Gå til innhold

kona gravid, mannen sterilisert... er det mulig ?


rundlurt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Drittlei av å vente på Rundlurt... Lei hele tråden snart..

Beklager, jeg glemte å ta lykkepillen min i dag :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*mine innlegg*

Venter på spent på innlegg fra rundlurt :popcorn: Det kan jo bare ikke være tull..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ingen som har krav på å vite noe om resultatet da.

Uskreven nettforumregel. Man inngår en sosial kontrakt ved å opprette en tråd hvor man ber om råd, og i den kontrakten inngår oppdatering.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drittlei av å vente på Rundlurt... Lei hele tråden snart..

Beklager, jeg glemte å ta lykkepillen min i dag :kjefte:

Du er klar over at det kan ta alt fra tre tik seks måneder å få DNA-resultatet når man tar det gjennom det offentlige? Er knapt en måned siden ungen ble født.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ha denne på mine innlegg jeg også... :sjenert:

Det finnes en knapp som heter "Legg til favoritt". Så vet du det til neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en knapp som heter "Legg til favoritt". Så vet du det til neste gang.

Ikke hvis man er på mobilutgaven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, oppdatering! redd han har glemt oss helt :sjenert:

Tror heller han har rundlurt oss jeg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lussia

Jeg har fulgt tråden helt fra starten av, og å ta en DNA-prøve, kan ta lang, lang tid! I denne ventetiden kan jeg egentlig forstå at han ikke vil svare oss, bare les gjennom de mange negative innleggene som er blitt skrevet! Å skrive ting som at vi tror han har lurt oss osv., er ikke akkurat en oppløftende ting å lese. Det gir ingen støtte, eller positivitet(noe som kunne bidratt til å ØNSKE å svare). Så hvorfor skal han svare oss? Det er klart det finnes oss der ute i verden, som faktisk bryr oss genuint om hva som skjer (selvom vi ikke kjenner personen), men å lese så mange nedlatende og frekke ting, ville tatt motet fra meg også. Jeg håper selvsagt at når tiden er inne, så vil han svare oss, og fortelle oss hva resultatet er, og hvordan alt står til i heimen.

Men før han svarer, synes ikke jeg noen skal ta forhastede beslutninger, ved å påstå at han har lurt oss, og at alt bare er tull. Å være tålmodig er ingen dum egenskap! Å være positiv, er kanskje enda viktigere.

Jeg er ikke interessert i å diskutere dette innlegget, jeg er ikke engang registrert bruker. Jeg bare ser på tråden nå, leser gjennom de siste sidene, og forstår hvorfor vi ikke får noen respons av TS. Jeg håper folk vil tenke litt gjennom hva de skriver, og... Er det noen grunn til at vi skal skrive negative ting? Vil det hjelpe? Sett dere i HANS posisjon, hvordan ville dere reagert på tingene som er blitt skrevet? Det er ikke spørsmål jeg ønsker svar på, det er spørsmål jeg ofte stiller meg selv når jeg vil buse ut med ting jeg enten ikke har noe med, eller ting som absolutt ikke egentlig er viktig å få frem, men som skaper reaksjoner.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ingenting nytt her nei.... Eg og kona hadde avtale om at hun skulle ta opp ønske om DNA test opp med sin fastlege når hun var på kontroll 6 uker. Fastlegen kjenner jo saken, så det burde være sympati å hente, men fastlegen til kona kunne ikkje hjelpe. Vi måtte søke fylkesmannen?!?!?!

Eg må bestille meg ein legetime sjølv og høre med min lege. Ellers får eg bestille privat på nettet.

Jeg tenker at ang dette ,bør legen dra i tråder og fikse DNA for å underbygge sin påstand om at kona må ha vert med andre. Legen har jo også interesse av svaret.

Endret av rundlurt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan en fastlege nekte det? Var du med inn til legen?

Tror kona forteller en usannhet her.

Ta og ordne det med din fastlege. Trodde faktisk du/dere hadde fått tatt testen og sendt den inn allerede.

Eller er det ikke så viktig for deg lenger?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...