Gå til innhold

Å runke tilfeldige gutter for å være grei


Fuckman1983

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ekkel jente/dame.0 respekt

Anonymkode: e4726...301

Herlig med jenter som er tøffe og selvstendige nok til å gjøre sånn!!!

Anonymkode: e006c...7fe

  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Herlig med jenter som er tøffe og selvstendige nok til å gjøre sånn!!!

Anonymkode: e006c...7fe

De gjør vel ikke det fordi de er tøffe og selvstendige. Det er vel heller fordi de er biseksuelle.

Hvis du er uenig så lurer jeg på om du anser det som mindre tøft og selvstendig å være heteroseksuell?

Anonymkode: 246e3...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har hendt at jeg har fingra tilfeldige jenter for å være grei, men dæven så sinte de blir!!

Anonymkode: 157a5...27b

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver sin smak, men dette er ikke noe jeg ville funnet på😅 Men skader jo ingen, så bryr meg egentlig ikke.

Anonymkode: 88630...9f8

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

De gjør vel ikke det fordi de er tøffe og selvstendige. Det er vel heller fordi de er biseksuelle.

Hvis du er uenig så lurer jeg på om du anser det som mindre tøft og selvstendig å være heteroseksuell?

Anonymkode: 246e3...ce8

Jenter som runker tilfeldige menn er helter!!"

Anonymkode: e006c...7fe

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuckman1983 skrev (På 30.1.2012 den 13.42):

Jeg vet at mange jenter ikke sprer beina for hvem som helst, og det er vel greit nok. Men hvordan er det med runking av gutter som dere ikke er sammen med?

 

Grunnen til at jeg spør er at jeg har en venninne som ofte gjør dette, rett og slett bare for å være grei (hun liker det litt også da). Slik som på lørdag da jeg var på et vorspiel med henne, så spurte hun om noen ville bli runket av henne. Da var det noen (dvs alle de single bortsett fra én) som ble med på det uten at det ble noe sex eller mer etter spruten var ferdig.

 

Synes dere jenter at dette er helt OK, eller er man "billig" om man gjør dette også? I så fall, hvorfor?

Stakkars venninnen din som har så lite egenverd at hun lar seg bruke slik . Trist . 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man må jo askeptere at noen har andre grenser for hva man kan gjøre i og utenfor forhold. Diskuterete dette med en kvinnelig kollega og der hadde hun og mannen en avtale om ingen ligging. Runking, suging, fingring og slikking var lov hvis det falt seg slik.. Så hun kunne jeg nok spurt om hun ville runke meg før jeg gikk for å legge meg.. Det hadde ikke stresset henne..   Facit svar er det her nok ikke - mest moralister

Anonymkode: c7014...701

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Jenter som runker tilfeldige menn er helter!!"

Anonymkode: e006c...7fe

De som hun runker er nok ikke helt tilfeldige, tror jeg. Det er nok ikke slik at hun stopper deg på gata og spør om hun kan runke deg. Som nevnt i første innlegg, så var dette på vorspiel og man vet som regel hvem de fleste er, selv om man ikke kjenner alle like godt.

Eneste fordelen for henne, slik jeg ser, at at hun får oppleve peniser i mange forskjellige størrelser, behåring der nede og hvor lang/kort tid det tar før de spruter.

Nå er det 10 år siden tråden ble startet, så vi får håpe det har gått bra med henne.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det har hendt at jeg har fingra tilfeldige jenter for å være grei, men dæven så sinte de blir!!

Anonymkode: 157a5...27b

😆😆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.11.2022 den 17.45):

Jenter som runker tilfeldige menn er helter!!"

Jeg vil gå så langt som å kalle dem gudinner :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuckman1983 skrev (På 10.11.2022 den 17.21):

Jeg vil gå så langt som å kalle dem gudinner :)

Ja! Ingenting er så herlig som å sprute fremmede jenter i ansiktet!!

Anonymkode: e006c...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at å "kjøre en Northug" ble en hit på Paradise Hotel, så har dette slett ikke blitt uvanlig. 

Anonymkode: 71367...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Etter at å "kjøre en Northug" ble en hit på Paradise Hotel, så har dette slett ikke blitt uvanlig. 

Anonymkode: 71367...c51

Trodde det var å kjøre i narkorus jeg.

Anonymkode: 2154d...598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Trodde det var å kjøre i narkorus jeg.

Anonymkode: 2154d...598

Hehehe, dobbelt "stavtak" tenker jeg...

Anonymkode: 71367...c51

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg ville gå ut i fra at jenta hadde noen underliggende problemer. Hadde det vært en venninne hadde jeg prøvd å snake med henne om det…..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for nedsettende innlegg og svar til dette. Elaine Marley, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuckman1983 skrev (På 30.1.2012 den 13.42):

Jeg vet at mange jenter ikke sprer beina for hvem som helst, og det er vel greit nok. Men hvordan er det med runking av gutter som dere ikke er sammen med?

 

Grunnen til at jeg spør er at jeg har en venninne som ofte gjør dette, rett og slett bare for å være grei (hun liker det litt også da). Slik som på lørdag da jeg var på et vorspiel med henne, så spurte hun om noen ville bli runket av henne. Da var det noen (dvs alle de single bortsett fra én) som ble med på det uten at det ble noe sex eller mer etter spruten var ferdig.

 

Synes dere jenter at dette er helt OK, eller er man "billig" om man gjør dette også? I så fall, hvorfor?

Alder på denne venninnen din? Jenter gjør det kanskje mest rundt 18-25 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er viktigere at en begynner å setter krav til en viss intelligens for å kunne delta på vors… 

Noen trenger å beskyttes mot seg selv 😱

Anonymkode: 56361...753

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg som jobber med psykisk skada folk, må jeg si at dette lyser fare.
Overseksualisert adferd som "service" for andre, når man ikke får noe ut av det sjøl; det lyser offer for seksualet misbruk. En person som bør spares for eksponering og utnytting til hun har gjennomgått terapi.

Ordet "billig" ville jeg aldri brukt om noen. Vi er akkurat like verdifulle, enten vi liker å ha en for livet eller om heller tar fem om dagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...