Gå til innhold

Å runke tilfeldige gutter for å være grei


Fuckman1983

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Jeg regner med at det ville vært opplyst om det hadde vært seriøse reaksjoner på handlingene hennes.

Så lenge alle er med på det, hvorfor skal man snakke nedsettende om dem?

Det er mange menn som snakker nedsettende om jenter de har hatt f.eks ons med.

Ts hadde ikke laget denne tråden dersom han ikke trodde noe sånt ville få reaksjoner, så jeg går ut ifra at oppførselen tiltrakk seg reaksjoner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Så du skal senke deg til samme nivå som de mennene?

Jah, det hjelper.

Jeg hadde sett like mye ned på en mann som gjorde det samme som henne. man oppfører seg ikke sånn offentlig. Det er bare sånn man ikke gjør. Har ingenting imot at hun runker eller liker å runke menn, men ikke i den settinga. Da får hun gjøre det på privaten og ikke smøre sexlivet sitt oppi trynet på andre. Folk har lyst å hygge seg på fest, og slike som hun ødelegger og gjør hele festen til en orgasmefiest.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei. Uansett hva som ligger bak så hørres dette verken bra eller normalt ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig så mange kvinner det var som dømte her da. Men hvis en mann dømmer en kvinne som uverdig til å være partner fordi hun har hatt sex med mange, nei da får han så ørene flagrer.

KG er en merkelig plass.

han fikk pepper pga dobbeltmoral, ts sin vennine får pepper for at hun sansynligvis har like dårlige sosiale antenner som meg(og det sier for å være ærlig ganske mye) :fnise:

jeg tenker, til tross for at jeg faktisk er ufattelig prippen at det er helt greit å ha sex med så mange man vil, når man vil, så lenge de selv er villige, men å spørre alle guttene nå vorspiel er bare veldig veldig rart.... :sjenert:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken på sex med noen jeg verken liker eller er tiltrukket av er rett og slett kvalmende - og hvis folk synes det gjør meg prippen, så er det helt greit. Jeg er blitt kalt verre ting.

Jenter har for rare tanker om hva som er propert angående sex. Hvorfor ikke bare nyte? Så lenge man ikke pådrar seg selv eller andre noen sykdommer, er det bare å spre beina og nyte livet!(eller trene styrke i runkearmen)

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenter har for rare tanker om hva som er propert angående sex. Hvorfor ikke bare nyte? Så lenge man ikke pådrar seg selv eller andre noen sykdommer, er det bare å spre beina og nyte livet!(eller trene styrke i runkearmen)

Poenget mitt var vel egentlig at jeg ikke nyter sex med noen jeg ikke er tiltrukket av, så da blir det totalt poengløst både å spre beina for og å runke tilfeldige gutter. Det å 'nyte livet' betyr forskjellige ting for forskjellige mennesker. Personlig har jeg helt andre fetisjer enn runking av fremmede og foretrekker å leve dem ut med få personer.

Men det er aldri noen som har beskyldt meg for å tenke over hva som er propert angående sex før, så det var faktisk litt morsomt. ;)

Hva andre gjør bryr jeg meg overhodet ikke om.

  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt var vel egentlig at jeg ikke nyter sex med noen jeg ikke er tiltrukket av, så da blir det totalt poengløst både å spre beina for og å runke tilfeldige gutter. Det å 'nyte livet' betyr forskjellige ting for forskjellige mennesker. Personlig har jeg helt andre fetisjer enn runking av fremmede og foretrekker å leve dem ut med få personer.

Men det er aldri noen som har beskyldt meg for å tenke over hva som er propert angående sex før, så det var faktisk litt morsomt. ;)

Hva andre gjør bryr jeg meg overhodet ikke om.

OK. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at mange jenter ikke sprer beina for hvem som helst, og det er vel greit nok. Men hvordan er det med runking av gutter som dere ikke er sammen med?

Grunnen til at jeg spør er at jeg har en venninne som ofte gjør dette, rett og slett bare for å være grei (hun liker det litt også da). Slik som på lørdag da jeg var på et vorspiel med henne, så spurte hun om noen ville bli runket av henne. Da var det noen (dvs alle de single bortsett fra én) som ble med på det uten at det ble noe sex eller mer etter spruten var ferdig.

Synes dere jenter at dette er helt OK, eller er man "billig" om man gjør dette også? I så fall, hvorfor?

haha. høres ut som hun har et par skruer løs, men ville definitivt invitert henne med på fest.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha. høres ut som hun har et par skruer løs, men ville definitivt invitert henne med på fest.

Hehe, jeg påstår ikke at hun er æresmedlem i MENSA akkurat. Hun får alltid "opp stemningen" på fest for å si den sånn.

Men hun er hvertfall ikke religiøs, DA har man virkelig et par skruer løs. Det er jo mye mer skremmende hvis man tenker seg om ;)

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vennetjeneste? Venner gjør da ikke slikt med hverandre med mindre de er friends with benefits

Hvor er det du får alle disse "reglene" fra? Jeg vet om flere som har blitt runket av en venninne en eller annen gang, det er ikke så big deal som du skal ha det til. Jeg sier ikke at det er normalt å tilby runker på vorspiel, men heller ikke fullstendig fjernt.

Du må være en sterotypisk A4-nordmann, med taco og "Nytt på Nytt" hver fredag og misjonærstillingen én gang i uka.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ludovie

Du må være en sterotypisk A4-nordmann, med taco og "Nytt på Nytt" hver fredag og misjonærstillingen én gang i uka.

Enig. For enten er man en generelt seksuelt frigjort person, noe som blant annet innebærer å runke menn på fest, eller så vil man bare ha sex én gang i uken, i misjonærstillingen. :filer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg gir av og til samboer'n både håndjagere og blowjobs for å være snill. Teller det? :sjenert:

For i teorien er det jo det samme; man utfører en seksuell handling for å være snill. Forskjellen er vel relasjonen man har til hverandre. Og antallet. Eller..?

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Tråden er ryddet for avsporing og spekulasjoner.

Spørsmål vedrørende ryddingen kan tas i egen tråd på Ris&Ros eller på PM.

Lille-pus, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Assistert runkehjelp burde vært obligatorisk. For eksempel når en testosteronfylt guttegjeng skal på byen, så kan de stikke innom runkebuen og lette på trykket før de drar på nattklubben, samme med etterpå, hvis de igjen er gira. Kan fungere som gloryhole, at man ikke ser vedkommende som runker, og hun/han som runker bruker gummihansker med ekstremt mye glidemiddel.

Når ladningen kommer kan de samle opp og levere til sædbank. Her slår man mange fluer i en smekk. Samfunnsøkonomisk vinning ;-)

-Domino

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...