Gå til innhold

kona gravid, mannen sterilisert... er det mulig ?


rundlurt

Anbefalte innlegg

Som tidligere forklart: Pga av den eventuelle biologiske faren og hans kontakt med barnet. Skal jeg si det enda en gang eller har du fått det med deg nå?

Nei, det er ingen universell regel for dette, men det er en moralsk. Det vet tydeligvis ikke du hva er. Har du noen svin på skogen selv kanskje?

Ja, si det gjerne en gang til.

Ja, jeg har masse svin på skogen. Det kryr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, si det gjerne en gang til.

Ja, jeg har masse svin på skogen. Det kryr.

Uff, stakkars deg. Håper du en gang i livet får det bra :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, stakkars deg. Håper du en gang i livet får det bra :klemmer:

Så fint at du bryr deg om meg :klemmer: Kan dessverre ikke si det samme tilbake :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor teller hensynet til den eventuelle biologiske faren mer enn hensynet til TS og hans familie? Hvis det er den viktigste grunnen til å ta DNA-test, synes jeg man bare kan kutte ut testen. Hvis det er et ønske om å utelukke eller fastslå et evt. utroskap for tillitens skyld, synes jeg de bør gjøre det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at en mann vi ta på seg farskapet når det er uklart eller barnet ikke er hans. Så dumme menn kan være. Noen vil vel si TS er snill som vil muligens far for dette barnet om det ikke er hans.Jeg synes det hele er håøst dumt av han.

Barnet blir lurt, barnet tror den som står som far er far. Kan ikke se dette er rikitg mort barnet. Barnet er rett ogs lett rundlurt.Det er forferdelig slemt gjort mot barnet. Det finnes ei som er værre enn mannen der mannen ta rpå seg et ikke sikkert farskap eller det ikke er hans i det hele. Det er den forbaskede kjerringen som ikke vet hvem hun pulte seg unge med.

I de tråder som er her er det alltid mannen som får pepper og kjeft. men i slike tilfeller som denne tråden burde KG kvinner skjelt ut damen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bør vi vel strengt tatt ikke skjelle ut noen før ts forteller om barnet er hans eller ikke..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke at en mann vi ta på seg farskapet når det er uklart eller barnet ikke er hans.

Det er ikke snakk om å ta på seg farskapet. Loven sier at "far er den som er gift med mor", så dermed er han far. Google "pater est" så finner du det ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel ikke annet å vente,

TS har nå sett barnet og vil ikke ta en test i frykt for hva det vil gjøre for eventuelle følelser for barnet og mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke snakk om å ta på seg farskapet. Loven sier at "far er den som er gift med mor", så dermed er han far. Google "pater est" så finner du det ut.

Ja det står også lenger framme. Men det er far kan kreve dna før han tar på deg det endelige farskapet. Men vet det kan være vanskleig å få gjennoppta når han er erklært far.

DNA TEST.............så er ikke født bak ei låvedør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Malin

Hvorfor teller hensynet til den eventuelle biologiske faren mer enn hensynet til TS og hans familie? Hvis det er den viktigste grunnen til å ta DNA-test, synes jeg man bare kan kutte ut testen. Hvis det er et ønske om å utelukke eller fastslå et evt. utroskap for tillitens skyld, synes jeg de bør gjøre det.

Enig i dette:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest nå adopsjon-abort-debatten og syns rett og slett at dette ikke er deres saker!!!!!!! La nå de få bestemme SELV hva DE vil gjøre, siden det er DERES liv det er snakk om. Det er noe om å ikke stikke nesa i andres saker. Ønsker de abort, skal de faktisk så lov til å utføre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ungen er jo født nå, litt seint med abort. :gjeiper:

Noen oppdateringer, TS?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest nå adopsjon-abort-debatten og syns rett og slett at dette ikke er deres saker!!!!!!! La nå de få bestemme SELV hva DE vil gjøre, siden det er DERES liv det er snakk om. Det er noe om å ikke stikke nesa i andres saker. Ønsker de abort, skal de faktisk så lov til å utføre det.

Nei, de fikk faktisk ikke lov. Det er abort-grense i Norge, så det er ikke sånn at om noen ønsker abort, så skal de faktisk få lov å utføre det. Det kommer helt an på hvor langt ut i svangerskapet man er kommet.

Nå er forøvrig barnet født, så da er iallefall den saken avgjort. Nå gjenstår vel bare DNA-testen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ts er sein med oppdateringer fordi han har tulla med oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Slowpoke

Jeg tror ts er sein med oppdateringer fordi han har tulla med oss :)

Det er da ikke så lenge siden han kom med oppdatering? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke så lenge siden han kom med oppdatering? :klo:

Jo, det tar ikke så lang tid med en dnatest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det er vel ikke så sikkert at mannen har lyst til å fortelle hva resultatet ble, når det kommer til stykket. Det er mye man kan være lei seg for, være usikker på, og skrive på et forum for å sortere tanker og få hjelp til det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...