Gå til innhold

Huden min er frelst!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du ikke hørt om Amazon? :sjokkert:

Ja, den er trygg! Har bestillt mye gjennom Amazon oppgjennom årene, er en veldig populær side. Nesten på linje med Ebay vil jeg si.

Som regel er det forskjellige selgere (kan være privatpersoner eller bedrifter) man kjøper fra. Den oljen ser ut som den er fra en slags bedrift. Det er trygg betaling og alt på Amazon. Jeg er kjempefornøyd! Aldri hatt problemer :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er den nett siden trygg da?Aldri hørt om den.

Helt trygg. Har handlet derfra flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høre jo helt fantastisk ut!

Hjelper den mot renteoppgang og dårlige konjukturer?

Har hvertfall bestilt fra iherb nå :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal i alle fall hjelpe mot gretne samboere, baksmell på skatten og misjonærer på døra. Mirakelolje vettu! :fnise:

Nei, god er den, veldig god faktisk, men underverker har den ikke gjort her. Selv om det for mange er et lite underverk med myk og ren hud.. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering: Den funker utrolig bra og jeg har aldri hatt så myk hud i hele mitt liv. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Julia lawless aqua oleum cold pressed Jojoba olje fra helsekost som bare brukes ved behov fordi jeg kjøpte en flaske.

Her står det litt om akne, eller å bruke foundation rett etter at man har påført voksen:

http://www.eliminateyouracne.com/benefits-of-jojoba-oil-for-acne/

Endret av AnneBonny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdatering: Den funker utrolig bra og jeg har aldri hatt så myk hud i hele mitt liv. :rodmer:

Ikke bare myk hud, men alle hudormene mine er bort, arrene etter kvisene er ikke røde lenger og jeg har betraktelig færre kviser generelt. Jeg kan faktisk gå en hel dag ute, uten foundation! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært så deilig om den hjalp på arr etter akne! :) Gleder meg til å prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært så deilig om den hjalp på arr etter akne! :) Gleder meg til å prøve!

arr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hva arr er altså.... Men at en olje skal hjelpe på arr? Skeptisk

Den hjelper nok ikke på arr ikke jojobaolje, men leste at hveteskim olje skulle være bra på akne arr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som får verre hud i starten ikke gi opp. Da jeg først startet å bruke det så fikk jeg tørr hud på panne og kinn etterhvert fikk jeg flere urenheter. Jeg forsatte å bruke jojobaolje og i dag er huden min helt fin etter 3 uker. På noen hjelper den med en gang, mens andre må vente...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også veldig glad i jojobaolje. Liker best å påføre den på kroppen rett etter jeg har dysjet uten å ha tørket meg, da blir huden så fantastisk myk. Itillegg er den super etter barbering. Bruker den også i ansiktet, men har ikke helt funnet ut hvordan jeg liker å bruke den der! :) Altså, under nattkrem eller alene, eller som en slags rens osv.. Men jeg elsker den uansett! For den kan brukes til så mye forskjellig.

Har prøvd forskjellige merker opp igjennom årene og har vel ikke merket noe stor forskjell på de forskjellige. Denne gangen prøver jeg meg på en fra iherb. Første gang jeg bestilte der fra også! :jepp: Når jeg var der inne å tittet, var det så mye jeg hadde lyst å legge i handlekurven. Men endte bare opp med det jeg egentlig skulle ha, tror jeg må lese litt rundt først! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har brukt oljen en stund, hva renser/vasker dere huden med?

"Den vanlige" hudrensen eller har dere byttet til noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noen med atopisk eksem som har erfaringer med jojobaolje? Tror jeg løper på nærmeste helsekostbutikk i morgen jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som får verre hud i starten ikke gi opp. Da jeg først startet å bruke det så fikk jeg tørr hud på panne og kinn etterhvert fikk jeg flere urenheter. Jeg forsatte å bruke jojobaolje og i dag er huden min helt fin etter 3 uker. På noen hjelper den med en gang, mens andre må vente...

TakkTAKKK! Sitter med rød og tørr nesetupp, kinn, hake og panne, grr. Har brukt voksen i to dager nå og dette er første dagen i lidelsen. Blir spennende å se! Skal gi oppdatering.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hjalp i allefall på ryggen min :) Hadde endel smånupper/kviser der selv, men er omtrent helt fin nå.

Opplevde du å få mer kviser i starten? Jeg har brukt oljen i en uke (både på rygg/bryst og ansikt), og synes jeg har fått flere kviser i løpet av de siste to tre dagene. Hmm.

Jeg har også begynt å ta nattlysolje, som skal være bra for huden. Satser på en sommer uten kviser!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde du å få mer kviser i starten? Jeg har brukt oljen i en uke (både på rygg/bryst og ansikt), og synes jeg har fått flere kviser i løpet av de siste to tre dagene. Hmm.

Jeg har også begynt å ta nattlysolje, som skal være bra for huden. Satser på en sommer uten kviser!:)

Ja, vil tro det er en normal reaksjon at det blir litt værre i starten. Hører flere blir det. Så bare fortsett å smøre på, så blir det nok bedre etterhvert skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...