Gå til innhold

kona gravid, mannen sterilisert... er det mulig ?


rundlurt

Anbefalte innlegg

Har fulgt med i denne tråden nesten helt fra start, er så nysjerrig på hva som har hendt nå! Så klart er jo ikke TS pliktig til å fortelle oss noe som helst, men skulle ønske han gjorde, hvert fall komme med en liten oppdatering :)

Anonym poster: e576cacd5e4a1c12cd46c6a79d18c6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Sobril

Ungen er vel rundt 5 måneder nå? :klo:

Prøver å sette meg inn i ts situasjon... Dersom jeg, tross alt, hadde fått følelsen av å elske barnet over alt på jord og at alt ellers var sånn nogenlunde på stell hjemme... Kanskje jeg ikke ville visst allikevel?

O annen side er det vel viktig for barnet å vite opphavet mht potensiell sykdom osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Hei.

Noen som vet noe om TS. rundlurt ?

Hvordan er det nå?

Han svarer ikke om vi så står på henda og driter i vinkel. Han har nok bare tullet med oss.

Anonym poster: a850d0eca392e23cbd90143cb0580efd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Æsj altså. Det hadde vært flott med en oppdatering fra TS. Jeg har også fulgt tråden helt siden start, og slik "Rundlurt" har uttrykt seg hittil, har jeg ikke tvilt på ham! Det ville vært veldig interessant å få greie på resultatet, for hvis det viser seg at barnet faktisk er hans er det jo nærmest sensasjonelt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mulig gravid?

Hmm, nå har jeg lest hele tråden. sitter nemlig med altfor mange tegn på graviditet tross at kjæresten er sterilisert selv, men er for tidlig å teste...

Hvis dere fremdeles ikke har fått dna-test fra fastlege/fylkesmann burde du vel kjøpe en slik gjør-det-selv-test?? Eller har kona sakte, men sikkert klart å få deg til å ønske testing mindre og mindre?? Håper for dere alle at du er faren, men med så mange tester i etterkant som er tomme virker det jo nesten for godt til å være sant! Lurer veldig på hvordan det går nå merker jeg :) Håper du oppdaterer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Flott for deg at du fikk svar på dette og at det viste seg at det var du som var faren.

Ønsker dere lykke til sammen med den lille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å lese!

Det er ikke alt i naturen vi kan forklare, noe denne historien beviser, men det var flott å høre at familielivet ikke ble ødelagt av dette. Veldig glad på deres vegne!

Anonym poster: 5dbce2cf15ce027e68ac33f4c2eba79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var dagens gladsak :) Et lite "mirakel" han gutten deres da, selv om han i utgangspunktet ikke var ønsket. Godt du ikke kastet ut kona di, men valgte å stole på henne. Må ha vært fryktelig tøft for henne også dette (og ikke minst deg, selvfølgelig).

Endret av Britt Banditt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like I said. :) Grattis til sladdisen. Og ang sterilisering, så har du jo nå 1) grunn til å kreve erstatning 2) grunn til å få din kone (!) sterilisert også.

Rarere ting har hendt. Og fremmed på nett som jeg er; for hva det er verdt, glad for deg og dines skyld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Lenge siden ja. Eg har ikkje lest meg opp på tråden siden eg var innpå sist. Kanskje eg gjer det seinere.

Eg har ikkje drevet gjøn med dere nei.

Barnet er sunt og frisk. Han krabber rundt og er hyper. Reiser seg opp etter møbler og river ned alt.

Siden sist har eg vert hos kirurgen og avlagt ennå ein prøve. Han ble nermest sur. Det er totalt fysisk umulig å lage barn for meg. Eg forsøkte å spørre kva vi burde gjøre av forbehold med tanke på sexlivet videre DERSOM det er mitt barn. Han lurte på om eg nermest var dum, og ikkje forstod kva han sa....

Du kan ikkje gjøre NOEN gravid uansett, så bare slapp av. Dere trenger ikkje bruke prevansjon eller sterilisere på nytt. Det er ingen liv...osv.osv...

Så med en trist mine og stolt rak rygg, sa han ...for femte gang ila besøket... Ta DNA test av barnet.

Det har vi gjort.

Og for å holde dere litt til på pinebenken.... Grunnen til at dette ikkje har gått i racerfart. Er at eg tidlig bestemte meg for at det ikkje ville innvirke livet utad hvorvidt det er eg som er faren eller ikkje. Så derfor har eg ikkje stressa. Eg hadde testsettet liggende lenge før eg tok prøvene og sendte inn.

Resultatet viser at det er 99,9999999 % sikkerhet at eg er barnets far. Ved 99,9 % er beviset sterkt nok til å felle farskap ved dom.

Så det betyr at vi (fortsatt) lever som vi har gjort. Heldigvis.

Eg følte eg kunne stole på kona heile tida. Men legene "tvinget" igjennom test. Eg er glad eg valgte å ha is i magen. Mange delte meininger her på forumet. Og eg er glad eg valgte min egen løsning på dette. Og ikkje sendte kona på hodet ut slik noen antydet.

Anngående de medisinske bitene i dette, står eg igjenn som eit spørsmålsteikn. Vi bruker prevansjon, og kjem til å fortsette med det.

Sterilisering er "bankers" vistnok.... Alle svangerskap etter slike inngrep er unnfanget kort tid etter og forklares med restsæd. I mitt tilfelle er det nok vår herre som styrer.

Gratulerer som både pappa og biologisk far! =)

Har håpet det ville ordne seg for dere, selv om jeg skal være den første til å innrømme at jeg ikke hadde troen på at resultatet ville bli som det ble. Men det er uansett flott at dere har fått svar, og at du fikk det svaret du håpet på. =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for oppdateringen! Og gratulerer med både barn og resultatet, måten du har taklet dette på har vært nøkkelen til at dette har endt så fint.

Skal du kontakte legestanden med resultatet? De har åpenbart noe å lære her, både i form av faglig kompetanse og ydmykhet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å gratulerer med ny verdensborger og at det har gått som det har gått. Håper du og din kone får mange lykkelige år framover og at hun viser forståelse for din mistanke når legene går så hardt ut som de har gjort.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har sikkert tuklet med prøven og sendt inn elskerens dna :gjeiper: (dårlig "KG-teori")

Gratulerer så mye og kos dere med attpåklatten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg har skrevet før, du må være drømmemannen :)

Etter det du skrev først så virket kona di troverdig. Hadde hun vært utro så ville hun tenkt tanken at hun kunne vært gravid. Hun er heldig som har en sånn fantastisk mann.... men så har vel mannen en fantastisk kone også.

Gratulerer :)

Anonym poster: 3147a8128306e54c1ae5766bd34da0c9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...