Gå til innhold

Hvis en mann

Fremhevede innlegg

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg mener at det er greit. Hvis det ikke fantes prostituerte hadde vi hatt mange flere overgripere/voldtektsmenn.

Pfft. Tror jeg ikke noe på.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest True Khaleesi
Skrevet

det er jo bare trist..

Ja, og??

Er vel ingen som mener at det er fantastisk flott og at disse menneskene sikkert er de lykkeligste på jord. Deres grunner er nok grunner som du aldri vil forstå fullt ut, og det er meningsløst å være imot noe ene og alene fordi det er litt trist.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Ja, og??

Er vel ingen som mener at det er fantastisk flott og at disse menneskene sikkert er de lykkeligste på jord. Deres grunner er nok grunner som du aldri vil forstå fullt ut, og det er meningsløst å være imot noe ene og alene fordi det er litt trist.

Hvorfopr syns du synd på horekunder? De er kriminelle. De utnytter kvinner og betaler de skitne penger. De er slemme. Det er HORENE som er ofrene her.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Hvorfopr syns du synd på horekunder? De er kriminelle. De utnytter kvinner og betaler de skitne penger. De er slemme. Det er HORENE som er ofrene her.

Men du skrev jo at du hadde syntes det samme om det var lovlig også. Hva om det ble opprettet lovlige bordeller? Med prostituerte som betalte skatt? Og var ansatt på lik linje med en hvilken som helst arbeidstaker?

Hadde det fortsatt vært så forfedelig?

• Liker 1
Skrevet

Betty mener nok at det hadde alt blir så mye bedre om horene ikke får lov til og få penger!

Skrevet

Skjønner ikke hva du mener... Hva hvis en gutt ikke har fått seg noe på lenge og bare lngter etter litt kroppskontakt? Og hvis jenta får godt betalt og gir gutten litt av det han lengter etter? Hva er så ondskapsfullt med det?

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke hva du mener... Hva hvis en gutt ikke har fått seg noe på lenge og bare lngter etter litt kroppskontakt? Og hvis jenta får godt betalt og gir gutten litt av det han lengter etter? Hva er så ondskapsfullt med det?

Selvfølgelig er det noen som syns det å prostituerer seg er greit,og kanskje lettjente penger,men det er en så stor del av den bransen som er skitten. Der mennesker blir utnyttet. Hvis en fyr ikke har fått seg noe på lenge så kan han ta seg en runk!!!

Skrevet

Ingen? Haha, tidenes mistolkning. Kanskje ikke alle, siden ingenting her i verden gjelder alle eller ingen, men en god del kvinner (og menn) lar seg nok kjøpe enten de vil inrømme det eller ei.

Du fortjener premie! ;)

• Liker 2
Gjest True Khaleesi
Skrevet

Du er en utrolig kynisk person.

Takker :takke:

Siden du kjenner meg så godt å sånt, så setter jeg ekstra stor pris på dette komplimentet! :)

• Liker 3
Gjest BettyBoop
Skrevet

Betty mener nok at det hadde alt blir så mye bedre om horene ikke får lov til og få penger!

Jeg mener det skulle ikke vært prostituerte.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Men du skrev jo at du hadde syntes det samme om det var lovlig også. Hva om det ble opprettet lovlige bordeller? Med prostituerte som betalte skatt? Og var ansatt på lik linje med en hvilken som helst arbeidstaker?

Hadde det fortsatt vært så forfedelig?

Det kommer aldri til å skje.

Gjest MorAase
Skrevet

Med andre ord skal kvinner ikke motta noen som helst form for materielle goder fra menn.

• Liker 2
Skrevet

• Liker 2
Skrevet

Søren az, nå begynner kommentarene her å bli dype...

Skrevet

jaha og derfor er det greit at du og kommer med umodne og urefekterte innlegg?

facepalm.gif

• Liker 2
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Jeg mener at det ikke skulle vært krig, global oppvarming, sult, bompenger, skatter, kreft og korrupsjon og sånn................ :erter:

• Liker 2
Skrevet

Takk gud for at du ikke bestemmer over verden. Det får være nok at vi lever i dette drittlandet der det er ulovlig å kjøpe sex.

Skrevet

Med andre ord skal kvinner ikke motta noen som helst form for materielle goder fra menn.

Hender det du glemmer at du har skrevet "kvinne" i profilen din?

• Liker 2
Skrevet

Takk gud for at du ikke bestemmer over verden. Det får være nok at vi lever i dette drittlandet der det er ulovlig å kjøpe sex.

Hvorfor bor du her hvis du synes Norge er et drittland?

Skrevet

Sorry, jeg gidder ikke å svare folk som misbruker anonym-funksjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...