Gå til innhold

Å runke tilfeldige gutter for å være grei


Fuckman1983

Anbefalte innlegg

Hun skal ikke klage om hun får et veldig dårlig rykte ihvertfall, få menn vil ha slike kvinnfolk 

Anonymkode: eb4b5...658

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om hun gjør det, så er det jo en grei målestokk på om hun er tilbakestående eller ikke.

Anonymkode: 9d697...c44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke peset Ts får, man må jo være i lykke land for og få det spørsmålet. Tenk da og bli tømt uten og gjøre noe får det.

men hadde ikke blitt kjæreste med *serierunkeren* bare for og ha det sagt, tøm og røm er vel det riktige her.

Anonymkode: a2e73...322

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun bør skaffe seg en ny hobby. Det kan synes som om hun ikke har særlig mye selvrespekt/selvtillit. Misforstått fullstendig hva som gir respekt. Skjerpings!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan umulig være så farlig det.

Noen greier jo å ha sex uten at det kjærlighet.

Sex er nytelse og vil noen runke av en gutt - så vær så god.

Selv syntes jeg det er deilig å bli runket uten noe mer

Anonymkode: c7014...701

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker å runke menn, spennende det! 

Nå er jeg over 40, etablert og hele pakka. Men skal innrømme at jeg fantaserer litt, og i fantasien er jeg back to the 20. Skulle gjerne hatt en kompis på samme alder, som var grei i utseendet, og som jeg kunne ha runket når jeg følte for det!

Problemet med å bli gammel, er at man angrer litt på alt man kanskje ikke fikk gjort. Nettopp fordi man er litt mer sjenert og forsiktig når man er ung!

Nb; kunne ikke tenke meg å runket hvem som helst. Han måtte ha vært attraktiv på ett vis, ellers blir det hele bare en ekkel tanke. 

Anonymkode: 7d343...9e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg liker å runke menn, spennende det! 

Nå er jeg over 40, etablert og hele pakka. Men skal innrømme at jeg fantaserer litt, og i fantasien er jeg back to the 20. Skulle gjerne hatt en kompis på samme alder, som var grei i utseendet, og som jeg kunne ha runket når jeg følte for det!

Problemet med å bli gammel, er at man angrer litt på alt man kanskje ikke fikk gjort. Nettopp fordi man er litt mer sjenert og forsiktig når man er ung!

Nb; kunne ikke tenke meg å runket hvem som helst. Han måtte ha vært attraktiv på ett vis, ellers blir det hele bare en ekkel tanke. 

Anonymkode: 7d343...9e5

Du kunne nok fint ha funnet deg en attraktiv kompis som du kunne gjøre det på nå også. Uten problem. Jeg kan nesten ikke tenke meg at det finnes en eneste heterofil mann som ikke gladelig ville stilt opp på det konseptet. Sikkert veldig gøy for din mann å se på også, 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig i fantasien

I realiteten er det nok bare damer med broket bakgrunn som gjør sånt.

Anonymkode: 33a9a...1e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Problemet med å bli gammel, er at man angrer litt på alt man kanskje ikke fikk gjort. Nettopp fordi man er litt mer sjenert og forsiktig når man er ung!

Tror det er like godt. Verden hadde ikke sett ut dersom vi ikke hadde disse sperrene i ung alder. Men fin tanke du har rundt det å vise omsorg for trengende. Seksualempati er søtt og opphissende. Sikkert mange menn som ville hatt en avtale med en kvinnelig onanikurator. Trangt nåløye å få time da 😂.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Topper og daler skrev (14 timer siden):

Du kunne nok fint ha funnet deg en attraktiv kompis som du kunne gjøre det på nå også. Uten problem. Jeg kan nesten ikke tenke meg at det finnes en eneste heterofil mann som ikke gladelig ville stilt opp på det konseptet. Sikkert veldig gøy for din mann å se på også, 

Tror ikke majoriteten av menn liker å se kona runke en annen mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (1 minutt siden):

Tror ikke majoriteten av menn liker å se kona runke en annen mann

Mange fantaserer om det, og sjansen for at det kan gjennomføres øker med alder og med lengde på forhold. Kvinnen jeg svarte er godt voksen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
AndersenG skrev (På 8.1.2023 den 16.05):

Alder på denne venninnen din? Jenter gjør det kanskje mest rundt 18-25 år?

Ja, hun var nok rundt 24-25 år om jeg ikke husker feil. En utrolig raus og flott kvinne som bidro til felleskapet 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fuckman1983 skrev (1 time siden):

Ja, hun var nok rundt 24-25 år om jeg ikke husker feil. En utrolig raus og flott kvinne som bidro til felleskapet 😇

Over 13år siden tråden ble startet, har det blitt noe runking?

Anonymkode: 22d9f...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Over 13år siden tråden ble startet, har det blitt noe runking?

Anonymkode: 22d9f...3ed

Faktisk ja, men for 12-13 år siden 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...