Gå til innhold

Er det galt å ha hatt mange sexpartnere?


Lizbeth

Anbefalte innlegg

er 27 og har allerede hatt en laaang tråd om dette på samlivsforumet.

hvorvidt noe er gammeldags betyr ikke at det er feil. jeg tror også du ville blitt overrasket over hvor mange menn som har de samme holdningene. derfor de aller fleste jenter lyver om antall sexpartnere.

Det som er litt "morsomt" med deg er jo at du krever mer av jenta enn du krever av deg selv. Du vil ha en jente som er kvalitetsbevisst og så har du selv diskvalifisert deg på kvalitetsfronten med å ha pult alt for mange selv.

Det er helt greit at man har sine preferanser og helst ser at kjæresten ikke har hatt sex med alt for mange, jeg har det selv i forhold til menn jeg velger å være sammen med. Er veldig kritisk til hvem jeg har sex med, dvs. jeg forventer ikke mer av en mann enn det jeg kan tilby selv. På den fronten har du noe å lære, dobbeltmoral er avtennende.

"Lille flickan"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke så lett dette her, noen snakker i det vide og brede om prinsessesyndrom og at et fåtall av mennene får seg med et flertall av damene og at de som ikke ser så bra ut bør forbarme seg over de gutta som ikke får seg noe. Men hvis de gjør det så ekskluderer de seg selv fra å bli valgt som kjæreste i et seriøst forhold, gjerne av de samme gutta. Damned if you do og damned if you dont.

stadig like forundret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe galt i å ha hatt mange partnere. Men det ekskluderer de som finner slikt uappetittlig som potensielle partnere.

Ja det er litt uapetittelig. Jeg stoler ikke på at en mann som har ligget mye rundt og gått mye singel og derfor hatt mange ONS - er sykdomsfri....

Kunne ikke falle meg inn å hverken munnsex eller samleie UTEN KONDOM ...med en slik billig, løs mann ....

Kan godt kose meg med han - men MED FULL BESKYTTELSE...Og jeg ville nektet enhver form for risikosex ( eks munnsex med han ) Kunne ikke tenkt meg å ligge å sutte på den VELBRUKTE PIKKEN...

Så klart får en slik livsstil konsekvenser- både for menn og kvinner. Man blir redd for SMITTE og SYKDOMMER...ektra nervøs når man oggås slike man vet knuller mye rundt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Ja det er litt uapetittelig. Jeg stoler ikke på at en mann som har ligget mye rundt og gått mye singel og derfor hatt mange ONS - er sykdomsfri....

Kunne ikke falle meg inn å hverken munnsex eller samleie UTEN KONDOM ...med en slik billig, løs mann ....

Kan godt kose meg med han - men MED FULL BESKYTTELSE...Og jeg ville nektet enhver form for risikosex ( eks munnsex med han ) Kunne ikke tenkt meg å ligge å sutte på den VELBRUKTE PIKKEN...

Så klart får en slik livsstil konsekvenser- både for menn og kvinner. Man blir redd for SMITTE og SYKDOMMER...ektra nervøs når man oggås slike man vet knuller mye rundt...

Det her er kanskje litt søkt, men det er ikke tilfeldigvis du som komponerer overskriftene i VG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her er kanskje litt søkt, men det er ikke tilfeldigvis du som komponerer overskriftene i VG?

En mann som er full av forskjellig typer kjønnsvortevirus og andre sykdommer nedentil....er det ingen damer som vil ha...

Vi damer er veldig redd for kjønnssykdommer. Det er stort sett vi damer som går oftest til gynekolog og tester oss. Vi er dermed mer engstelig for kjønnssykdommer enn det menn virker til å være.

Virker som om noen menn tror at kjønnsykdommer aldri kommer til å ramme dem. De FLESTE menn vil jo f.eks helst slippe å bruke kondom. Sier jo noe om hvor lite ansvarsfulle menn er - med tanke på kjønnssykdommer og HIV.

Dere MENN burde tvangsinnkalles til lege minst 1 gang i året - for å sjekke snurrebassen.

Dere bruker damer som prøvekanin for å se om dere er friske...Og driter i å gå til legen selv å teste dere. Så lenge dere ikke har fysiske sumptomer på sykdom. Kan dere likevell være FULL av det. Uten at dere vet det selv...

Billige løse menn er IKKE MER APETITTELIG - enn billige og ( DUMME KVINNER ) som ikke beskytter seg grundig ved ONS....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Èn ting jeg lurer veldig på, er hvorfor det fremdeles er tabu (for en kvinne?) å ha hatt mange sexpartnere? Er det ikke "lov" til å kose seg slik man selv ønsker? Jeg ønsker å høre deres tanker om dette, gjerne ut ifra generelt perspektiv i tillegg til deres private.

Det rare er at hvis hun bare har vært med en person så har hun jo tydeligvis veldig sterke følelser for han også. Men det er det ingen som tenker over. :klo:

Jeg synes ikke det er noe stort problem. Da er hun med stor sannsynlighet godt kjent med seg selv og sin seksualitet. Som jo er en fordel. For da slipper man en saccosekk som bare ligger der men heller får et lite villdyr som er med på å egge opp stemningen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maruwan

En mann som er full av forskjellig typer kjønnsvortevirus og andre sykdommer nedentil....er det ingen damer som vil ha...

Vi damer er veldig redd for kjønnssykdommer. Det er stort sett vi damer som går oftest til gynekolog og tester oss. Vi er dermed mer engstelig for kjønnssykdommer enn det menn virker til å være.

Virker som om noen menn tror at kjønnsykdommer aldri kommer til å ramme dem. De FLESTE menn vil jo f.eks helst slippe å bruke kondom. Sier jo noe om hvor lite ansvarsfulle menn er - med tanke på kjønnssykdommer og HIV.

Dere MENN burde tvangsinnkalles til lege minst 1 gang i året - for å sjekke snurrebassen.

Dere bruker damer som prøvekanin for å se om dere er friske...Og driter i å gå til legen selv å teste dere. Så lenge dere ikke har fysiske sumptomer på sykdom. Kan dere likevell være FULL av det. Uten at dere vet det selv...

Billige løse menn er IKKE MER APETITTELIG - enn billige og ( DUMME KVINNER ) som ikke beskytter seg grundig ved ONS....

Jada, det var ikke det jeg mente. Tenkte mer på bruken av store bokstaver. Merka meg at ord som "VELBRUKT PIKK", "SMITTE" og "SYKDOMMER" satte seg veldig fast på netthinna da jeg leste innlegget ditt, akkurat som når en leser VG. :fnise:

"Flystyrt i Kongo: EtthundreogSEX mennesker omkommet". Litt sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner virkelig ikke at det skal ha noe å si?

Jeg tror ikke folk klarer å skille mellom den typiske usikre "bygdehora" og den jenta som tar ansvar for egen seksualitet. For min del er jeg lei av at jenter som har sex utenfor forhold blir stemplet som usikre, og da spesielt av andre kvinner som bruker masse energi på å prøve å dytte andre ned i søla av den enkle grunn av at en jente er seksuell og velger å følge lystene sine. Noe av det mest provoserende som finnes. Jeg kommer til å bli en fantastisk mor selv om jeg muligens velger å ligge med 10-20-30-40-50 stykker før jeg kommer så langt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å finn en survey som ikke er hentet fra et land hvor 50% av befolkningen fornekter Darwin og evolusjonsteorien!

som du ser er det lignende resultater fra canada, uk og australia. land der dette er ikke tilfelle. prøv igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner virkelig ikke at det skal ha noe å si?

Jeg tror ikke folk klarer å skille mellom den typiske usikre "bygdehora" og den jenta som tar ansvar for egen seksualitet.

spiller det noen rolle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem at du utelukker deg selv som kjæresteemne for en liten gruppe sinnatagger på nett da kjære :)

Men så blir du et enormt kjæresteemne for oss i samme bås! ;-)

-Domino

Nettopp! Jeg kan ikke være sammen med en som mener man skal ha hatt maks 5, eller aller helst være jomfruelig, uskyldig og dydig. Jeg er ikke slik i det hele tatt, selv om jeg kan virke søt og snill, skjuler det ytre en villkatt. Jeg er røff og skitten, med flørtete undertone, lekent glimt i øyet, og en heftig tankegang som tante Kari ikke hadde vært stolt av.

Jeg elsker hvert sekund jeg kan flørte og jakte. Jeg elsker å leke med byttet, og jeg elsker å leke med mange.

Jeg trenger en mann som forstår meg og min trang til lek og seksuell moro. Jeg trenger en som kan tilfredsstille lysten, ofte. Jeg trenger en mann som er like glad i sex som meg. Og forstår at man rett og slett har lyst til å knulle forskjellige som singel. Er jeg i forhold, holder jeg meg såklart til den ene - men det forventes mye sex.

Aldri vil jeg ta opp temaet om antall partnere, grunnen til det er at jeg ikke har noe som helst med det. På lik linje med at ingen har noe med hvor mange partnere jeg har hatt. Dersom svar kreves, må jeg lyve. Med mindre jeg vet jeg er med en likesinnet som forstår.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer mest sannsynlig til å ende opp alene, gammel og bitter, siden jeg skjærer alle kvinner over en kam og ser på dem som horer alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer mest sannsynlig til å ende opp alene, gammel og bitter, siden jeg skjærer alle kvinner over en kam og ser på dem som horer alle sammen.

Ingen fare for at du skal bli det. Du er det alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters 2.0

Dersom svar kreves, må jeg lyve. Med mindre jeg vet jeg er med en likesinnet som forstår.

Vel, jeg ville aldri spurt - rett og slett fordi det ikke bryr meg, og jeg hadde heller ikke ønsket at du spurte meg.

Like barn leker best heter det jo, kansje det er noe der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters 2.0

Ingen fare for at du skal bli det. Du er det alt.

haha - vittig :)

Endret av MikeWaters 2.0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leste meg til side 4, så ga jeg opp :P

Det er STOR forskjell på å være singel, og å være gift/kjæreste/samboer. Iallefall for meg. Da jeg var singel hadde jeg kun meg selv å ta hensyn til, og jeg angrer kun på en eneste av de jeg har vært med. Og det er kun fordi jeg hadde ølbriller på, og visste det. Gjort er gjort, pult er pult, som mange sier.

Nå har jeg vært gift i straks 3år, og jeg interesserer meg ikke for andre menn. Jeg kan tenke at noen er heite, og at han der ville jeg hoppa på før i tida, men ingenting mer enn det. Jeg har en fantastisk mann, og det holder for meg.

Jeg brukte forøvrig alltid beskyttelse, og delte gjerne ut kondomer til alle jeg kjente. Nektet en mann å bruke kondom, ble det ikke noe på ham, enkelt og greit.

Mannen min vet forøvrig ikke hvor mange jeg har, og det er like greit. Jeg vet at han ikke ville gådd for et seriøst forhold med meg i førsten om han hadde visst, og det har jeg sagt til ham også. Alt jeg har gjort, har gjort meg til den jeg er, den han falt for.

Så, blæh. La kvinnfolka og mannfolka pule rundt så mye de vil, men husk nå å beskytte dere selv!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man gjør det av lyst og begjær, og beskytter seg selv, synes jeg man kan få gjøre som man vil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest utoginn

Aldri vil jeg ta opp temaet om antall partnere, grunnen til det er at jeg ikke har noe som helst med det. På lik linje med at ingen har noe med hvor mange partnere jeg har hatt. Dersom svar kreves, må jeg lyve. Med mindre jeg vet jeg er med en likesinnet som forstår.

Jeg er på linje med deg. Min kjære har et barn fra før og da vet jeg at hun har hatt en sexpartner før meg. Jeg tror ikke det er den eneste, men det er ikke interessant for meg å vite antallet. Jeg har aldri spurt, og hun har ikke spurt meg. Vi vet begge at vi har hatt sex før vår tid, men det er ikke viktig. Vi har det fantastisk sammen. Vi har fantastisk sex sammen. Hvorfor skal fortiden ha noe å si på det? Jeg tror at hun har hatt flere enn meg, men det er ikke viktig, det spiller ingen rolle. Nå har vi et fantastisk forhold som varer. Lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg ville aldri spurt - rett og slett fordi det ikke bryr meg, og jeg hadde heller ikke ønsket at du spurte meg.

Like barn leker best heter det jo, kansje det er noe der ;)

Helt klart! :)

Jeg er på linje med deg. Min kjære har et barn fra før og da vet jeg at hun har hatt en sexpartner før meg. Jeg tror ikke det er den eneste, men det er ikke interessant for meg å vite antallet. Jeg har aldri spurt, og hun har ikke spurt meg. Vi vet begge at vi har hatt sex før vår tid, men det er ikke viktig. Vi har det fantastisk sammen. Vi har fantastisk sex sammen. Hvorfor skal fortiden ha noe å si på det? Jeg tror at hun har hatt flere enn meg, men det er ikke viktig, det spiller ingen rolle. Nå har vi et fantastisk forhold som varer. Lenge.

Ja, du har så rett! Den seksuelle fortiden er egentlig irrelevant. Om han/hun har hatt et utragerende sexliv tidligere, har det uansett bidratt til å bli den personen du faller for. Det som så gjelder for forholdet, er hvordan partene har det der og da, ikke den gang da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...