Gå til innhold

Hvis en mann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om du bruker ordet elskov får du ikke sex likevel...

Er ikke noe forskjell. Sex er sex

Trodde sex var nærhet jeg? Misforsto visst..

-Domino

Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Trodde sex var nærhet jeg? Misforsto visst..

-Domino

Det var ikke jeg som sa at sex var nærhet. Men det er det mest intime man gjør med et annet menneske, så blir feil å si at sex bare er det samme som å gå på butikken å kjøpe seg en sjokolade liksom.

Endret av BettyBoop
  • Liker 1
Skrevet

Sex er ingen menneskerett. Om ingen vil ha sex med deg, har du ingen rett til å tvinge dem.

• Liker 1
Skrevet

Sex er ingen menneskerett. Om ingen vil ha sex med deg, har du ingen rett til å tvinge dem.

Derfor enestående med prostituerte ;-)

-Domino

Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Derfor enestående med prostituerte ;-)

-Domino

Men tenker du ikke på all dritten de må ligge med da? jeg syns i det minste hora må få velge hvilke kunder hun eller han vil ha da. At de ikke må ta all møkka som kommer og vil kjøpe av de.

Endret av BettyBoop
  • Liker 1
Skrevet

Det var ikke jeg som sa at sex var nærhet. Men det er det mest intime man gjør med et annet menneske, så blir feil å si at sex bare er det samme som å gå på butikken å kjøpe seg en sjokolade liksom.

For meg er det mye annet som er mer intimt enn pure sex.

-Domino

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

For meg er det mye annet som er mer intimt enn pure sex.

-Domino

Hva er mer intimt med å være helt tett nakne sammen?

• Liker 1
Skrevet

Men tenker du ikke på all dritten de må ligge med da? jeg syns i det minste hora må få velge hvilke kunder hun eller han vil ha da. At de ikke må ta all møkka som kommer og vil kjøpe av de.

Hvem tvinger de? Valgene tar de selv. Og nei, jeg mener ikke at prostitusjon som en følge av trafficking og moderne slavearbeid er definisjonen på prostitusjon.

Med offentlige bordeller som setter krav til hygiene, hvor man MÅ ta blodtest, hvor man må sjekke seg for kjønnssykdommer og hvor hvert enkelt rom har videoovervåkning av sikkerhetshensyn er veien å ta. Ikke å skyve dritten under teppet som Norge har gjort de siste årene.

-Domino

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke et slikt syn på det å være naken jeg. Jeg mener at det å dele sin følelser, framtidstanker, osv. er mye mer intimt enn det å være naken med et annet menneske. Det er hva man putter i sexboksen som avgjør om det er intim elskov eller pure sex for ren nytelse.

-Domino

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg har ikke et slikt syn på det å være naken jeg. Jeg mener at det å dele sin følelser, framtidstanker, osv. er mye mer intimt enn det å være naken med et annet menneske. Det er hva man putter i sexboksen som avgjør om det er intim elskov eller pure sex for ren nytelse.

-Domino

Men hvorfor vil man ha sex uten intimitetsdelen? Da kan man jo like godt leke med seg selv om det kun er utløsning man er ute etter

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Hvem tvinger de? Valgene tar de selv. Og nei, jeg mener ikke at prostitusjon som en følge av trafficking og moderne slavearbeid er definisjonen på prostitusjon.

Med offentlige bordeller som setter krav til hygiene, hvor man MÅ ta blodtest, hvor man må sjekke seg for kjønnssykdommer og hvor hvert enkelt rom har videoovervåkning av sikkerhetshensyn er veien å ta. Ikke å skyve dritten under teppet som Norge har gjort de siste årene.

-Domino

Men dette fins jo ikke i norge. Uansett så handler tråden om stygge menn som ikke får seg noe og da må horene ta dritten som ingen andre vil ha. Det er det JEG mener er galt

• Liker 2
Skrevet

Kan noen gi (og gjerne vise) et eksempel på et slikt såkalt håpløst tilfelle av en mann? Jeg klarer bare ikke for mitt liv å se for meg hva slags person som ikke skulle være i stand til å komme i kontakt med en eller annen form for kvinne...

• Liker 3
Skrevet

En klem, for eksempel. Det kommer vel helt an på hvem man spør og hva man legger i det. Sex er bare tilfredsstillelse av et basalbehov, for min del. Sex kan gjøres bedre ved at man bryr seg om den man har sex med, men det er ikke et must.

Når det gjelder prostitusjon, så er jeg klart for at en kvinne, og mann, skal kunne ta sine egne valg i forhold til hva de ønsker å gjøre med kroppen sin. Men Norge har en lang historie med å sette kvinner på pidestall og ikke la henne velge selv. Man ser det når det gjelder sex og man ser det når det gjelder donasjon av oocytter. Menn får lov å gi sin del, men kvinner får ikke lov å gi av seg.

• Liker 3
Skrevet

Forøvrig; en av fordelene med å være såkalt luksusprostituert er at man velger selv sine kunder. Det jeg har lest av uttalelser fra slike kvinner er at de har en fast liten kundegruppe med stabile menn.

Således tror jeg ikke at disse grusomt forferdelige mennene ville oppnådd så mye mer i forhold til denne gruppen prostituerte.

• Liker 2
Skrevet

Nok en gang blir det latterlig menneskerettighetsargumentet brukt. Behovet for sex er et av det mest basale behovet vi mennesker har og en av våre sterkeste drifter. Ingen bruker det argumentet ovenfor de som ønsker seg barn, venner, eie egen bolig osv. Det er heller ingen menneskerettighet. Uansett ALLE HAR BEHOV FOR NÆRHET OG SEX. Også de stygge eller handicapede.

• Liker 1
Skrevet

Nei det er ikke greit. Det er ulovlig å kjøpe sex i Norge. Det er heller ingen menneskerett å ha sex, man klarer seg helt fint uten.

Så da syntes du det var helt greit for noen år siden?

Skrevet

You don't pay her to fuck you, you pay her to leave afterwards.

Gjest Katten.
Skrevet

Det er en vesentlig forskjell på ren dyrisk sex og den sexen man har med den man elsker, nettopp for å vise vedkommende at man elsker h*n.

Det er litt som dette med onani og sex. Likheter ved begge, men fullstendig forskjellig likevel.

• Liker 1
Skrevet

You don't pay her to fuck you, you pay her to leave afterwards.

Det klarte du altså ikke å formidle på ditt eget morsmål?

Skrevet

Det klarte du altså ikke å formidle på ditt eget morsmål?

Alt høres bedre ut på engelsk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...