Gå til innhold

Hvis en mann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det da greit/forståelig at han går til en prostituert? Hvis han feks er for stygg/deperimert/usjarmerende/har et handicap ol og han er dømt til å leve i sølibat resten av livet, er det ikke da forståelig at man oppsøker en prostituert? La oss være ærlige her. Det er plenty av menn risikerer å gå som jomfru ut hele sitt fordømte liv rett og slett pga de dårlige kortene de har fått utdelt.

Det er jo bare tull. De får bare satse på jenter som har fått like dårlige kort utdelt da vettu, ikke på 22 år gamle "perfekte" damer.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Phø, illusjon du liksom. Da er vi tilbake til start. Dine erfaringer er blitt til "alles" erfaringer. Verden er slettes ikke svart/hvitt selv om du skulle ønske det.

Hvis man er en frivillig luksusprostituert som velger ut sine egne kunder, hva i all verden er galt med det? Hvorfor er det synd på henne? Hvorfor denne offermentaliteten og stakkarsligheten? Plager det deg sånn at virkeligheten ikke passer inn i ditt verdensbilde?

Mitt verdensbilde? Jeg snakker om erfaringer jeg har med folk jeg kjenner.

Skrevet

Hva er mer intimt med å være helt tett nakne sammen?

mye er mer intimt, dele hemligheter og svakheter foreksempel... :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Mitt verdensbilde? Jeg snakker om erfaringer jeg har med folk jeg kjenner.

Og de er tydeligvis ikke frivillige prostituerte ettersom de ikke liker jobben sin. Jeeez, at det skal være så vanskelig. Jeg tipper vennene dine har psykiske problemer/narkoproblemer og så har de tatt noen dumme valg og angret på det i etterkant. Og det blir noe ganske annet enn feks jus studenten som ligger med sine åtte utvalgte menn mot betaling av egen vilje.

Skrevet

Jeg syntes det er helt greit! Selvfølgelig skal "han" også få oppleve nytelsen ved sex :)

Skrevet

Phø, illusjon du liksom. Da er vi tilbake til start. Dine erfaringer er blitt til "alles" erfaringer. Verden er slettes ikke svart/hvitt selv om du skulle ønske det.

Hvis man er en frivillig luksusprostituert som velger ut sine egne kunder, hva i all verden er galt med det? Hvorfor er det synd på henne? Hvorfor denne offermentaliteten og stakkarsligheten? Plager det deg sånn at virkeligheten ikke passer inn i ditt verdensbilde?

Har du egentlig tenkt deg HVOR mange jenter som egentlig har lyst til å bli prostituerte, uansett om de er luksusprostituerte eller ikke? Hvis du hadde spurt en hvilken som helst prostituert om hvilket yrke de aller mest skulle ønske de hadde hatt, så tviler jeg på at så veldig mange hadde svart at de aller mest har lyst til å være prostituert.. Tror de fleste bare ser på det som en enkel løsning til raske penger..

Skrevet

Har du egentlig tenkt deg HVOR mange jenter som egentlig har lyst til å bli prostituerte, uansett om de er luksusprostituerte eller ikke? Hvis du hadde spurt en hvilken som helst prostituert om hvilket yrke de aller mest skulle ønske de hadde hatt, så tviler jeg på at så veldig mange hadde svart at de aller mest har lyst til å være prostituert.. Tror de fleste bare ser på det som en enkel løsning til raske penger..

Hallo. Det er jo fordi de ikke liker det at de får betalt.

Skrevet

Og de er tydeligvis ikke frivillige prostituerte ettersom de ikke liker jobben sin. Jeeez, at det skal være så vanskelig. Jeg tipper vennene dine har psykiske problemer/narkoproblemer og så har de tatt noen dumme valg og angret på det i etterkant. Og det blir noe ganske annet enn feks jus studenten som ligger med sine åtte utvalgte menn mot betaling av egen vilje.

Du kjenner flere slike "jusstudiner" inngående? Eller er det du som trekker frem fantasifostre i et forsøk på å ignorere virkeligheten?

Skrevet

Du kjenner flere slike "jusstudiner" inngående? Eller er det du som trekker frem fantasifostre i et forsøk på å ignorere virkeligheten?

For et velargumenert innlegg. Hold deg heller til saken og svar på det jeg skrev.

Gjest Macha Mong Ruad
Skrevet

Kan noen gi (og gjerne vise) et eksempel på et slikt såkalt håpløst tilfelle av en mann? Jeg klarer bare ikke for mitt liv å se for meg hva slags person som ikke skulle være i stand til å komme i kontakt med en eller annen form for kvinne...

Lever du i en slags boble? Det er en del her i samfunnet som har handikap som binder dem fullstendig til hjemmet, og den eneste sosiale kontakten de har er en hjemmehjelp som kommer innom noen ganger daglig og bytter bleie, vasker og snur dem. Og som samtidig er fullstendig oppegående i hodet. Men dette er jo ikke folk du ser på gata, av naturlige årsaker.

Hvordan mener du at denne personen skal greie å sjekke opp noen? Hadde du gått på date med vedkommende? For hvis ikke synes jeg ikke du kan si at "alle kan treffe noen".

Når det gjelder frivillig prostitusjon generelt er jeg ikke mot det, så jeg synes ikke man trenger å rettferdiggjøre det med hverken fysiske eller psykiske handikap.

• Liker 3
Skrevet

For et velargumenert innlegg. Hold deg heller til saken og svar på det jeg skrev.

Du trekker frem en antatt jusstudine som mot betaling ligger med rundt åtte menn. Dette er en hypotetisk figur, som kun kan brukes for å forsvare ideen om den lykkelige eller frivillege horen. Jeg trekker frem personer jeg kjenner, som vanligvis påstår at de tilhører nettopp den kategorien, men som altså lar den masken falle ovenfor noen ganske få personer. Det jeg sier er mao at folk forsvarer sexkjøpene sine med eventyrfiguren "den lykkelige horen".

Skrevet

Du trekker frem en antatt jusstudine som mot betaling ligger med rundt åtte menn. Dette er en hypotetisk figur, som kun kan brukes for å forsvare ideen om den lykkelige eller frivillege horen. Jeg trekker frem personer jeg kjenner, som vanligvis påstår at de tilhører nettopp den kategorien, men som altså lar den masken falle ovenfor noen ganske få personer. Det jeg sier er mao at folk forsvarer sexkjøpene sine med eventyrfiguren "den lykkelige horen".

Du har ikke nevnt hvorfor de prostituerer seg enda. De er ikke lykkelige, ergo det ikke frivillig. Den lykkelige horen eksisterer selvfølgelig. Du er faktisk ikke snåsamannen som kan spå i krystallkulen hva alle andre damer måtte mene. Du gjør desuten dine venners erfaring til alles erfaring, og det er temmelig idiotisk.

• Liker 1
Skrevet

Du har ikke nevnt hvorfor de prostituerer seg enda. De er ikke lykkelige, ergo det ikke frivillig. Den lykkelige horen eksisterer selvfølgelig. Du er faktisk ikke snåsamannen som kan spå i krystallkulen hva alle andre damer måtte mene. Du gjør desuten dine venners erfaring til alles erfaring, og det er temmelig idiotisk.

Jeg sier ikke noe om hvorfor jeg tror de prostituerer seg, derimot sier jeg at de stort sett utad, også ovenfor seg selv, prøver å fremstå som "den lykkelige horen". Jeg har altså noe erfaring på området. Jeg sier samtidig at disse erfaringene, samt det jeg blir fortalt om andre i yrket gjør meg tvilende til om denne jusstudinen din eksisterer i virkeligheten - har du erfaringer som tilsier noe motsatt?

Skrevet

Fortsatt fra #93

Det virkelige problemet er likevel at folk bruker "jusstudinen" som forsvar, når denne, om hun eksisterer, er ekstremt sjelden i forhold til de som påstår at de er henne.

Gjest MorAase
Skrevet

Er det da greit/forståelig at han går til en prostituert? Hvis han feks er for stygg/deperimert/usjarmerende/har et handicap ol og han er dømt til å leve i sølibat resten av livet, er det ikke da forståelig at man oppsøker en prostituert? La oss være ærlige her. Det er plenty av menn risikerer å gå som jomfru ut hele sitt fordømte liv rett og slett pga de dårlige kortene de har fått utdelt.

Dette handler mer om den prostituerte en om mannen. Spørsmålet er hvorfor vedkommende prostituerer seg. Er det snakk om en oppegående og høyst frivillig prostituert så ser jeg ikke problemet. Er det en narkoman og psykisk nedbrudt prostituert så er det moralsk feil. Å selge eller kjøpe sex i seg selv er ikke moralsk galt.

Skrevet (endret)

Jeg kan ikke skjønne hva det skal være vitsen for. Hvordan kan du tenne på ei dame du VET KUN gjør det for pengene dine og ikke for at hun er kåt på deg?

Du har ikke tenkt på at det er dette mannen syns er mest spennende da? Å gjøre det med en jente han egentlig ikke har sjans på, som er mer attraktiv på markedet enn han? De gangene jeg har betalt for sex er det jo at jenta er mer attraktiv enn meg som gjør det mest opphissende.

Og nei det er moralsk ikke riktig og jeg tar sterk avstand fra kjøp og salg. Spesielt kjøpere som holder liv i denne dritten!

Det er ikke en rett å få ha sex men et privilegium, så skjerp deg og gå å ta deg en runk!

Hehe. Javel? Hva hvis dette er det eneste man har gjort på over et år da, og ikke har tatt i en jente? Har du gått uten sex og kroppskontakt så lenge? Hvis ikke så vet du ikke mye om åssen det er. Er ikke at jeg er sur eller bitter eller noe, men det har vært flere perioder hvor jeg har vært singel og vært på byen nesten hver helg på sjekkern, og det likevel ikke har vært annet enn runking nesten et år i strekk. Det blir skikkelig kjedelig etterhvert, særlig når man jobber så mye for det og ser så mye sexy jenter overalt, og likevel ikke får noen ting.

Skjønner greia hvis fyren bare sitter hjemme uten å prøve, men når han prøver mye og hele tiden blir avvist siden jenta kan velge og vrake mellom mer attraktive menn, hva skal man gjøre da?

Endret av Thunderpeel
  • Liker 1
Skrevet

Jeg sier ikke noe om hvorfor jeg tror de prostituerer seg, derimot sier jeg at de stort sett utad, også ovenfor seg selv, prøver å fremstå som "den lykkelige horen". Jeg har altså noe erfaring på området. Jeg sier samtidig at disse erfaringene, samt det jeg blir fortalt om andre i yrket gjør meg tvilende til om denne jusstudinen din eksisterer i virkeligheten - har du erfaringer som tilsier noe motsatt?

Denne jusstudinnen var et eksempel. Du kan godt putte inn et hvilket som helst yrke om du vil. Det var en artikkel i dagbladet(eller en av de andre avisene) for kun få uker siden, og jeg har lest tilsvarende artikler tidligere. Også innlegg her på kg. Så ja, den lykkelige horen finnes. Eller kanskje vi heller skal si den fornøyde/tilfredse horen ettersom lykke er et temmelig flyktig begrep.

Skrevet

Kan noen fortelle meg hvorfor kvinner i Norge blir prostituerte? Og da tenker jeg ikke på de nigerianske eller øst-europeiske. Greier de ikke å ta selvstendige valg? Kan de ikke få seg vanlig jobb? Hvis de er narkomane, hvorfor tigger/stjeler de ikke som andre narkomane? Hvorfor er sex så forferdelig for kvinner i motsetning til menn?

Gjest MorAase
Skrevet

Kan noen fortelle meg hvorfor kvinner i Norge blir prostituerte? Og da tenker jeg ikke på de nigerianske eller øst-europeiske. Greier de ikke å ta selvstendige valg? Kan de ikke få seg vanlig jobb? Hvis de er narkomane, hvorfor tigger/stjeler de ikke som andre narkomane? Hvorfor er sex så forferdelig for kvinner i motsetning til menn?

Penger rett og slett. Ingen yrker som betaler så bra for så lite arbeid.

Skrevet

en nå handler som sagt ikke denne tråden om å velge sine kunder. Den handler om menn som ingen andre vil ligge med som må kjøpe seg horer for å få seg noe.

Jojo, men noen jenter ser gjennom øya med sånt fordi de får skikkelig godt betalt for det. En mann må stort sett alltid betale over tusen kroner i timen, og hvis jeg skal ha en attraktiv norsk jente må jeg opp i over 3000 bare for en time. Klart det er godt betalt og mange jenter syns det er verdt det.

Og hvis også mannen liker det fordi han syns det er opphissende å komme innpå kroppen til ei jente han ellers ikke hadde hatt sjans på, hva er problemet da?

Hun får kjempebra betalt for å ha beskyttet renslig sex som hun kan glemme etterpå, han får en litt ydmykende og veldig sterk type tenning han ikke kunne fått på en annen måte. Hvis begge syns det er verdt det, hvorfor er det noe galt med det?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...