Gå til innhold

Å runke tilfeldige gutter for å være grei


Fuckman1983

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

What's the big deal? :vetikke:

Tilfeldig runking(høres rart ut å si men..) er ikke så big deal synes jeg, men hvordan hun gikk frem for å "hjelpe til", er...... svært anderledels..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilfeldig runking(høres rart ut å si men..) er ikke så big deal synes jeg, men hvordan hun gikk frem for å "hjelpe til", er...... svært anderledels..?

Enig i at det var en ganske umoden approach.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun lett kan lage en dum situasjon for seg selv den gang hun vil ha seg en kjæreste... Hvem pokker vil være sammen med ei som driver å runker alle på vors??? Høres jo utrolig rart ut, skjønner ikke hvordan noen kan drive på sånn "bare for å være grei".... Nei vent.... Hun likte det jo litt også jaaaa..... :nocomment:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whats the big deal?

Jeg begynner å bli gammel...

Det er da INGENTING normalt med å sitte på vors å tilby seg å runke guttene der.. :filer:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at tanken på ei velvillig runkevenninne er tennende for mange menn (og sikkert for noen kvinner også), og jeg synes ikke det høres ekkelt ut å runke menn på vors. Men jeg må innrømme jeg hadde hatt problemer med å respektere en person som drar på vors og velvillig byr frem runkearmen til gutta for å være snill. Det er ikke verken tøsete eller billig, bare pinlig teit. Spesielt dersom hun tilbyr sine tjenester åpenlyst foran alle festdeltakerne og liksom tar imot kundene en og en på et rom.

Ja vi lever i 2012, men det går faktisk an å ha et fullverdig og spennende sexliv uten å leke runkehjelp på fest. Jenta må bare holde på, for det hun gjør er jo ikke farlig. Men det virker jo nesten som om hun øver seg til å bli prostituert. Gir gratis smaksprøver liksom for å skaffe kunder og øke omsetninga senere...

Ekkelt og billig? Nei. Helt på trynet fjernt? Ja.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

What's the big deal? :vetikke:

Hun risikerer senebetennelse i armen, og blir dermed ute av stand til å fylle ut skjemaene hos NAV.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Assistert runkehjelp burde vært obligatorisk. For eksempel når en testosteronfylt guttegjeng skal på byen, så kan de stikke innom runkebuen og lette på trykket før de drar på nattklubben, samme med etterpå, hvis de igjen er gira. Kan fungere som gloryhole, at man ikke ser vedkommende som runker, og hun/han som runker bruker gummihansker med ekstremt mye glidemiddel.

Når ladningen kommer kan de samle opp og levere til sædbank. Her slår man mange fluer i en smekk. Samfunnsøkonomisk vinning ;-)

-Domino

høres bra ut. da slipper vi slossing på byen! kanskje vi slipper mye mer også. jeg synes du skal finne noen som kan starte runkebue. man kan plassere små hytter rundt om i byen

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det lenge siden jeg har vært singel, men jeg tenker at jeg ikke lenger har så store sperrer mot å runke noen - men det måtte likevel vært en bevisst handling med en person jeg liker litt ekstra (og handlingen gjerne gjengjeldes). Å spørre ALLE på et vorspiel blir bare rart; hvilke andre tjenester (ikkeseksuelle) ville man tilbudt på den måten..? Burde være like akseptert om gutta gikk en og en i et annet rom og runka for seg selv, da :ler: Jaja. Vil tro hun blir sett på som litt uinteressant som kjæreste (correct me if I'm wrong), selv om det selvsagt er praktisk for dere gutta å ha en sånn venninne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun helst vil ha sånn bukkake eller hva det heter

hva er KÅGE????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun risikerer senebetennelse i armen, og blir dermed ute av stand til å fylle ut skjemaene hos NAV.

Der var vel ikke et helt fottballlag på den festen? :fnise::fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun helst vil ha sånn bukkake eller hva det heter

hva er KÅGE????

KÅGE -> K(å)G(e)-> KG -> kvinneguiden. :jepp:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rapper forretningsideen din, men døper om til HelligeGra(bu(ti)kk) elns. Ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg hele 21(!) forespørsler i innboksen min (noen av dere har kommentert henne negativt i denne tråden).

Svaret er fortsatt: NEEEEI, jeg kan koble dere opp med henne! Med mindre hun begynner med gangbang, da er dere alle invitert vil jeg tro ;)

Hva er egentlig i veien med å være litt unormal? Hun skader jo ingen, alle stortrives jo i hennes selvskap. Og det at jeg skrev at hun gjør dette for å være "grei" blir kanskje litt misvisende. Hun liker jo selvsagt godt å runke gutter, hvis ikke hadde hun ikke gjort det. Men jeg har også opplevd at hun har runket gutter hun ikke har tent 100% på, bare for å gjøre gutten glad.

Jeg henger en del i swingers/gangbang-miljøet (som sikkert noen her vet), så for meg har dette aldri vært en big deal, og det bør det jo egentlig ikke være for andre heller. Å si at hun hadde blitt kastet ut av festen for å spørre om slikt bli feil synes jeg. Og hun ser faktisk litt an stemningen i rommet også, det er ikke som hun spør om dette hvor enn hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min helt ærlige mening er at så sant hun gjør det av genuin lyst og ikke på grunn av underliggende psykologiske problemer, så ser jeg ikke helt problemet med dette.

Det eneste er at hun må forvente å bli dømt nord og ned av den grå massen og trolig får et dårlig "rykte" i de fleste krester, slik vi har sett i denne tråden ettersom det per definisjon ikke er "normal" oppførsel. Om hun er komfortabel med det, hvorfor ikke?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

Hvor er det du får alle disse "reglene" fra? Jeg vet om flere som har blitt runket av en venninne en eller annen gang, det er ikke så big deal som du skal ha det til. Jeg sier ikke at det er normalt å tilby runker på vorspiel, men heller ikke fullstendig fjernt.

Du må være en sterotypisk A4-nordmann, med taco og "Nytt på Nytt" hver fredag og misjonærstillingen én gang i uka.

Ikke snakk om regler men min erfaring er at sex ødelegger vennskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en kompis fikk faktisk en runk av henne (samtidig!) i går kveld :)

Jeg måtte jo selvfølgelig vise henne denne tråden, og hun syntes det var veldig festlig å se hvor mange "bedrevitende hobbypsykologer som befant seg på ett sted" som hun så fint sa selv. At man stikker seg ut i mengden i nisselandet Norge er visst ikke så positivt, gitt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette høres ganske merkelig ut. Det er merkelig å bare tilby seg sånn helt uten videre, og det er i alle fall merkelig at så mange takker ja. Når du skriver at hun gjør det "for å være snill", får jeg egentlig ikke inntrykk av at det er en særlig bra greie, men om hun faktisk liker det så er det jo uproblematisk og fint for henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...