Gå til innhold

Å runke tilfeldige gutter for å være grei


Fuckman1983

Anbefalte innlegg

Jenter er så pripne fordi de ikke vil bli sett på som billige! Men billige blir vi sett på om vi ikke kniper igjen til bryllupsnatta, uansett, så hvorfor ikke bare kjøre på?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raindrops

Men altså, man er vel ikke prippen bare fordi man ikke har lyst til å runke tilfeldige menn på fest?

Som sagt så gjør hun selvsagt som hun vil, men uansett hvordan du vrir og vender på det, så er det ikke normal oppførsel. Uten at jeg dermed sier at hun er horete eller gal. Jeg mener bare at på samme måte som at hun gjør som hun vil med sine runkeevner, så må det også være greit for andre å si ifra at dette blir litt sært.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt til rett tid og rett sted synes jeg. Det er viktig for meg at ting foregår med litt eleganse (sier ikke at det skal være slik for alle) og jeg synes at dette mangler stil. Hadde dette foregått under en tilstelning eller i et miljø der mennesker med 'felles interesser' samles så blir det en helt annen sak. Da blir det faktisk nokså hot, på sin måte. Men på random fest med random menn? Hmmm.... litt mye satt på spill kanskje. Rykter sprer seg dessverre fryktelig, fryktelig fort i Norges langstrakte land.

Endret av AnitaB
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg vet at mange jenter ikke sprer beina for hvem som helst, og det er vel greit nok. Men hvordan er det med runking av gutter som dere ikke er sammen med?

Grunnen til at jeg spør er at jeg har en venninne som ofte gjør dette, rett og slett bare for å være grei (hun liker det litt også da). Slik som på lørdag da jeg var på et vorspiel med henne, så spurte hun om noen ville bli runket av henne. Da var det noen (dvs alle de single bortsett fra én) som ble med på det uten at det ble noe sex eller mer etter spruten var ferdig.

Synes dere jenter at dette er helt OK, eller er man "billig" om man gjør dette også? I så fall, hvorfor?

Om jeg skulle gjøre det måtte det være i forbindelse med forspill før ons eller whatever. Ville ikke bare satt igang og runka en eller annen på nachspiel liksom. Ikke fordi det er billig men for at det ikke er en vanlig dagligdags ting å gjøre.

Endret av BettyBoop
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså, man er vel ikke prippen bare fordi man ikke har lyst til å runke tilfeldige menn på fest?

Som sagt så gjør hun selvsagt som hun vil, men uansett hvordan du vrir og vender på det, så er det ikke normal oppførsel. Uten at jeg dermed sier at hun er horete eller gal. Jeg mener bare at på samme måte som at hun gjør som hun vil med sine runkeevner, så må det også være greit for andre å si ifra at dette blir litt sært.

Enig. Det har ingenting med det å være prippen å gjøre.

Man kan jo gjøre hva man vil, men om man velger å trekke strikken såpass langt, kan det heller ikke komme som noen overraskelse at andre vil ha meninger om det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Det høres ut som en hyggelig vennetjeneste.

Jeg kan ikke se at det skader noen.

vennetjeneste? Venner gjør da ikke slikt med hverandre med mindre de er friends with benefits

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken på sex med noen jeg verken liker eller er tiltrukket av er rett og slett kvalmende - og hvis folk synes det gjør meg prippen, så er det helt greit. Jeg er blitt kalt verre ting.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hun gjorde det ja. Var jo etter noen øl selvsagt, men hun er en ganske "frigitt" jente og ville nok spurt i edru tilstand også.

Skjønner ikke hvorfor så mange her blir helt sjokkerte over dette. For hennes del er det jo i bunn og grunn kun snakk om en håndbevegelse, og alle gutta var fornøyde kan jeg love deg :)

For hva er EGENTLIG forskjellen på det og en nakkemassasje dersom man ser bort ifra hva samfunnet "aksepterer"? Synes ikke dette er noen big deal i det hele tatt.

Og hun var lagt fra noen lav selvfølelse eller selvtillit, hun bare er seg selv på godt og vond. Annerledes, ja, men hva gjør egentlig det?

Forskjellen er at hun gjør noe seksuelt. Normale folk gjør ikke sånt med mindre de vil ha aksept fra gutta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ser ut til at alle menn synes dette hadde vært helt greit. Stort skille mellom kvinner og menn her ser jeg i tråden

Så klart syns kåte menn at det er greit.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at alle menn synes dette hadde vært helt greit. Stort skille mellom kvinner og menn her ser jeg i tråden

gjett om pipa ville fått en annen lyd hvis det var en potensiell kjæreste det var snakk om :filer:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Man er jo mye mer "hore" når man lar gutter spandere drinker på seg en hel kveld for å deretter ligge med ham. Penger spart er penger tjent, og horer tjener penger.

Venninen min runket dem kun for være grei (hun liker det selv også (selvsagt), og det lå ingen baktanker bak dette. Og etter hva jeg har hørt, så sprutet samtlige av guttene på brødposer, så det er jo ikke snakk om at hun griset seg til eller noe.

Men det er jo her problemet ligger. Hun runker ikke menn for egen tilfredsstillelse men for å være snill?? Man trenger ikke å gjøre noe seksuelt med folk for å være snill, man gjør det jo fordi man selv er kåt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Merkelig så mange kvinner det var som dømte her da. Men hvis en mann dømmer en kvinne som uverdig til å være partner fordi hun har hatt sex med mange, nei da får han så ørene flagrer.

KG er en merkelig plass.

Duuh hallo han fikk pepper fordi han var like laus selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

- Når det er sagt, har jeg selv både fingret, pult og slikket jenter for å være grei, selv om jeg egentlig ikke mente så allverdens med det.

Hvorfor gjorde du det bare for å være grei? hva var vitsen? Du er like rar selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Jesus Maria - lær deg multisitat!

Og hun gjør det for egen nytelse. Om du leser før du poster, så ser du at jenta har dette som en fantasi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Når hun, etter egne ord, kun lever ut en fantasi - hva er galt med det?

En styrer ikke sine seksuelle preferanser og lyster, så når noe er 100% ufarlig (ja, det er faktisk 100% ufarlig å runke noen, om det ikke er av typen åpne sår på den og/eller man får væsker på områder hvor bakterier kan trenge inn) - hvorfor i allverden skal ikke mennesket få leve dem ut da?

for hun gjør det på fest med andre folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Katten.

for hun gjør det på fest med andre folk.

Å nei. Hun gjør det blant voksne mennesker som ikke følte seg støtt av deg engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Å nei. Hun gjør det blant voksne mennesker som ikke følte seg støtt av deg engang...

Hvordan vet du at de andre gjestene som ikke var med på det ikke følte seg støtt? det har ikke ts sagt et ord om. ikke vet du hva gjestene sa om henne etterpå heller. Jeg hadde aldri invitert hu på vors hos meg, for dersom hun begynte å ronke menn på badet eller soverommet mitt hadde jeg kasta kjerringa og guttene hun drev på med på dør.

Hun mangler respekt for andre med slik oppførsel. Hun må gjerne runke andre hjemme hos seg selv og invitere en gjeng gutter på runkefest for min del.

Voksne mennesker roper ikke ut på fest: Hey er det noen som vil ha en runk eller.

Endret av BettyBoop
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Jeg regner med at det ville vært opplyst om det hadde vært seriøse reaksjoner på handlingene hennes.

Så lenge alle er med på det, hvorfor skal man snakke nedsettende om dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte melding til venninnen min nå for å fortelle henne at det er en 5 siders lang tråd om henne på kvinneguiden og dette er hva hun svarte:

"Seriøst!? Hehe, de er vel bare for redde til å leve ut sine fantasier som de fleste nordmenn :P Du får hilse fruene og si at man ikke får HIV av å ta på en pikk, og at man ikke trenger å være gal for å like å runke på folk. Og om noen av gutta der trenger en utløsning får du ta dem med hit på neste vors, så skal jeg nok få skikk på dem. Sees på lørdag, klem"

Dere må ikke være så pripne, jenter. Det er faktisk 2012.

Jeg sier ikke at hun har et problem med selvtillit osv. slik som mange her har nevnt. For alt jeg vet kan det være hun faktisk liker det og syns det er helt greit. Men jeg hadde veldig gode grunner for hvorfor jeg gjorde det jeg gjorde på den tiden jeg hadde sex med menn jeg ikke kjente spesielt godt og ikke var interessert i. Mente det at åpent forhold var tingen, og det var spennende å kunne gjøre det man ville med hvem man ville.

I ettertid har det gått opp for meg at jeg hadde fryktelig dårlig selvtillit, og gjorde alt jeg kunne for å føle meg likt ...

Gjør ikke den slags lenger, og prøver å legge skammen bak meg.

Ser ikke noe galt i være løssluppen når det gjelder sex, så lenge man gjør det fordi man virkelig trives med det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...