sin er ikke alltid det samme som det de sier til noen de stoler på og liker. Når det som gjemmer seg bak smilet er ting som "fysisk smerte, så jeg kan glemme smerten i hjertet mitt", så er kundene utilgivelige fjols. Og ja, jentene er såkalt "luksusprostituerte". Hva disse sier offentlig om hvorfor de gjør det og hva det gjør med dem har lite med virkeligheten å gjøre. Yeah right. Dette hørtes ikke særlig frivillig ut. Hvorfor i all verden prostituerer de seg hvis de ikke ønsker det? 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #79 Skrevet 18. februar 2012 Yeah right. Dette hørtes ikke særlig frivillig ut. Hvorfor i all verden prostituerer de seg hvis de ikke ønsker det? Grunnnene til at folk gjør noe kan være så ymse, jeg ønsker bare å briste den illusjonen om de har det ok som noen later til å leve under.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #80 Skrevet 18. februar 2012 Grunnnene til at folk gjør noe kan være så ymse, jeg ønsker bare å briste den illusjonen om de har det ok som noen later til å leve under. Phø, illusjon du liksom. Da er vi tilbake til start. Dine erfaringer er blitt til "alles" erfaringer. Verden er slettes ikke svart/hvitt selv om du skulle ønske det. Hvis man er en frivillig luksusprostituert som velger ut sine egne kunder, hva i all verden er galt med det? Hvorfor er det synd på henne? Hvorfor denne offermentaliteten og stakkarsligheten? Plager det deg sånn at virkeligheten ikke passer inn i ditt verdensbilde? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå