Gå til innhold

Å runke tilfeldige gutter for å være grei


Fuckman1983

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun gjorde det ikke foran alle i stuen da, de gikk inn på et rom og kom ut en etter en med et smil om munnen.

Hvorfor er dette egentlig så ekkelt? Det er jo kun en kroppsdel som er nær en annen kroppsdel.

Vi lever faktisk i 2012 :)

Er du klar for å runke alle guttene på neste fest da? Siden vi faktisk lever i 2012 og det tross alt kun er en kroppsdel som er nær en annen kroppsdel? :)

  • Liker 13
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det er ikke slik at ting innenfor bokseren er som ting utenfor bokseren. Hvem tisser med nakken, liksom?!

Jenta har kanskje litt forvrengt syn på hva som er akspetabelt? Og gutta et underlig syn på jenter?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

de gikk inn på et rom og kom ut en etter en med et smil om munnen. Hvorfor er dette egentlig så ekkelt? Det er jo kun en kroppsdel som er nær en annen kroppsdel.

ser du ikke selv hva du skriver? nei, æsj.

usmakelig fra de alle og hun jenta kommer til å få et heftig rykte etterhvert. gud løkk..

anno 2012 eller ei, det er rimelig sært å runke som en jævla kø-lapp-monitor på fest slik. jeg synes hele jenta virker oppmerksomhetssyk og kvalm.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lever faktisk i 2012 :)

Som om dèt har noe å si, se bare på 70-tallet. Poenget er at det går an å oppføre seg som folk offentlig, det å gå rundt som et vandrende bordell virker bare desperat og patetisk... og bittelitt trist.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tenner på det, liker å gjøre det og har gutter og menn som er med på det. Peis på sier jeg bare. For meg er hun hverken desperat, billig eller allskens annet man kan lire av seg om mennesker som har seksuelle preferanser som er annerledes.

-Domino

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet at mange jenter ikke sprer beina for hvem som helst, og det er vel greit nok. Men hvordan er det med runking av gutter som dere ikke er sammen med?

Grunnen til at jeg spør er at jeg har en venninne som ofte gjør dette, rett og slett bare for å være grei (hun liker det litt også da). Slik som på lørdag da jeg var på et vorspiel med henne, så spurte hun om noen ville bli runket av henne. Da var det noen (dvs alle de single bortsett fra én) som ble med på det uten at det ble noe sex eller mer etter spruten var ferdig.

Synes dere jenter at dette er helt OK, eller er man "billig" om man gjør dette også? I så fall, hvorfor?

Hun tenner på det, liker å gjøre det og har gutter og menn som er med på det. Peis på sier jeg bare. For meg er hun hverken desperat, billig eller allskens annet man kan lire av seg om mennesker som har seksuelle preferanser som er annerledes.

-Domino

Hun tenner ikke på det, hun gjør det for å være grei :filer:

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Folk får gjøre som de vil for min del, men jeg hadde blitt litt paff hvis dette hadde skjedd på et vors der jeg var. Mulig jeg er gammeldags, men det finnes et par ting man bare ikke gjør i offentlighet, og det å spørre tilfeldige mennesker på fest om de vil ha en runk er definitivt èn av de tingene. De sosiale antennene kan ikke være helt til stede da.

Men hvis jeg skal dømme utifra andre innlegg fra TS så henger han i et litt annet miljø enn meg, og da hever kanskje ingen et øyenbryn over slike ting, hva vet jeg :gjeiper:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjarmerende.. "Hvordan traff du mamma da, pappa?" "Hun spurte om jeg ville ha et runk av henne på vors.. :) "

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at mange jenter ikke sprer beina for hvem som helst, og det er vel greit nok. Men hvordan er det med runking av gutter som dere ikke er sammen med?

Grunnen til at jeg spør er at jeg har en venninne som ofte gjør dette, rett og slett bare for å være grei (hun liker det litt også da). Slik som på lørdag da jeg var på et vorspiel med henne, så spurte hun om noen ville bli runket av henne. Da var det noen (dvs alle de single bortsett fra én) som ble med på det uten at det ble noe sex eller mer etter spruten var ferdig.

Synes dere jenter at dette er helt OK, eller er man "billig" om man gjør dette også? I så fall, hvorfor?

Kan hun stave sitt eget navn?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

2012 eller ikke, jeg håper ikke dette er normal oppførsel blant jenter i dag.

Jenter med litt respekt for seg selv ville da aldri funnet på noe sånt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Ser ut til at alle menn synes dette hadde vært helt greit. Stort skille mellom kvinner og menn her ser jeg i tråden

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut til at alle menn synes dette hadde vært helt greit. Stort skille mellom kvinner og menn her ser jeg i tråden

Alle menn synes ikke det, les tråden en gang til.

Dessuten, at man reagerer på at noen spør høylydt på fest om noen vil ha en runk, betyr ikke nødvendigvis at man ikke synes det er greit at dama runker folk, det betyr bare at man kanskje synes det er en litt merkelig ting å gjør der og da.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Jeg vet at mange jenter ikke sprer beina for hvem som helst, og det er vel greit nok. Men hvordan er det med runking av gutter som dere ikke er sammen med?

Grunnen til at jeg spør er at jeg har en venninne som ofte gjør dette, rett og slett bare for å være grei (hun liker det litt også da). Slik som på lørdag da jeg var på et vorspiel med henne, så spurte hun om noen ville bli runket av henne. Da var det noen (dvs alle de single bortsett fra én) som ble med på det uten at det ble noe sex eller mer etter spruten var ferdig.

Synes dere jenter at dette er helt OK, eller er man "billig" om man gjør dette også? I så fall, hvorfor?

Vel, hva andre jenter gjør er noe jeg driter i, men hadde en kamerat spurt meg om jeg kunne være så grei å runke ham, så hadde jeg aldri mer snakket med fyren og advart alle mine venninner om at han der er en slik en som ikke er grei, for å si det sånn.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at mange jenter ikke sprer beina for hvem som helst, og det er vel greit nok. Men hvordan er det med runking av gutter som dere ikke er sammen med?

Grunnen til at jeg spør er at jeg har en venninne som ofte gjør dette, rett og slett bare for å være grei (hun liker det litt også da). Slik som på lørdag da jeg var på et vorspiel med henne, så spurte hun om noen ville bli runket av henne. Da var det noen (dvs alle de single bortsett fra én) som ble med på det uten at det ble noe sex eller mer etter spruten var ferdig.

Synes dere jenter at dette er helt OK, eller er man "billig" om man gjør dette også? I så fall, hvorfor?

Høres ut som ei jente som har det vanskelig med seg selv :tristbla:

Høres ut som en sak for PPT/DPS/BUPP/VOPP

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS, nå følte jeg meg plutselig ikke så tøsete og billig lenger ... jeg driver tross alt på med en og en av gangen iallfall.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at mange jenter ikke sprer beina for hvem som helst, og det er vel greit nok. Men hvordan er det med runking av gutter som dere ikke er sammen med?

Grunnen til at jeg spør er at jeg har en venninne som ofte gjør dette, rett og slett bare for å være grei (hun liker det litt også da). Slik som på lørdag da jeg var på et vorspiel med henne, så spurte hun om noen ville bli runket av henne. Da var det noen (dvs alle de single bortsett fra én) som ble med på det uten at det ble noe sex eller mer etter spruten var ferdig.

Synes dere jenter at dette er helt OK, eller er man "billig" om man gjør dette også? I så fall, hvorfor?

Hvor gammel var denne jenta?

Var det en vorspiel-lek, eller? :skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er rar, men jeg har ingen interesse av å massere nakken til folk flest heller. Da sier det kanskje litt om graden av ikke-faen-i-helvete når det er snakk om å runke random folk for the fun of it. 2012 eller ikke, de eneste penisene jeg har interesse av nærkontakt med, er de som sitter fast på menn jeg har lyst til å gjøre skitne ting med. Ikke de som sitter fast på alle menn som tilfeldigvis oppholder seg i samme rom som meg.

Men for all del, folk må gjerne ha runking som hobby for min del. :popcorn:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...