Gå til innhold

Hvis en mann

Fremhevede innlegg

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg forenkler ikke noe som helst, men faktum er at mange selger kroppen sin i en eller annen grad. Det vil ikke si at jeg er for prostitusjon.

Jeg forsøker kun å være faktaorientert. Denne debatten er allerede blitt høyst tåpelig og usaklig, med en rekke umodne og ureflekterte innlegg, så nei, jeg tar ikke debatten særlig seriøst.

jaha og derfor er det greit at du og kommer med umodne og urefekterte innlegg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

jaha og derfor er det greit at du og kommer med umodne og urefekterte innlegg?

Det var rette kuken som sprutet.

• Liker 1
Skrevet

Sex er ikke en menneskerettighet. Derfor mener jeg det er galt å gå til en prostituert, selv om han ser ut som noe katten har dratt inn. Det samme gjelder forøvrig mennesker med funksjonsnedsettelse.

Gjest "gjest"
Skrevet

Men enn om vi snur spørsmålet litt: Hvis en kvinne krever penger for hver en dårlig sexøkt, vil det være galt av henne?

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Det var rette kuken som sprutet.

takk i like måte.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Men enn om vi snur spørsmålet litt: Hvis en kvinne krever penger for hver en dårlig sexøkt, vil det være galt av henne?

Ja for det er vanlig å kreve?

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Sex er ikke en menneskerettighet. Derfor mener jeg det er galt å gå til en prostituert, selv om han ser ut som noe katten har dratt inn. Det samme gjelder forøvrig mennesker med funksjonsnedsettelse.

Hadde du følt det på samme måte hvis det var lovlig?

Eller er det det å kjøpe seg generelt som byr deg i mot?

Gjest BettyBoop
Skrevet

Hadde du følt det på samme måte hvis det var lovlig?

Eller er det det å kjøpe seg generelt som byr deg i mot?

Var ikke til meg men jeg svarer likevel. Det var jo lov før og jeg var like mye imot det da.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet (endret)

Var ikke til meg men jeg svarer likevel. Det var jo lov før og jeg var like mye imot det da.

Jeg vet at sex ikke er en menneskerett. Men man må jo innrømme at sex, intimitet og nærhet til et annet menneske kan gjøre livet betraktelig bedre å leve.

Hvorfor nekte de som ikke kan få dette på "vanlig" vis, å kjøpe seg dette?

Endret av Maria_Marihøne
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg vet at sex ikke er en menneskerett. Men man må jo innrømme at sex, intimitet og nærhet til et annet menneske kan gjøre livet betraktelig bedre å leve.

Hvorfor nekte de som ikke kan få dette på "vanlig" vis, å kjøpe seg dette?

mulig det men fra en hore får man kun sex ikke nærhet. de tar pengene og går.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

mulig det men fra en hore får man kun sex ikke nærhet. de tar pengene og går.

For den som mottar pengene er det bare sex. De som kjøper kan jo oppleve det som nærhet. Om det så er bare for en times tid.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

For den som mottar pengene er det bare sex. De som kjøper kan jo oppleve det som nærhet. Om det så er bare for en times tid.

det er jo bare trist..

Skrevet

Joda. Det er plenty av menn som ikke har nubb verken til å få seg dame eller sex. Det gjelder kanskje først og fremst de med et fysisk handicap som feks lam, blind, ms ol. Også er det de som rett og slett mangler fullstendig sosiale antenner eller er for stygge til tross for at de er oppegående på andre sider av livet. Jeg syntes sex burde være for alle, ikke bare for kvinner eller vellykkede menn. Om man er jomfru til langt uti tredve åra burde man ikke bli dømt for kjøpe seg sex. Alle trenger nærhet. Kvinner forstår ikke dette fordi de ikke har de samme utfordringene, det er en grunn til at sexmarkedet retter seg så og si kun mot menn.

drit stygge jenter har ingen problemer med å få seg...................

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

det er jo bare trist..

Selvfølgelig er det trist. Det er også trist at noen oppleves som så "stygg" at de ikke kan få sex av en velvillig dame, men å betale for det.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Selvfølgelig er det trist. Det er også trist at noen oppleves som så "stygg" at de ikke kan få sex av en velvillig dame, men å betale for det.

Vet du hva. Som sagt det florerer av stygge mennesker. Hvorfor kan ikke de bare ligge med hverandre?

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Vet du hva. Som sagt det florerer av stygge mennesker. Hvorfor kan ikke de bare ligge med hverandre?

:fnise:

Vel, for det første så fins det ikke en egen klubb for de som er stygge, så det er nok ikke "bare" for de å ligge med hverandre.

For det andre så har ikke alle lik definisjon av hva som er stygt. Og for det tredje så betyr ikke det at man selv er stygg at man vil ligge med andre stygge mennesker.

Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

:fnise:

Vel, for det første så fins det ikke en egen klubb for de som er stygge, så det er nok ikke "bare" for de å ligge med hverandre.

For det andre så har ikke alle lik definisjon av hva som er stygt. Og for det tredje så betyr ikke det at man selv er stygg at man vil ligge med andre stygge mennesker.

men hvis man ikke har likm oppfatning av hva som er stygt så vil jo det si at det alltid fins noen som vil være tiltrukket av en person uansett hvor stygg personen måtte være?

Og hvis en person som vet h.n er stygg bare går etter pene så har jo vedkommende bare seg selv å takke.

Endret av BettyBoop
Skrevet

Jeg mener at det er greit. Hvis det ikke fantes prostituerte hadde vi hatt mange flere overgripere/voldtektsmenn.

Gjest True Khaleesi
Skrevet

bullshit. Ingen får lyst på sex pga en gave. Tull og vås. Jewg får iallefall ikke lyst på sex basert på materielle ting

Ingen? Haha, tidenes mistolkning. Kanskje ikke alle, siden ingenting her i verden gjelder alle eller ingen, men en god del kvinner (og menn) lar seg nok kjøpe enten de vil inrømme det eller ei.

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Ingen? Haha, tidenes mistolkning. Kanskje ikke alle, siden ingenting her i verden gjelder alle eller ingen, men en god del kvinner (og menn) lar seg nok kjøpe enten de vil inrømme det eller ei.

Du er en utrolig kynisk person.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...