Gå til innhold

Å runke tilfeldige gutter for å være grei


Fuckman1983

Anbefalte innlegg

At man stikker seg ut i mengden i nisselandet Norge er visst ikke så positivt, gitt.

Vel, om man vil stikke seg ut så finnes det vel mer kreative ting enn å være løs på tråden, hvor mange er ikke dèt.

Jeg blir selv stadig minnet på hvor lite A4 jeg er selv ved blikk jeg får fra fremmede pga. måten jeg går kledd på, kommentarer fra venner osv, så jeg har absolutt ingenting imot at folk stikker seg ut i "nisselandet Norge". Men sex er en ting som alle har forskjellige forhold til og det er ikke alle som liker å få andres sexliv oppi trynet.

Dere fremstår som en gjeng fjortiser som nettopp har oppdaget sex og som tror dere er de eneste som vet om dette fenomenet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, om man vil stikke seg ut så finnes det vel mer kreative ting enn å være løs på tråden, hvor mange er ikke dèt.

Jeg blir selv stadig minnet på hvor lite A4 jeg er selv ved blikk jeg får fra fremmede pga. måten jeg går kledd på, kommentarer fra venner osv, så jeg har absolutt ingenting imot at folk stikker seg ut i "nisselandet Norge". Men sex er en ting som alle har forskjellige forhold til og det er ikke alle som liker å få andres sexliv oppi trynet.

Dere fremstår som en gjeng fjortiser som nettopp har oppdaget sex og som tror dere er de eneste som vet om dette fenomenet.

Det er jo langt fra et fenomen, det er vel litt av poenget mitt. Sex er ikke så stort som mange vil ha det til, det er kun snakk om nærkontakt. Hvorfor ikke ha det med så mange man vil?

Å elske noen og få barn etc er jo selvsagt noe helt annet, men sex er ikke så "hellig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det er jo langt fra et fenomen, det er vel litt av poenget mitt. Sex er ikke så stort som mange vil ha det til, det er kun snakk om nærkontakt. Hvorfor ikke ha det med så mange man vil?

Å elske noen og få barn etc er jo selvsagt noe helt annet, men sex er ikke så "hellig".

mange mener nå det er det da..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo langt fra et fenomen, det er vel litt av poenget mitt. Sex er ikke så stort som mange vil ha det til, det er kun snakk om nærkontakt. Hvorfor ikke ha det med så mange man vil?

Å elske noen og få barn etc er jo selvsagt noe helt annet, men sex er ikke så "hellig".

For min del kan du ha et så utsvevende sexliv du bare vil, det at du mener at sex ikke er så stort er også helt ok og jeg respekterer ditt syn på det. Men det finnes også mennesker som mener det motsatte, "hellig" som du kaller det. Jeg sier ikke at jeg er en av dem, men jeg tror ikke du hadde likt det om disse hadde moralprekener for deg om hvordan deres syn på sex er og at du burde følge deres eksempel, akkurat som at det finnes mennesker som ikke liker at du og vennene dine er såpass åpne om temaet. Det går an å respektere hverandre selv om man ikke mener det samme.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ikke at alle bør runke hverandre på fester, jeg skjønner selvsagt at det ikke fungerer på den måten. Og det er jo helt greit at man selv aldri ville takket ja til slik, folk er jo forskjellige og det skal respekteres. Men når jeg leser at folk faktisk bryr seg så mye om hva andre mennesker gjør i et ANNET rom enn de selv er i, og at de velger å forlate en fest pga dette, begynner jeg virkelig å lure på hvor prippen det går an å bli. Hadde det f.eks. vært narkotika eller noe annet ulovlig ville jeg skjønt det, men å reagere på at mennesker har nærkontakt er helt bak mål.

Hva med dere gutter som har vært med på jentevorspiel og kanskje blitt spurt om de kan måle pikken deres etc? Tipper det ikke tok lange tiden før buksa var nede da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men når jeg leser at folk faktisk bryr seg så mye om hva andre mennesker gjør i et ANNET rom enn de selv er i, og at de velger å forlate en fest pga dette, begynner jeg virkelig å lure på hvor prippen det går an å bli.

Men når hu spurte folk høyt om de ville bli runket så var de i samme rom. Som nevnt så er ikke jeg en av de "pripne" selv, men jeg ville nok sittet og lurt på om hun var vel bevart.

Og jeg kan godt forstå de som eventuelt ble/ville blitt ukomfortable.

Og for de som faktisk blir fornærmet så trenger det jo ikke å bety at de er pripne som du sier, det kan hende de har et veldig anstrengt forhold til sex pga. tidligere opplevelser, osv. Sex er ikke svart/hvitt, alle har sine preferanser både når det gjelder sitt eget sexliv og når det gjelder det å bli "vitne" til andres.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for de som faktisk blir fornærmet så trenger det jo ikke å bety at de er pripne som du sier, det kan hende de har et veldig anstrengt forhold til sex pga. tidligere opplevelser, osv.

Det er jeg helt enig i, men de bør tåle at noen spør om det likevel. Akkurat som at alkoholikere bør tåle å se andre ta seg en øl.

Det var uansett ikke slik at hun spurte én og én slik at de følte seg presset. Det som skjedde var at hun satt musikken på pause i noen sekunder og sa noe som "Hvis det er noen av gutta her som har lyst på en runk, så får dere følge etter meg nå", og de som hadde lyst ble med mens resten fortsatte festen. Noen spørsmål ble det selvsagt fra de "nye" gjestene, men det gikk veldig greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det er jeg helt enig i, men de bør tåle at noen spør om det likevel. Akkurat som at alkoholikere bør tåle å se andre ta seg en øl.

Det var uansett ikke slik at hun spurte én og én slik at de følte seg presset. Det som skjedde var at hun satt musikken på pause i noen sekunder og sa noe som "Hvis det er noen av gutta her som har lyst på en runk, så får dere følge etter meg nå", og de som hadde lyst ble med mens resten fortsatte festen. Noen spørsmål ble det selvsagt fra de "nye" gjestene, men det gikk veldig greit :)

For en skank

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en skank

Fordi hun tar andre valg enn deg selv?

Er du malen på alt som er riktig her i verden, og hvis man ikke følger dine retningslinjer så er man en "skank"?

Innlegget ryddet for spekulasjoner.

Spørsmål til modereringen tas på PM eller i egen tråd på Ris&Ros.

Lille-pus, mod.

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke disse fordømmende holdningene til at en jente har lyst til å tilby gutter runking i all vennskapelighet. Å bli runket av en kvinnehånd gjør godt, og jeg ville oppfatte det utelukkende positivt hvis en venninne eller bekjent ville tilby meg det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Hva andre velger å gjøre med sine liv, er opp til dem. Men hver handling har en konsekvens. Man må regne med reaksjoner når man er såpass radikal. Hun hadde vært uaktuell som kjæreste for meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Fordi hun tar andre valg enn deg selv?

Er du malen på alt som er riktig her i verden, og hvis man ikke følger dine retningslinjer så er man en "skank"?

Nei fordi hun oppfører seg slutty rett og slett. Greit nok å være det men hun trenger ikke broadcaste det for hele verden. Jeg syns hun virker ukritisk.

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som skjedde var at hun satt musikken på pause i noen sekunder og sa noe som "Hvis det er noen av gutta her som har lyst på en runk, så får dere følge etter meg nå", og de som hadde lyst ble med mens resten fortsatte festen. Noen spørsmål ble det selvsagt fra de "nye" gjestene, men det gikk veldig greit :)

Kleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeint

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva het hu dama a, Fuckman1983? Hadde vært ålreit om du oppga mail elns..

Endret av Fysikeren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ikke at alle bør runke hverandre på fester, jeg skjønner selvsagt at det ikke fungerer på den måten. Og det er jo helt greit at man selv aldri ville takket ja til slik, folk er jo forskjellige og det skal respekteres. Men når jeg leser at folk faktisk bryr seg så mye om hva andre mennesker gjør i et ANNET rom enn de selv er i, og at de velger å forlate en fest pga dette, begynner jeg virkelig å lure på hvor prippen det går an å bli. Hadde det f.eks. vært narkotika eller noe annet ulovlig ville jeg skjønt det, men å reagere på at mennesker har nærkontakt er helt bak mål.

Du formulerer deg på en slik måte at det virker som en selvfølge for deg at dette skjer på fest. Om du syntes det var SÅ vanlig og naturlig, hvorfor rota du deg inn på et diskusjonsforum for å få meningene til "nisselandet Norge" da? Det får meg til å tenke at du egentlig er denne jenta selv, som sjekker folks meninger før du går inn for å prøve dette på fest. Da gir jo plutselig navnet "fuckman1983" mening. Så "mandig" og vulgært...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jeg helt enig i, men de bør tåle at noen spør om det likevel. Akkurat som at alkoholikere bør tåle å se andre ta seg en øl.

Det var uansett ikke slik at hun spurte én og én slik at de følte seg presset. Det som skjedde var at hun satt musikken på pause i noen sekunder og sa noe som "Hvis det er noen av gutta her som har lyst på en runk, så får dere følge etter meg nå", og de som hadde lyst ble med mens resten fortsatte festen. Noen spørsmål ble det selvsagt fra de "nye" gjestene, men det gikk veldig greit :)

Høres jo ut som du vanker i et litt mer frisinnet miljø når det gjelder sex og nærkontakt mellom mennesker enn gjennomsnittet i befolkningen. Den situasjonen du beskriver her virker for meg helt fjern.

Med mindre dette er en slags annonsert sexfest, så hadde jeg nok blitt rimelig sjokka. Dette er ikke "normalt". Klart det er lov å ha fantasier - og at man kan leve ut disse... men se an ditt publikum liksom.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo ut som du vanker i et litt mer frisinnet miljø når det gjelder sex og nærkontakt mellom mennesker enn gjennomsnittet i befolkningen. Den situasjonen du beskriver her virker for meg helt fjern.

Med mindre dette er en slags annonsert sexfest, så hadde jeg nok blitt rimelig sjokka. Dette er ikke "normalt". Klart det er lov å ha fantasier - og at man kan leve ut disse... men se an ditt publikum liksom.

Jeg er en aktiv swinger/gangbanger med et meget avslappet forhold til sex, og har personlig ingen ting imot i å dele en kvinne med 15-16 menn i den riktige settingen. Og jeg forventer selvsagt ikke at folk skal se på det som "normalt", men det er heller ikke så sært egentlig. Jeg ville f.eks. aldri blitt med på f.eks. "body suspension" (kroppsopphenging), rett og slett fordi det ikke frister meg og jeg synes det virker ubehagelig, men om andre gjør det så er jo det selvsagt helt OK. Jeg hadde ikke blitt fornærmet om en gjeng på vorspiel plutselig gikk inn i et privat rom og gjorde slik, men jeg ville selv helst ikke sett på det.

Det er egentlig ikke særlig forskjell på hva man gjør av "unormale" aktiviteter så lenge man ikke skader andre. Men det er som sagt veldig typisk norsk å dømme det ukjente, og det fatter jeg ikke at folk gidder.

Er dere virkelig så skjøre og følsomme at dere ikke tåler å bli tilbudt kroppskontakt uten å bli fornærmet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg er en aktiv swinger/gangbanger med et meget avslappet forhold til sex, og har personlig ingen ting imot i å dele en kvinne med 15-16 menn i den riktige settingen. Og jeg forventer selvsagt ikke at folk skal se på det som "normalt", men det er heller ikke så sært egentlig. Jeg ville f.eks. aldri blitt med på f.eks. "body suspension" (kroppsopphenging), rett og slett fordi det ikke frister meg og jeg synes det virker ubehagelig, men om andre gjør det så er jo det selvsagt helt OK. Jeg hadde ikke blitt fornærmet om en gjeng på vorspiel plutselig gikk inn i et privat rom og gjorde slik, men jeg ville selv helst ikke sett på det.

Det er egentlig ikke særlig forskjell på hva man gjør av "unormale" aktiviteter så lenge man ikke skader andre. Men det er som sagt veldig typisk norsk å dømme det ukjente, og det fatter jeg ikke at folk gidder.

Er dere virkelig så skjøre og følsomme at dere ikke tåler å bli tilbudt kroppskontakt uten å bli fornærmet?

Men de fleste er ikke like frilynte som deg. Det er mer normalt å tenke at det er rart å tilby runk på fest.

Driter i om jeg dømmer det ukjente, det gjør faktisk de aller fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driter i om jeg dømmer det ukjente, det gjør faktisk de aller fleste.

Exactly. Og det flertallet gjør er selvsagt normalt :sarkasme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...