Gå til innhold

Å runke tilfeldige gutter for å være grei


Fuckman1983

Anbefalte innlegg

Jeg vet at mange jenter ikke sprer beina for hvem som helst, og det er vel greit nok. Men hvordan er det med runking av gutter som dere ikke er sammen med?

Grunnen til at jeg spør er at jeg har en venninne som ofte gjør dette, rett og slett bare for å være grei (hun liker det litt også da). Slik som på lørdag da jeg var på et vorspiel med henne, så spurte hun om noen ville bli runket av henne. Da var det noen (dvs alle de single bortsett fra én) som ble med på det uten at det ble noe sex eller mer etter spruten var ferdig.

Synes dere jenter at dette er helt OK, eller er man "billig" om man gjør dette også? I så fall, hvorfor?

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Altså, jeg tror det handler mye om å få aksept av gutter... Hun tror nok at det og tilby dem en håndjobb gjør at hun blir mere interessant for guttene, men det er ikke helt riktig. Hadde det vært min venninne hadde jeg prata med henne om dette...

Endret av She_Leiva
  • Liker 28
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ganske rart ut. Hadde nok snakket med henne om jeg kjente henne for og finne ut hvorfor hun driver på slik. Dere like gamle (83)?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billig? Tja, kanskje litt. Like billig som en mann som tilbød seg å fingre random damer.

Synes definitivt det høres noe spesielt ut, og er ikke noe jeg selv ville følt meg komfortabel med, men så lenge hun liker det og er klar over hvilke konsekvenser det kan få mtp på evt baksnakking osv, så synes jeg hun bør få holde på i fred.

Noen mennesker har rett og slett er veldig avslappet og åpent syn på seksualitet, og så lenge dette ikke skader eller sårer noen så hvorfor ikke?

  • Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

niks, ingen ytelser i den katogorien av skikkelige jenter. Man driver ikke med slike ting om man tar seg selv seriøs. Det er guttene som ler sist her.

Jenter som har lav selvfølelse gjør slikt. Ikke forveksl selvtillitt og selvfølelse.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun høres ut som en gjennomsnittlig desperat mann uten så veldig gode sosiale antenner.

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh herre.. :) Lurer på hvordan jeg hadde reagert om en mann på vorspiel hos meg tilbød seg å fingre meg for å "være snill"...!

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...