Gå til innhold

Å runke tilfeldige gutter for å være grei


Fuckman1983

Anbefalte innlegg

Gjest cybergirl

Jeg syns det er greit å gjøre div på fest så lenge andre som ikke er med på det slipper å se det.

tror ikke de hadde hatt noe imot det, tipper de hadde digget å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nenya82

Jeg er med på den at det skjer litt av hvert på fester,men at noen sitter og runker noen mens alle sitter og ser på er ikke noe jeg ser på som vanlig.

Virker merkelig for meg at alle bare syns det var den naturligste ting i verden at noen blir runket og kommer ved siden av en mens man sitter og tar seg en øl eller ti på fest :)

Ja,dette er ikke en vanlig fest for meg,men men som sagt jeg er vel prippen jeg da ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er greit å gjøre div på fest så lenge andre som ikke er med på det slipper å se det.

De gjorde jo ikke det, runkingen skjedde i et helt annet rom. Det var jo mange flere som satt i stua en på "runkerommet".

Det var faktisk jenter på denne festen også, og de tok det helt bra. De kjenner jo henne fra før og vet at hun er ganske kåt av seg, men det var jo ingen som ble sure eller gikk fra festen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De gjorde jo ikke det, runkingen skjedde i et helt annet rom. Det var jo mange flere som satt i stua en på "runkerommet".

Det var faktisk jenter på denne festen også, og de tok det helt bra. De kjenner jo henne fra før og vet at hun er ganske kåt av seg, men det var jo ingen som ble sure eller gikk fra festen.

Ja, det forandrer jo saken...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jo selvsagt det. Hadde alle vært skvist sammen i en liten hybelleilighet og runkingen hadde foregått foran alles øyne skjønner jeg at noen ville reagert, men når de er i et annet rom gjør det ingen ting.

Blir du kanskje "fornærmet" hvis noen du er på fest med går på et rom for å knulle også? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jo selvsagt det. Hadde alle vært skvist sammen i en liten hybelleilighet og runkingen hadde foregått foran alles øyne skjønner jeg at noen ville reagert, men når de er i et annet rom gjør det ingen ting.

Blir du kanskje "fornærmet" hvis noen du er på fest med går på et rom for å knulle også? :fnise:

Nei, det blir jeg ikke. Men jeg synes vel strengt tatt at slikt er forbeholdt fjortisfester...? Behagelig er det jo ikke, å sitte på fest og vite at folk har sex i naborommet. Er man så tiltrukket av hverandre at man vil ha sex etter å ha kjent hverandre i noen timer, kan man vel dra hjem til en av partenes leilighet? Er vel det folk gjør når de møtes og blir tente på byen også, er (heldigvis) relativt få som går inn for å ha sex på dansegulvet... Flott å kose seg på fest, enda flottere om man møter noen man liker kjempegodt, men å hoppe på hverandre der og da tror jeg de fleste, i alle fall voksne, klarer å finne et alternativ eller to til. Og nei, jeg er ikke 40 og avdanka, jeg er en av de pinlig berørte som en sjelden gang har forvillet meg inn på en fest hvor det er klineparty i stua og alle rom er låst av kåte fjortiser som ikke greier holde seg. Om de har sex eller runker hverandre i naborommet er jeg helt likegyldig til, synes uansett det bør gjøres andre steder enn i den stakkars vertens hus :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skremmende at ei ung jente gjør slikt.

Jeg hadde tatt en real prat med henne.

dette tyder på umodenhet og lav selvtillitt.... Hun burde finne seg noe bedre å gjøre enn å rop om oppmerksomheten på denne måten.

Jeg har selv ei venninne som liker å kle seg som "ei hore" for oppmerksomhet fra menn. Hun er 30 år og har ei datter på 8. Jeg synes det er SÅÅÅÅ feil! Oppmerksomnhetssugen rett å slett...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Bra - jeg liker sjelen min.

Det der var direkte ondt sagt. Hva faen er det som gjør at du tror jeg er den slemme jævlige heksa?

Da kan jeg si tilbake til deg at jeg tror ikke du har noen sjel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Det der var direkte ondt sagt. Hva faen er det som gjør at du tror jeg er den slemme jævlige heksa?

Da kan jeg si tilbake til deg at jeg tror ikke du har noen sjel..

Når jeg legger opp til noe du kan tolke som a) et kompliment eller b) en semifornærmelse, for så å gå til heftig angrep - da får du som fortjent :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Når jeg legger opp til noe du kan tolke som a) et kompliment eller b) en semifornærmelse, for så å gå til heftig angrep - da får du som fortjent :)

tolker det meste du sier som en semifornærmelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er man så tiltrukket av hverandre at man vil ha sex etter å ha kjent hverandre i noen timer, kan man vel dra hjem til en av partenes leilighet?

Så klart, men dersom man vil knulle der og da, er det egentlig så farlig? Jeg har selv lånt bort senga mi (dvs gjesterommet) til kåte par av og til, uten at det har lagt noen demper på feststemningen for oss andre, snarere tvert i mot.

PS! Jeg er kanskje "kåtere" enn gjennomsnittet her, men er nok fordi jeg studerte i Nederland i 5 år, og da opplever man litt av hvert kan man si. Man merker også at det norske mentaliteten er nokså forskjellig enn den nederlandske, og det skinner gjennom ganske klart i denne tråden ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg synes sex skal være intimt og personlig. Ikke noe man gjør som en tjeneste. Da gjør man seg selv til en runkemaskin, et objekt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Tråden er ryddet for spekulasjoner og krenkende utsagn.

Spørsmål relatert til modereringen tas på PM eller i egen tråd på Ris&Ros.

Lille-pus, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS! Jeg er kanskje "kåtere" enn gjennomsnittet her, men er nok fordi jeg studerte i Nederland i 5 år, og da opplever man litt av hvert kan man si. Man merker også at det norske mentaliteten er nokså forskjellig enn den nederlandske, og det skinner gjennom ganske klart i denne tråden ;)

Ooh, så cool du er lizzom.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...