Gå til innhold

Å runke tilfeldige gutter for å være grei


Fuckman1983

Anbefalte innlegg

Siden vi lever i 2012, synes jeg virkelig runking burde bli en offisiell OL-gren. :popcorn:

Jaktstart i runking klinger da bra? :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gorgonzola

Tipper Fuckman1983 dribler oss med en liten fantasi han selv har og at denne historien neppe har solid ankerfeste i virkeligheten, eller hva kamerat?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper Fuckman1983 dribler oss med en liten fantasi han selv har og at denne historien neppe har solid ankerfeste i virkeligheten, eller hva kamerat?

Der tar du feil. Jeg vet jo at dette ikke er noe de fleste jenter holder på med, men hvorfor skal så mange her inne ha det til åvære så forferdelig? Er det vrikelig så ekstremt å tilby noen gutter en runk?

Om en venninne gir deg en nakkemassasje eller en runk burde ikke spille noen som helst rolle. Om man løsner opp i stivhet her eller der er faktisk ikke så forskjellig fra hverandre. Men når vi i alle år har blitt oppdratt til å tro at det er skummelt å se en pupp på TV kan jeg skjønne at mange fortsatt tenker slik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg hadde vært på et vors hvor plutselig en jente hadde fått alles oppmerksomhet, for så å spørre om noen ville bli runket av henne ville jeg syns hun var ekstremt merkelig. Hvis nesten alle guttene hadde meldt sin interesse ville jeg begynt å lure på hvor i all verden jeg befant meg..

Haha, enig. Hadde nok sett meg om etter ny omgangskrets da...

Endret av Sol79
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, nå følte jeg meg plutselig ikke så tøsete og billig lenger ... jeg driver tross alt på med en og en av gangen iallfall.

Hun runket jo også bare én og én om gangen da. Nå må vi ikke overdrive her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun runket jo også bare én og én om gangen da. Nå må vi ikke overdrive her.

Men i rask rekkefølge. Kan få herpes munnsår av mindre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun runket jo også bare én og én om gangen da. Nå må vi ikke overdrive her.

Ja, og da er det helt greit liksom? :rulle:

Vil hun oppføre seg som en hore så værsågod, men hadde jeg vært tilstede på den festen hadde jeg gått. Og funnet meg noen normale venner.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og da er det helt greit liksom? :rulle:

Vil hun oppføre seg som en hore så værsågod, men hadde jeg vært tilstede på den festen hadde jeg gått. Og funnet meg noen normale venner.

Man er jo mye mer "hore" når man lar gutter spandere drinker på seg en hel kveld for å deretter ligge med ham. Penger spart er penger tjent, og horer tjener penger.

Venninen min runket dem kun for være grei (hun liker det selv også (selvsagt), og det lå ingen baktanker bak dette. Og etter hva jeg har hørt, så sprutet samtlige av guttene på brødposer, så det er jo ikke snakk om at hun griset seg til eller noe.

Endret av Fuckman1983
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si: Æææææsj!!!!!

Vel, nå var det ikke forventet at akkurat du skulle si noe annet da :P

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man er jo mye mer "hore" når man lar gutter spandere drinker på seg en hel kveld for å deretter ligge med ham. Penger spart er penger tjent, og horer tjener penger.Venninen min runket dem kun for være grei (hun liker det selv også (selvsagt), og det lå ingen baktanker bak dette. Og etter hva jeg har hørt, så sprutet samtlige av guttene på brødposer, så det er jo ikke snakk om at hun griset seg til eller noe.

Det var du som spurte hva vi mente? Ikke sant? :

Jeg vet at mange jenter ikke sprer beina for hvem som helst, og det er vel greit nok. Men hvordan er det med runking av gutter som dere ikke er sammen med?Grunnen til at jeg spør er at jeg har en venninne som ofte gjør dette, rett og slett bare for å være grei (hun liker det litt også da). Slik som på lørdag da jeg var på et vorspiel med henne, så spurte hun om noen ville bli runket av henne. Da var det noen (dvs alle de single bortsett fra én) som ble med på det uten at det ble noe sex eller mer etter spruten var ferdig.Synes dere jenter at dette er helt OK, eller er man "billig" om man gjør dette også? I så fall, hvorfor?

Jeg synes hun er horete. Brødposer eller ei. :rolleyes:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Merkelig så mange kvinner det var som dømte her da. Men hvis en mann dømmer en kvinne som uverdig til å være partner fordi hun har hatt sex med mange, nei da får han så ørene flagrer.

KG er en merkelig plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Jeg ville tenkt at hun var desperat etter pikk. (Ikke nødvendigvis sex, men desperat etter å ta på.)

Jeg ville aldri gjort noe sånt, det er ikke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at alle menn synes dette hadde vært helt greit. Stort skille mellom kvinner og menn her ser jeg i tråden

Da har du knapt skumlest.

Om jeg fikk et sånt tilbud, ville jeg takket pent nei.

Tipper hun her gjør det bra med staking i langrennsporet...

- Når det er sagt, har jeg selv både fingret, pult og slikket jenter for å være grei, selv om jeg egentlig ikke mente så allverdens med det.

Hva har 2012 med noe å gjøre? I følge bibelen drev folk med sånt allerede 3000 f.Kr. Vi har hatt syttitall og TV1000 lenge nå. Og diverse ejakulat i flere tiår på statskanalen...

Ulempen med sånn oppførsel på dama, er at alle gubbene blir sittende å flire, og ingen går på desperat damejakt mer, den kvelden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...