Gå til innhold

Huden min er frelst!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva koster den julia lawless oljen på helsekosten, og hvor stor er flaska? Hvilken helsekostbutikker finner jeg den på? Er det noen som finner et bilde av den, slik at jeg vet hvordan den ser ut når jeg skal kjøpe den?

199kr. Jeg fant den på helsekosten LIFE. 100ml :)

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQOcPJ8076UmG0AyWW5SBc4Ntco5y-GE7-JtihKk7-bCe4sBTTDjA bare med grønt og brun/grått

Endret av mirandaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare hyggelig, Bodøjenta! (Vi blir forresten boende i samme by fra høsten av.. sprøtt hæ? Ser jeg ei med vakker hud det lukter et hint av jojoba av mååå det jo være deg :fnise:)

Dere som kjøper på helsekosten må gjernegjernegjerne komme med litt tilbakemeldinger altså! Er så krute fornøyd med den på iHerb samt at prisen er nærmest en spøk.. så holder meg jo til den! :)

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper jojoba mot tørre lepper? Har så sprukne lepper nå, at jeg holder på å bli gal. Og jeg har en date på torsdag. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper jojoba mot tørre lepper? Har så sprukne lepper nå, at jeg holder på å bli gal. Og jeg har en date på torsdag. :fnise:

ja det gjør den:) Jeg bruker den overalt jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig, Bodøjenta! (Vi blir forresten boende i samme by fra høsten av.. sprøtt hæ? Ser jeg ei med vakker hud det lukter et hint av jojoba av mååå det jo være deg :fnise:)

Dere som kjøper på helsekosten må gjernegjernegjerne komme med litt tilbakemeldinger altså! Er så krute fornøyd med den på iHerb samt at prisen er nærmest en spøk.. så holder meg jo til den! :)

Tror jammen jeg skal kjøpe en selv:)

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter hvordan bruker dere den i håret? Som en kur eller bare i tuppene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenter hvordan bruker dere den i håret? Som en kur eller bare i tuppene?

Jeg bruker den som en "leave in" i tuppene ja. Etter dusjen. Håret bliiiiiir så mykt :rodmer: Men det skal lite til altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nadezhda

Jojobaolje er visstnok også veldig god å bruke som babyolje i stedet for alt det tøvet som bare er rene mineraloljer. :) Eller en dråpe eller to i badekaret for å belønne hele kroppen! Et av få "må ha"-produkter her i gården!

Men ja, iHerb er en helt genial side å bruke når det kommer til å bestille slikt. Synd alle sheasmørene deres plutselig ble enten raffinerte eller med lavendel og annet tøv. :fnise: Billig porto, fornuftig innpakkede varer, fort går det og ikke minst så er de jo skambillige! Handler også shampo der. Siden kunne godt vært litt mer oversiktlig, man må nesten vite hva man er ute etter dessverre, men ellers er den perfekt! Og ja, bruk koden og bestill i en venns navn neste gang. Det gjorde jeg, tro gubben ble snurt da han fikk mail med masse hudpleieprodukter.. mohahahahaa :D

http://www.iherb.com/Nature-s-Alchemy-Jojoba-Oil-4-fl-oz-118-ml/7836?at=0 forresten denne jeg bruker. Den er veldig god! :)

Funker denne for deg?

http://www.calmersolutionsltd.co.uk/organic-shea-butter-650-p.asp

Vet ikke om den er uraffinert da men :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fant en kaldpresset på Atrisjokken i Kristiansand til 88 kr:) Ofte lurt å komme seg ut av kjede-helsekostene, mange billigere gullkorn der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er den å ha på huden liksom? Hvis jeg tar noen dråper i ansiktet når jeg legger meg, vil puta bli fetete eller vil den trekke inn i huden ganske fort? Blir man oljete i ansiktet av oljen? Er ganske skeptisk til det siden jeg har utroolig fet hud fra før av, så redd for å gjøre huden enda verre. Og hvordan er det når man står opp neste dag. Er huden helt fin, eller må man bruke lang tid på å skrubbe bort oljen for å ikke være fetete i ansiktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaller dere å ta litt krem i hånda og noen få dråper og blande det,før man kliner det i ansiktet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir man altså for fetete i ansiktet hvis man ikke blander oljen med krem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir man altså for fetete i ansiktet hvis man ikke blander oljen med krem?

Jeg føler ikke jeg blir feit i ansiktet når jeg blander det sammen + det blir mye enklere å få på huden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Funker denne for deg?

http://www.calmersolutionsltd.co.uk/organic-shea-butter-650-p.asp

Vet ikke om den er uraffinert da men :sjenert:

Litt off-topic: Har du prøvd den? Er den gulaktig og lukter den ganske høgg? I så fall er den uraffinert. Raffinert er mer hvit og lukter ingenting/veldig mildt. Bruker en jeg kjøper på evilbay nå. :)

Og ang. jojobaolje i håret.. håret mitt ville ikke gi slipp på oljen etterpå! Prøvde å vaske med både det ene og det andre, både varmt og kaldt.. så på mitt slappe, rette og middels grove hår.. vel.. med fare for å generalisere, så jeg ut som en narkoman. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da brukte du sikkert for mye. For å fjerne det enkelt må man massere inn sjampo når hpret er tørt, og tilsette litt og litt vann mens man masserer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da brukte du sikkert for mye. For å fjerne det enkelt må man massere inn sjampo når hpret er tørt, og tilsette litt og litt vann mens man masserer.

Enig her man må alltid ha i sjampo før man tar vann i håret, her gjør mange feil og gjør motsatt derfor får man ikke ut oljen av håret.

Bruk jojobaolje på legger og lår og få slikemyk hud. Jeg hadde masse små nupper og kviser på lårene. Smørte med jojobaolje og dagen etter var alt borte. Denne oljen er gull vært:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bestilte fra iHerb i California for 2 dager siden.

I dag tidlig dukka Svenns Transport opp på jobben her i Bodø med flaskene! DET GIKK FORT! :O

Anywaaays...æh! Gikk ikke helt opp for meg at dette er olje før jeg fikk kjent på det..og jeg bare lurer..hvordan i huleste er det dere bruker det? :D

Ha det på nyvaska hud om natta? ...forestiller meg at det kan bli ganske heeeftig ekkelt etterhvert! :P

Og, om dagen?

Bruker dere det under evt foundation o.l.?

Hjelpes..ikke at det blir så ille hvis man bruker minimalt..men uansett...KLISS-KLASS...seigt og...æhhh...! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nadezhda

Bruker jo bare noen dråper om gangen, da :fnise: Er det sånn "dråpeteller" på, bruker du den, om ikke, så bare tipp den over med fingeren på hullet. Haha, håper du skjønte hva jeg mente :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte fra iHerb i California for 2 dager siden.

I dag tidlig dukka Svenns Transport opp på jobben her i Bodø med flaskene! DET GIKK FORT! :O

Anywaaays...æh! Gikk ikke helt opp for meg at dette er olje før jeg fikk kjent på det..og jeg bare lurer..hvordan i huleste er det dere bruker det? :D

Ha det på nyvaska hud om natta? ...forestiller meg at det kan bli ganske heeeftig ekkelt etterhvert! :P

Og, om dagen?

Bruker dere det under evt foundation o.l.?

Hjelpes..ikke at det blir så ille hvis man bruker minimalt..men uansett...KLISS-KLASS...seigt og...æhhh...! :P

Jojobaolje du snakker om? Det er vel bare å prøve da? Ingen andre her heller hadde brukt den hvis vi ikke ble seende ut etterpå :) Etter at du har smurt den på, så merker du ikke at du har den på huden engang. Og den er ikke klissete i det hele tatt. Bruk den på renset hud morgen og kveld. Og, ja, det er helt ok å bruke den under foundation.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også bestilt :D Bestilte 4 stk i slengen, kom på under 200kr. Gleder meg til å prøve, og håper at huden min og blir frelst :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...