Gå til innhold

Å runke tilfeldige gutter for å være grei


Fuckman1983

Anbefalte innlegg

Snille jenter runker oss - kan jo ikke være så farlig er jo bare hånda som er i kontakt med det motsatte kjønn. Det er jo som om jeg skulle be om massasje - en håndsrekning er vell ok ?  trenger jo ikke si noe om det?

Anonymkode: c7014...701

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært tilfeller der jeg fikk ha hånda nedi trusa i en mørk plass etter puben, de forlangte bare at jeg måtte kysse dem samtidig😚 Tror ikke det er så stor forskjell på kvinner og menn, når det gjelder seksuell appetitt🤫

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli runket er faktisk skikkelig undervurdert, for en tid tilbake hadde jeg ei jente som pleide å runke meg 1 gang i uken eller noe. Hun synes det var spennende, ikke tok det lang tid heller som hun sa. Single var hun, ellers ville hun aldri ha gjort det.

Da oppdaget jeg hvor undervurdert det var, så suging er ikke så viktig faktisk.

Anonymkode: 3c14d...752

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er koselig å runke menn fordi jeg digger at penis går fra liten og søt til stor og stygg, så jeg tenker at dette sikkert er ei som bare liker dette veldig godt. 

Men hadde jo vært litt kleint og ekkelt hvis det er på et vors med flere som ikke er svært gode venner og avslappa folk da.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da oppdaget jeg hvor undervurdert det var, så suging er ikke så viktig faktisk.

Den oppfatningen har jeg også, men det forsterkes med tungekyss så hjerte hamrer🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Minitroll skrev:

Jeg synes det er koselig å runke menn fordi jeg digger at penis går fra liten og søt til stor og stygg, så jeg tenker at dette sikkert er ei som bare liker dette veldig godt. 

Men hadde jo vært litt kleint og ekkelt hvis det er på et vors med flere som ikke er svært gode venner og avslappa folk da.. 

Er det ikke deilig å se hvor godt han har det da? Når han nærmer seg å sprute, enda mer spennende må det være å se han sprute....å vite at du kontrollerer det 🙂 Er du som har fått han til å sprute.

Anonymkode: 3c14d...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke deilig å se hvor godt han har det da? Når han nærmer seg å sprute, enda mer spennende må det være å se han sprute....å vite at du kontrollerer det 🙂 Er du som har fått han til å sprute.

Anonymkode: 3c14d...752

Ja, det er faktisk veldig digg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Snille jenter runker oss - kan jo ikke være så farlig er jo bare hånda som er i kontakt med det motsatte kjønn. Det er jo som om jeg skulle be om massasje - en håndsrekning er vell ok ?  trenger jo ikke si noe om det?

Anonymkode: c7014...701

Ja jeg skjønner heller ikke hvorfor ikke menn bare runker hverandre når de er single, en liten håndsrekning liksom, så slipper de å gå rundt og være desperate.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nuith skrev:

Ja jeg skjønner heller ikke hvorfor ikke menn bare runker hverandre når de er single, en liten håndsrekning liksom, så slipper de å gå rundt og være desperate.

Det faktum at det er en jente øker tenningen og dermed nytelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Hvor er verdigheten og selvrespekten til de damene som gjør det. Veldedighetsrunking. Jeg blir kvalm. At noen kan synke så lavt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Det er litt rart og ekkelt hvis jenter runker hvem som helst og ikke bare de som de tenner på. Liksom det som er normalt. Gjøre seksuelle ting med folk man tenner litt på og ikke hvem som helst. Alle skal få liksom. Creepy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snille jenter runker oss - kan jo ikke være så farlig er jo bare hånda som er i kontakt med det motsatte kjønn. Det er jo som om jeg skulle be om massasje - en håndsrekning er vell ok ?  trenger jo ikke si noe om det?

Anonymkode: c7014...701

Hvem vil vel bli runka av hvem som helst? Jo menn som ikke får seg noe ellers og må liksom ta det de får..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man gjør ikke det for å være grei, isåfall var hun desperat og dum

Anonymkode: 74a6f...316

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare en ting å si: æsj! Det er lov å ha selvrespekt.

Anonymkode: d809e...308

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser tråden er fra 2012. Jeg regner med kvinnen denne tråden handler om nå må ha biceps from hell hvis hun fortsatt holder på...😮

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det virkelig noen som er så idiot at de tror på innlegg som dette?!?🤣😂

Anonymkode: f68c2...da4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det virkelig noen som er så idiot at de tror på innlegg som dette?!?🤣😂

Anonymkode: f68c2...da4

Jeg blir og sjokkert over hvor godtroende enkelte her inne virker å være 😀

Anonymkode: 27f39...8df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...