Gå til innhold

Å runke tilfeldige gutter for å være grei


Fuckman1983

Anbefalte innlegg

Gjest Gunfreak

Har runket noen kamerater noen ganger ja, synes det egentlig ikke er en big deal. Å få litt sæd på hånda er ganske harmløst. Å bli pult eller suge noen for å være grei blir noe annet.

Anonym poster: 3b257d1648c6a65ad62eedfef4d0ea6d

Vil du bli vennen min :blomst:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hedra

Dette er bare trist ! Det er ikke vanskelig å se ei jente som desperat trenger oppmerksomhet ligger bak dette. Å ha dette som hun selv tolker som frigjort og kult. Kunne vokse på smilene fra de hun

har tømt og forveksle det med respekt og anerkjennelse.

Værre er det med de gutta som kjenner henne og bruker henne.

Shame on you !

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde vært på et vors hvor plutselig en jente hadde fått alles oppmerksomhet, for så å spørre om noen ville bli runket av henne ville jeg syns hun var ekstremt merkelig. Hvis nesten alle guttene hadde meldt sin interesse ville jeg begynt å lure på hvor i all verden jeg befant meg..

….kanskje blant gutter som liker å bli runket. Hadde den tanken slått deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres ut som en uskyldig fantasi og deilig å utforske. Sett at både jenta og guttene var single (Det har ikke fuckman1983 svart på ennå). Kunne godt tenkt meg å gjort noe slikt selv hvis jeg var singel , men mye mer diskret og i alle fall ikke på fest med andre. Runking er kjempedeilig! Å få runket mange kåte gutter etter tur er en deilig tanke. Men så elsker jeg å se når gutter kommer og spruten står...

Anonym poster: 321d73f924fc73cc7c9e8d334eb205a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jævlig mange "hecklers" det var her da!

Hvor er det denne venninnen din er (hvilken del av landet)?

Anonym poster: be4f548f01122e4306759161323134ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg hadde blitt rimelig sjokka om en av mine venninner plutselig på fest hadde tilbudt seg å runke de single gutta. Altså, er det mulig. Stakkars jente. Hun må jo rett og slett ha problemer. Det er vel ikke noe man bare gjør for å være snill mot en kompis. Da kan de jammen bruke henda selv.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke hun runker dem for å være grei. Det er mere maktbegjær fra hennes side.

Å spille rått på sex er en effektiv måte å ha makt på.

Det er jo bare å se hvor mye oppmerksomhet denne tråden har fått så skjønner dere hun får oppmerksomhet.

Virker som de fleste mannfolka blir pirret av tanken på hennes "tjenester".

Anonym poster: c3670d7ed22c9c91893e4ee4df67413d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke jenter få runke så mange de vil uten at noen trenger å bry seg om det? xD

Anonym poster: 9114913fe239107af5423243a8e25e11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke jenter få runke så mange de vil uten at noen trenger å bry seg om det? xD

Anonym poster: 9114913fe239107af5423243a8e25e11

Helt klart, men da får de la være å annonsere det til alle som er til stede! Er vel ikke rart at folk reagerer når de får sånt ufrivillig dyttet på seg, det er en privat ting og kan oppleves ubehagelig i noe som skulle være en hyggelig setting!

Anonym poster: 97b35d5d3f7c6b4c6bc632c882bcb381

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ironically me

Være "grei".. hørtes litt trist ut. Synes at hun burde være grei mot seg selv, og sette seg selv først.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke noe galt i det, men å spørre på fest om noen vil bli runka er litt lol :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Være "grei".. hørtes litt trist ut. Synes at hun burde være grei mot seg selv, og sette seg selv først.

Kanskje det er akkurat det hun gjør ved å gi faen i alle andre og leve ut sine fantasier som hun vil.

Anonym poster: 20320829c3cf1230dfe145f9a5182348

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mange fortsatt henger seg opp i at jeg skrev "for å være grei", så jeg får understreke igjen at hun også liker å få gutta til å sprute. Hjelper du noen å bære en vaskemaskin opp til fjerde etasje gjør man det vel heller "for å være grei" og ikke så mye fordi du har lyst. Men denne jenta har også lyst til dette, i tillegg til å være litt grei selsvsagt.

Hun synes at det å bare runke noen ikke er verdens undergang, og er ikke redd for å bli stemplet som løs. Jeg kjenner flere jenter som er mye løsere enn henne, alt hun gjør er jo bare å holde rundt en penis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mange fortsatt henger seg opp i at jeg skrev "for å være grei", så jeg får understreke igjen at hun også liker å få gutta til å sprute. Hjelper du noen å bære en vaskemaskin opp til fjerde etasje gjør man det vel heller "for å være grei" og ikke så mye fordi du har lyst. Men denne jenta har også lyst til dette, i tillegg til å være litt grei selsvsagt.

Hun synes at det å bare runke noen ikke er verdens undergang, og er ikke redd for å bli stemplet som løs. Jeg kjenner flere jenter som er mye løsere enn henne, alt hun gjør er jo bare å holde rundt en penis :)

Hvem vil være kjæresten til ei som har runka alle vennene sine?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvem vil være kjæresten til ei som har runka alle vennene sine?

Jeg? Høres ut som hun har et ganske avslappet forhold til seksualitet, noe jeg anser som positivt. Å runke folk på random høres litt rart ut, men ville helt klart vurdert henne som kjæreste likevel.

Anonym poster: 9cc1babd48c47e6b53f21dc53a845f91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...
På 30.1.2012 den 13.42, Fuckman1983 skrev:

Jeg vet at mange jenter ikke sprer beina for hvem som helst, og det er vel greit nok. Men hvordan er det med runking av gutter som dere ikke er sammen med?

 

Grunnen til at jeg spør er at jeg har en venninne som ofte gjør dette, rett og slett bare for å være grei (hun liker det litt også da). Slik som på lørdag da jeg var på et vorspiel med henne, så spurte hun om noen ville bli runket av henne. Da var det noen (dvs alle de single bortsett fra én) som ble med på det uten at det ble noe sex eller mer etter spruten var ferdig.

 

Synes dere jenter at dette er helt OK, eller er man "billig" om man gjør dette også? I så fall, hvorfor?

😂Håpet lever...Hvor er hun nå?

Anonymkode: 61cca...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.1.2012 den 13.42, Fuckman1983 skrev:

Jeg vet at mange jenter ikke sprer beina for hvem som helst, og det er vel greit nok. Men hvordan er det med runking av gutter som dere ikke er sammen med?

 

Grunnen til at jeg spør er at jeg har en venninne som ofte gjør dette, rett og slett bare for å være grei (hun liker det litt også da). Slik som på lørdag da jeg var på et vorspiel med henne, så spurte hun om noen ville bli runket av henne. Da var det noen (dvs alle de single bortsett fra én) som ble med på det uten at det ble noe sex eller mer etter spruten var ferdig.

 

Synes dere jenter at dette er helt OK, eller er man "billig" om man gjør dette også? I så fall, hvorfor?

Så du gutta sprutet?

Anonymkode: 241f2...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du gutta sprutet?

Gammel tråd dette, dem er vel ferdigspruta forlengst😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...