Gjest Katten. Skrevet 24. februar 2012 #181 Skrevet 24. februar 2012 Nå er det mer sosialt akseptert å være alkoholiker enn narkoman.. Tja, har et par kamerater som bedriver slikt òg, helt ok jobber/NAV - ingen prostitusjon.
Gjest BettyBoop Skrevet 24. februar 2012 #182 Skrevet 24. februar 2012 (endret) Tja, har et par kamerater som bedriver slikt òg, helt ok jobber/NAV - ingen prostitusjon. vet arbeidsgiver om det da?? Dessuten snakker jeg om narkomane som er på kjøret ikke de som er fungerende ellers i livet. Endret 24. februar 2012 av BettyBoop
Gjest Katten. Skrevet 24. februar 2012 #183 Skrevet 24. februar 2012 vet arbeidsgiver om det da?? Dessuten snakker jeg om narkomane som er på kjøret ikke de som er fungerende ellers i livet. Da kunne de ikke blitt narkomane tidligere. Problem solved. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 24. februar 2012 #184 Skrevet 24. februar 2012 Da kunne de ikke blitt narkomane tidligere. Problem solved. herlighet du har så innskrenka syn på verden. Er mange som blir narkomane som følge av psykiske problemer. ja de har valgt det selv, men rusmisbruk er ansett som en sykdom faktisk 1
Gjest Katten. Skrevet 24. februar 2012 #185 Skrevet 24. februar 2012 Selvfølgelig, men hvorfor er det den stakkars prostituerte når de selv har valgt det? 1
Gjest BettyBoop Skrevet 24. februar 2012 #186 Skrevet 24. februar 2012 Selvfølgelig, men hvorfor er det den stakkars prostituerte når de selv har valgt det? FORDI lille venn ikke alle har valgt det fordi de drømmer om å bli hore. 1
Gjest Katten. Skrevet 24. februar 2012 #187 Skrevet 24. februar 2012 Nei, men de som har valgt det har alternativer. I dagens Norge, når en ikke er et offer av trafficking, så synes jeg ikke synd på prostituerte. Du nevnte tidligere dine to venninner som var prostituerte? Men sa du hvorfor de ble det? 1
Personlig12 Skrevet 24. februar 2012 #188 Skrevet 24. februar 2012 Nei, men de som har valgt det har alternativer. I dagens Norge, når en ikke er et offer av trafficking, så synes jeg ikke synd på prostituerte. Du nevnte tidligere dine to venninner som var prostituerte? Men sa du hvorfor de ble det? ALLE, spes om du er norsk, har et valg!!!
Gjest BettyBoop Skrevet 24. februar 2012 #189 Skrevet 24. februar 2012 (endret) Nei, men de som har valgt det har alternativer. I dagens Norge, når en ikke er et offer av trafficking, så synes jeg ikke synd på prostituerte. Du nevnte tidligere dine to venninner som var prostituerte? Men sa du hvorfor de ble det? Av og til trenger folk hjelp til å finne alternativer, og nav er ikke akkurat de mest hjelpsomme. HÆ når har jeg sagt at jeg har venninner som var prostituerte???? Har ikke det!! Hvor skrev jeg det? er du full? Om du ikke syns synd på prostituerte som ikke er utsatt for for trafficking så syns jeg du har lite empati. Endret 24. februar 2012 av BettyBoop
Gjest "gjest" Skrevet 24. februar 2012 #190 Skrevet 24. februar 2012 Vel, men er det offrene for trafficking vi snakker om? Er det ikke innemarkedet da? 1
Gjest Katten. Skrevet 24. februar 2012 #191 Skrevet 24. februar 2012 Jeg la til et spørsmålstegn, altså var jeg usikker på om det var du. Tok visst feil. Siden du ikke legger merke til slikt, så er det vel mer riktig å spørre om du er full? Nav er fantastisk hjelpsom, så lenge man skuer hunden langs hårene. Når man bor i verdens beste land, med verdens største utvalg innen offentlig hjelp og at det alltid finnes jobber - om man bare senker kravene sine - så har jeg ikke empati for noen som velger å prostituere seg.
Gjest BettyBoop Skrevet 24. februar 2012 #192 Skrevet 24. februar 2012 (endret) Jeg la til et spørsmålstegn, altså var jeg usikker på om det var du. Tok visst feil. Siden du ikke legger merke til slikt, så er det vel mer riktig å spørre om du er full? Nav er fantastisk hjelpsom, så lenge man skuer hunden langs hårene. Når man bor i verdens beste land, med verdens største utvalg innen offentlig hjelp og at det alltid finnes jobber - om man bare senker kravene sine - så har jeg ikke empati for noen som velger å prostituere seg. jeg syns man senker krava temmelig lavt dersom man blir hore. Alle får ikke hjelp i norge. Hadde alle fått hjelp hadde det ikke vært så mange narkomane som reker i gatene her. Endret 24. februar 2012 av BettyBoop
Gjest Katten. Skrevet 24. februar 2012 #193 Skrevet 24. februar 2012 jeg syns man senker krava temmelig lavt dersom man blir hore. Alle får ikke hjelp i norge. Hadde alle fått hjelp hadde det ikke vært så mange narkomane som reker i gatene her. Er man ikke en engasjert prostituert innen de verste ulovlige miljøene, så er lønnen ganske god. Du henger deg da veldig opp i disse narkomane-prostituerte. Hva med de luksusprostituerte? Uansett. Norge er verdens beste land, spesielt med tanke på offentlig hjelp. Jeg har ikke empati for noen som kaster det vekk. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 24. februar 2012 #194 Skrevet 24. februar 2012 Er man ikke en engasjert prostituert innen de verste ulovlige miljøene, så er lønnen ganske god. Du henger deg da veldig opp i disse narkomane-prostituerte. Hva med de luksusprostituerte? Uansett. Norge er verdens beste land, spesielt med tanke på offentlig hjelp. Jeg har ikke empati for noen som kaster det vekk. Nå er ikke lønnen alltid det viktigste i en jobb da... De luksusprostituerte tror jeg sliter psykisk. vedder for at de er utsatt for overgrep som barn. 1
Gjest Katten. Skrevet 24. februar 2012 #195 Skrevet 24. februar 2012 Nå er ikke lønnen alltid det viktigste i en jobb da... De luksusprostituerte tror jeg sliter psykisk. vedder for at de er utsatt for overgrep som barn. Jeg tror at det er et troll i klesskapet mitt om natten. Det gjør det ikke sant. Mange av intervjuer o.l. jeg har lest med luksusprostituerte, samt samtaler med slike (er en god del i Trondheim) tilsier at de liker det i begynnelsen. Så får de et avstumpet forhold til menn og sex, men er alt for vant til livsstilen som følger med pengene. Dermed blir de værende til de ikke takler mer, istedet for å gi seg mens leken er god. Man har alltid muligheter. Hvorfor skal jeg ha sympati for de som ikke benytter seg av dem?
Gjest True Khaleesi Skrevet 25. februar 2012 #196 Skrevet 25. februar 2012 Og det vil si?? At de fleste lar seg kjøpe. Trenger ikke alltid å gjelde penger.
waco Skrevet 25. februar 2012 #197 Skrevet 25. februar 2012 Personlig, ligger det etiske i og nekte en som har det vondt benzodiazepiner så mye at han fortjener straff, innesperring, fengsel og bøter? Hvor slem er det man egentlig kan være mot andre mennesker under moralens og det etiske grensen? Er det etisk og sette en narkoman på glattcelle fordi han er narkoman synes du?
waco Skrevet 25. februar 2012 #198 Skrevet 25. februar 2012 Betty, mener du at det er jævligere for en hore og få penger for og ligge med en stygg mann, enn og ikke få penger i det hele tatt? Er det etisk og nekte en kvinne og hore seg om hun ønsker det selv? Hvis en hore ligger med en kunde, er det da etisk og ta pengene kunden har betalt hora og heller gi pengene til staten? - jeg bare spør?
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #199 Skrevet 25. februar 2012 ..... Om du ikke syns synd på prostituerte som ikke er utsatt for for trafficking så syns jeg du har lite empati. jeg er ikke katten, men man kan da ha stor empati selv om man ikke synes synd på noen som har valgt jobben sin selv, selv om det er prostitusjon. jeg føler med de prostituerte som misstrives i jobben min, men om jeg hadde syntes synd på de som trives(i mer eller mindre grad akkurat som med adnre jobber) mener jeg jeg hadde hatt en ovenfra-og-ned holdning. Nå er ikke lønnen alltid det viktigste i en jobb da... De luksusprostituerte tror jeg sliter psykisk. vedder for at de er utsatt for overgrep som barn. og også de som sliter psykisk bør få velge sitt eget liv. ------- jeg ønsker å kunne ta egne valg over eget liv, selv de valgene hvor det er mulighet for at det kan få negative konskvenser for meg. om jeg hadde hatt lyst å prostituere meg, uansett hvilken grunn det måtte være av, ønsker jeg å ha det valget. jeg har hele livet ønsket å jobbe som stripper, fra jeg var ganske liten. ja, jeg er litt ødelagt psykisk, men har fremdeles lyst til å bestemme over eget liv så lenge det ikke går ut over andre.
Gjest BettyBoop Skrevet 25. februar 2012 #200 Skrevet 25. februar 2012 (endret) jeg er ikke katten, men man kan da ha stor empati selv om man ikke synes synd på noen som har valgt jobben sin selv, selv om det er prostitusjon. jeg føler med de prostituerte som misstrives i jobben min, men om jeg hadde syntes synd på de som trives(i mer eller mindre grad akkurat som med adnre jobber) mener jeg jeg hadde hatt en ovenfra-og-ned holdning. og også de som sliter psykisk bør få velge sitt eget liv. ------- jeg ønsker å kunne ta egne valg over eget liv, selv de valgene hvor det er mulighet for at det kan få negative konskvenser for meg. om jeg hadde hatt lyst å prostituere meg, uansett hvilken grunn det måtte være av, ønsker jeg å ha det valget. jeg har hele livet ønsket å jobbe som stripper, fra jeg var ganske liten. ja, jeg er litt ødelagt psykisk, men har fremdeles lyst til å bestemme over eget liv så lenge det ikke går ut over andre. Herregud INGEN ØNSKER å bli hore. DSpør du ei lita jente om hva hun drømmer om å bli når hun blir stor så svarer hun ikke: Jeg vil bli hore. Det er jo underliggende grunner til at noen velger et slikt yrke. Folk med normal psyke blir ikke prostituert frivillig. Normale kvinner har et mer normalt forhold til sin egenverdi. De som sliter psykisk bør få hjelp. Man skal ikke bare la de gå å bli hgore og ødelegge psyken sin ennå mer. JO DU MANGLER EMPATI. Endret 25. februar 2012 av BettyBoop
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå