Gå til innhold

Å runke tilfeldige gutter for å være grei


Fuckman1983

Anbefalte innlegg

Vel, nå var det ikke forventet at akkurat du skulle si noe annet da :P

Tjihi, det har du forsåvidt rett i!

Men sånn sett helt objektivt også syns jeg det virker ekkelt, for man kjenner jo ikke de folka, vet ingenting om dem, og det høres veldig rart ut å ville gjøre noe sånt bare for å være grei. Jeg har ikke noe behov for å tilfredsstille en gjeng med jenter seksuelt bare for å være grei, i alle fall...!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sært, men vi har alle våre hobbyer... Noen mer kinky enn andre :fnise:

Jeg ville tenkt at hun var desperat etter pikk. (Ikke nødvendigvis sex, men desperat etter å ta på.)

Jeg ville aldri gjort noe sånt, det er ikke meg.

Alltid de kåteste damene som sier slikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bellabulla

runke- og bakterieroulette på vors? Ikke en drikkelek som forekommer ofte hos meg iallefall..

Jeg mener bestemt at om man spør om dette, uten at en eneste tvil flyr over hjernebarken om hvor vidt dette er sosialt akseptert oppførsel, kan man ikke være frisk. Noe er galt en plass...

Hadde forsåvidt snakka til dama hvis jeg møtte ei slik ei på vors, og hadde det vært hjemme hos meg hadde det vært på hue og ræva ut, og hun hadde faen ikke fått tatt i dørhåndtaket.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at mange jenter ikke sprer beina for hvem som helst, og det er vel greit nok. Men hvordan er det med runking av gutter som dere ikke er sammen med?

Grunnen til at jeg spør er at jeg har en venninne som ofte gjør dette, rett og slett bare for å være grei (hun liker det litt også da). Slik som på lørdag da jeg var på et vorspiel med henne, så spurte hun om noen ville bli runket av henne. Da var det noen (dvs alle de single bortsett fra én) som ble med på det uten at det ble noe sex eller mer etter spruten var ferdig.

Synes dere jenter at dette er helt OK, eller er man "billig" om man gjør dette også? I så fall, hvorfor?

Hvis hun har lyst og du har lyst, why the hell not? Billige er jo vi damer, uansett, er vi ikke? Bare å peise på!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun har lyst og du har lyst, why the hell not? Billige er jo vi damer, uansett, er vi ikke? Bare å peise på!

Akkurat det jeg mener! Hvorfor skal alle andres meninger egentlig bety noe?

Jeg synes folk flest ser på seksualitet som noe altfor "hellig", det er jo bare nærkontakt mellom to (eller flere) mennesker. I mine øyne er sex og elskov to helt forskjellige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det jeg mener! Hvorfor skal alle andres meninger egentlig bety noe?

Jeg synes folk flest ser på seksualitet som noe altfor "hellig", det er jo bare nærkontakt mellom to (eller flere) mennesker. I mine øyne er sex og elskov to helt forskjellige ting.

Amen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sendte melding til venninnen min nå for å fortelle henne at det er en 5 siders lang tråd om henne på kvinneguiden og dette er hva hun svarte:

"Seriøst!? Hehe, de er vel bare for redde til å leve ut sine fantasier som de fleste nordmenn :P Du får hilse fruene og si at man ikke får HIV av å ta på en pikk, og at man ikke trenger å være gal for å like å runke på folk. Og om noen av gutta der trenger en utløsning får du ta dem med hit på neste vors, så skal jeg nok få skikk på dem. Sees på lørdag, klem"

Dere må ikke være så pripne, jenter. Det er faktisk 2012.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Når hun, etter egne ord, kun lever ut en fantasi - hva er galt med det?

En styrer ikke sine seksuelle preferanser og lyster, så når noe er 100% ufarlig (ja, det er faktisk 100% ufarlig å runke noen, om det ikke er av typen åpne sår på den og/eller man får væsker på områder hvor bakterier kan trenge inn) - hvorfor i allverden skal ikke mennesket få leve dem ut da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud, æsj. snakk om å ha lite respekt for seg selv.

Snakk om å ha lite respekt for andre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ludovie

Det jeg reagerte mest på var det at hun annonserte det midt i en fest blandt andre folk, fortsetter hun sånn så vil jo folk omtale henne som "hun som runker folk" når de ikke kommer på hva hun heter...

Hoho! Utrolig godt poeng. :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, siden min siste post har jeg fått 7 private meldinger i min innboks fra menn her på forumet som veldig gjerne vil møte henne :fnise:

Har desverre ingen planer om å bli noen pimp, så dere får heller spørre en av deres egne venninner ;)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg plutselig gror en penis over natta, gidder du sende henne i min retning? =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det ironiske er at jeg alltid så for meg Magica som en slik type :D

Hvorfor er det ironisk? Burde det ikke være det motsatte av ironisk? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...