Gå til innhold

kona gravid, mannen sterilisert... er det mulig ?


rundlurt

Anbefalte innlegg

ungen er jo født nå, litt seint med abort. :gjeiper:

Noen oppdateringer, TS?

Ante ikke at det var så mange sider og så lenge siden!!!! haha, ble så provosert da jeg leste starten at jeg måtte kommentere - men så.... så jeg ikke at det var typ 17 sider til... Beklager! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Ang. dna test:

Jeg har ikke visst hvem min far er. Jeg er nå over 30 år.

Han som var påstått min far, tok jeg kontakt med for to år siden.

Vi ville ta en test for å sette en strek.

Jeg gikk til tingretten og satte opp farskapsak. Da "saksøkte" jeg han. Da slapp vi å betale for testen, og den er rettskraftig. Enkelt og greit, tok ikke lang tid før svaret kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Gjest

Tipper at fyren har valgt å ta til seg ungen og lukke øynene for alt annet. Fordi konsekvensene av å vite sikkert er for tøffe å forholde seg til.

Håper det går bra med dem alle. Levende barn er ikke noe man "gir" fra seg uten videre, jeg skjønner TS godt i den sammenhengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele historien er bare tull og ts ler nok godt av alle her som gikk på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi har blitt rundlurt

Ikke alle. Jeg har aldri trodd på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja dette med dna har eg allerede tatt opp forsiktig... men tenk om hun snakker sant...? Tenk om det er medisinsk mulig , hvilket overtramp ville det ikkje være mot henne bare å ta det opp slik eg har gjort...

Men legen sa rett ut , at hun må ha vert med andre. Det er vondt.

Men kan kvinner lyve og gråte så godt ? Når hun veit at de 3 andre barna har likhet med oss... allt kommer for dagen ein gang.

Kan man sjekke slik farskap fra fostervannsprøver ? Slik eg forstår hadde hun fått tilbud om det. Mulig gynekologen skal det i dag på ultralyden. Eg er invitert med.

haaaahaaa om det er noen som burde be om at du får ta farskapstest så er det jammen henne. Her har hun noe å bevise. Tror neppe hun ønsker at du skal gå i uvisshet for resten av livet, for det har du virkelig grunn til. Gitt at hu nsnakker sant da. Klart du skal ta en dna-test, alt annet vil være ytterst urimelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Gjest
Har selv funnet mange liknande tilfeller, men enten er det gjennomført abort og dermed uten bevis, eller så stopper tråd i evt forum opp (og det forklarer vel sitt)

Litt ironisk at akkurat det skulle skje med denne tråden også?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malin

Eller han har det helt forferdelig etter å ha fått resultatet og orker ikke dele dette med noen? Eller kanskje han ikke ønsker å fortelle at han ikke tørr ta en test eller at han ikke ønsker... Dette er jo privat og sårt for de involverte og selv om jeg ønsker å vite resultatet av ren nysgjerrighet så har vi strengt tatt ikke noe med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eller han har det helt forferdelig etter å ha fått resultatet og orker ikke dele dette med noen? Eller kanskje han ikke ønsker å fortelle at han ikke tørr ta en test eller at han ikke ønsker... Dette er jo privat og sårt for de involverte og selv om jeg ønsker å vite resultatet av ren nysgjerrighet så har vi strengt tatt ikke noe med det...

Han ønsker bare å si A men ikke B. Han har utgitt seg selv nok så resultatet burde være greit å oppgi da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malin

Ja alle vil jo ha tilfredsstilt nysgjerrigheten sin.... Jeg og... Men vi har ikke noe med det sånn strengt tatt... Men jeg håper han svarer!! Men å komme med alle mulige kjipe bemerkninger tvinger nok ikke frem noe svar... Tvert i mot... Men men... Vi får vel svar tilslutt:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest AnonymTviler

Som noen allerede har antydet så var dette enten en spøk som alle gikk fem på, eller så har de fått testet ungen og den er ikke hans og sjokket har dermed blitt så stort at han ikke vil dele dette med oss (ennå??).

Eller så er alt fryd og gammen, ungen er hans, han har motbevist legevitenskapen osv. Men jeg må innrømme at jeg er veldig tvilende til at han skal kunne ha klart det som legene sier er umulig.

Det MÅ dermed ha vært en tredje person med i bildet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...