Gå til innhold

Å runke tilfeldige gutter for å være grei


Fuckman1983

Anbefalte innlegg

Jeg og en kompis fikk faktisk en runk av henne (samtidig!) i går kveld :)

Jeg måtte jo selvfølgelig vise henne denne tråden, og hun syntes det var veldig festlig å se hvor mange "bedrevitende hobbypsykologer som befant seg på ett sted" som hun så fint sa selv. At man stikker seg ut i mengden i nisselandet Norge er visst ikke så positivt, gitt.

Bare litt nysgjerrig... Men ser du for deg ei sånn jente som kjærestemateriale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maruwan

Slik som på lørdag da jeg var på et vorspiel med henne, så spurte hun om noen ville bli runket av henne. Da var det noen (dvs alle de single bortsett fra én) som ble med på det uten at det ble noe sex eller mer etter spruten var ferdig.

Kan du fortelle mer om akkurat hvordan dette gikk for seg? Satt dere alle i samme rom og drakk mens hun runka alle etter tur? Tok hun to i en omgang? Var det sånn at en gikk etter tur inn på et annet rom?

Kan bare ikke se for meg hvordan dette ikke skulle bli rimelig kleint.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en kompis fikk faktisk en runk av henne (samtidig!) i går kveld :)

Jeg måtte jo selvfølgelig vise henne denne tråden, og hun syntes det var veldig festlig å se hvor mange "bedrevitende hobbypsykologer som befant seg på ett sted" som hun så fint sa selv. At man stikker seg ut i mengden i nisselandet Norge er visst ikke så positivt, gitt.

Nice! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en kompis fikk faktisk en runk av henne (samtidig!) i går kveld :)

Jeg måtte jo selvfølgelig vise henne denne tråden, og hun syntes det var veldig festlig å se hvor mange "bedrevitende hobbypsykologer som befant seg på ett sted" som hun så fint sa selv. At man stikker seg ut i mengden i nisselandet Norge er visst ikke så positivt, gitt.

Så fint at du viser henne tråden der du skriver at hun ikke er blant de mest intelligente!

Ja så hun tok vennen din og deg samtidig? En i hver hånd? Kunne dere ikke like gjerne ha gjort det på hverandre?

Og på partyet, var alle i runkekøen ventende på samme rom og tilskuer til "klienten" som ble betjent for øyeblikket? Eller stod dere i kø utenfor døren? Vasket hun hendene mellom hver klient?

Siden hun liker så godt å være "grei" og 21 av KGs menn ønsker samme behandling, hvorfor tar hun ikke likegjerne penger for det? Det kan jo bli hennes levebrød. Og hvis altruismen også er motiverende, kan hun jo tilby tjenester til alle de som ikke kommer seg ut på egen hånd pga handicap o.l.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare litt nysgjerrig... Men ser du for deg ei sånn jente som kjærestemateriale?

Absolutt ikke, men det er ikke derfor. Jeg har selv vært sammen med en dame som var med meg på swingersklubber, og det fungerte veldig bra. Faktisk ganske deilig å se dama si bli grisepult av fremmede menn, tro det eller ei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du viser henne tråden der du skriver at hun ikke er blant de mest intelligente!

Ja så hun tok vennen din og deg samtidig? En i hver hånd? Kunne dere ikke like gjerne ha gjort det på hverandre?

Ja, men på hverandre blir jo noe helt annet. Tulling.

Og på partyet, var alle i runkekøen ventende på samme rom og tilskuer til "klienten" som ble betjent for øyeblikket? Eller stod dere i kø utenfor døren? Vasket hun hendene mellom hver klient?

Alle var i samme rom, men ingen stirret akkurat. De drakk og skravla videre til det var deres tur. Hun vasket ikke hendene før alle hadde sprutet (Ja, det er helt forferdelig!)

Siden hun liker så godt å være "grei" og 21 av KGs menn ønsker samme behandling, hvorfor tar hun ikke likegjerne penger for det? Det kan jo bli hennes levebrød. Og hvis altruismen også er motiverende, kan hun jo tilby tjenester til alle de som ikke kommer seg ut på egen hånd pga handicap o.l.

Å velge å prostituere seg er jo noe helt annet, det er jo jenter som er desperate og som ser på prostitusjon som en siste utvei. Å runke noen kompiser av og til er jo bare hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan alle disse guttene klarte å komme jeg... Om de kom ut av rommet en og en, med et flir om munnen, høres det jo ut som om alle kom. Er det bare meg, eller høres situasjonen så absurd ut på alle måter at dette umulig kan være sant? Et rom fylt med menn som skravler og drikker og later som ingenting mens det konstant sitter en opphisset mann med ståpikk i rommet, og ingen pinlig stillhet hver gang vedkommende får orgasme? I don't think so... Dette må i så fall være snakk om en gjeng med jævlig like mannfolk, siden ingen av dem brydde seg om å være i samme rom, ingen var redd for at utstyret ble vist frem for hele festen, og de var så avslappet at de klarte å gå hele veien. Nei... Når så mange menn synes det er kvalmt med andre nakne menn, klarer jeg ikke å tro at de kan se et stort antall av sine kompiser bli runka til orgasme foran øynene deres.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan alle disse guttene klarte å komme jeg... Om de kom ut av rommet en og en, med et flir om munnen, høres det jo ut som om alle kom. Er det bare meg, eller høres situasjonen så absurd ut på alle måter at dette umulig kan være sant? Et rom fylt med menn som skravler og drikker og later som ingenting mens det konstant sitter en opphisset mann med ståpikk i rommet, og ingen pinlig stillhet hver gang vedkommende får orgasme? I don't think so... Dette må i så fall være snakk om en gjeng med jævlig like mannfolk, siden ingen av dem brydde seg om å være i samme rom, ingen var redd for at utstyret ble vist frem for hele festen, og de var så avslappet at de klarte å gå hele veien. Nei... Når så mange menn synes det er kvalmt med andre nakne menn, klarer jeg ikke å tro at de kan se et stort antall av sine kompiser bli runka til orgasme foran øynene deres.

Hadde du sett henne hadde du kanskje forandret mening :)

Så vidt jeg vet, sprutet alle ja. Men festen var jo IKKE i det rommet, de fleste satt jo i stua, mens de som hadde LYST på en runk, fikk seg en runk. Vi snakker om kanskje 20-30 min ut av et vorspiel på 4-5 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan alle disse guttene klarte å komme jeg... Om de kom ut av rommet en og en, med et flir om munnen, høres det jo ut som om alle kom. Er det bare meg, eller høres situasjonen så absurd ut på alle måter at dette umulig kan være sant? Et rom fylt med menn som skravler og drikker og later som ingenting mens det konstant sitter en opphisset mann med ståpikk i rommet, og ingen pinlig stillhet hver gang vedkommende får orgasme? I don't think so... Dette må i så fall være snakk om en gjeng med jævlig like mannfolk, siden ingen av dem brydde seg om å være i samme rom, ingen var redd for at utstyret ble vist frem for hele festen, og de var så avslappet at de klarte å gå hele veien. Nei... Når så mange menn synes det er kvalmt med andre nakne menn, klarer jeg ikke å tro at de kan se et stort antall av sine kompiser bli runka til orgasme foran øynene deres.

Sikkert tull hele greia....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du sett henne hadde du kanskje forandret mening :)

Så vidt jeg vet, sprutet alle ja. Men festen var jo IKKE i det rommet, de fleste satt jo i stua, mens de som hadde LYST på en runk, fikk seg en runk. Vi snakker om kanskje 20-30 min ut av et vorspiel på 4-5 timer.

Hva mente du med dette?

Hvor mange var det som fikk "behandling" igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest cybergirl

hm.. skjønner ikke hvorfor alle er sånn imot dette, det er jo sånn som skjer på nesten alle ville fester.

"for å være grei" blir nok litt feil å si. Er denne jenta veldig ung er det lett å blande sex og ønske om kjærlighet. Eller så bare liker hun det veldig godt selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.. skjønner ikke hvorfor alle er sånn imot dette, det er jo sånn som skjer på nesten alle ville fester.

"for å være grei" blir nok litt feil å si. Er denne jenta veldig ung er det lett å blande sex og ønske om kjærlighet. Eller så bare liker hun det veldig godt selv.

Jeg er enig i at formuleringen "for å være grei" er litt forvirrende. Det gir liksom et inntrykk av at hun ikke får noe ut av det selv, men gjøre det ene og alene som en service. Hvilket igjen gir noen assosiasjoner som er litt ugreie. Det er ikke bra. Om det derimot er slik at hun liker det, får noe ut av det, og nyter det, så ser jeg ingen problemer.

Men jeg tror festene må ha endret seg litt de siste årene, om dette er normalen. :lur:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hm.. skjønner ikke hvorfor alle er sånn imot dette, det er jo sånn som skjer på nesten alle ville fester.

"for å være grei" blir nok litt feil å si. Er denne jenta veldig ung er det lett å blande sex og ønske om kjærlighet. Eller så bare liker hun det veldig godt selv.

"For å være grei" ble egentlig litt dumt å ha i tittelen merker jeg, for hun gjør det jo først og fremst fordi hun selv liker det godt. Men om man spør får man jo som regel et ja, var vel mest det jeg tenkte på.

Skjønner ikke hvorfor alle er så imot dette selv, har vært på mange andre fester der det har skjedd LANGT mer for å si det pent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.. skjønner ikke hvorfor alle er sånn imot dette, det er jo sånn som skjer på nesten alle ville fester.

"for å være grei" blir nok litt feil å si. Er denne jenta veldig ung er det lett å blande sex og ønske om kjærlighet. Eller så bare liker hun det veldig godt selv.

Nei, dette skjer ikke på nesten alle "ville" fester.

Hele greia høres rett og slett ekkelt ut. Er guttene som gjør dette bifile?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette skjer ikke på nesten alle "ville" fester.

Hele greia høres rett og slett ekkelt ut. Er guttene som gjør dette bifile?

Men det skjer, og er mer vanlig enn du tydeligvis tror.

Jeg er ikke bifil, og selv om jeg har vært med på noen dobbelpenetreringer (to menn og en kvinne) og mange gangbangs kunne jeg aldri tenkt meg å tatt på en mann.

Men ikke misforstå, den festen jeg jeg snakker om her har ingen ting med min swingerslivsstil å gjøre, dette er to vidt forskjellige miljøer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det skjer, og er mer vanlig enn du tydeligvis tror.

Jeg er ikke bifil, og selv om jeg har vært med på noen dobbelpenetreringer (to menn og en kvinne) og mange gangbangs kunne jeg aldri tenkt meg å tatt på en mann.

Men ikke misforstå, den festen jeg jeg snakker om her har ingen ting med min swingerslivsstil å gjøre, dette er to vidt forskjellige miljøer.

Kan ikke si at jeg heller kjenner meg igjen i dette og jeg har vært på fest i mange forskjellige lag.

Sitter guttene å ser på hverandre mens jenta runker dem? "Hei kompis, flott pikk!". Hele greia høres absurd ut.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...