Gå til innhold

Huden min er frelst!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjøp den heller på iherb. Prisen er på 9 dollar, som blir under 50 kroner :gjeiper:

200 på hesekost her i Norge, eller 50 kroner på nett? Do the math.

Jeg har brukt jojoba oljen fra dessert essence i flere måneder, og er så mye bedre enn de svindyre hudkremene jeg pleide å bruke før. Billig, effektivt og naturlig.

Jeg er acne prone, og kan skrive under på at den IKKE tetter porer eller forverrer huden. Tvert i mot, den er faktisk kjent for å forbedre hudkvaliteten til folk som sliter med kviser.

Da har jeg bestillt derifra :) Takker for tipset.

Spent nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jojobaolje er visstnok også veldig god å bruke som babyolje i stedet for alt det tøvet som bare er rene mineraloljer. :) Eller en dråpe eller to i badekaret for å belønne hele kroppen! Et av få "må ha"-produkter her i gården!

Men ja, iHerb er en helt genial side å bruke når det kommer til å bestille slikt. Synd alle sheasmørene deres plutselig ble enten raffinerte eller med lavendel og annet tøv. :fnise: Billig porto, fornuftig innpakkede varer, fort går det og ikke minst så er de jo skambillige! Handler også shampo der. Siden kunne godt vært litt mer oversiktlig, man må nesten vite hva man er ute etter dessverre, men ellers er den perfekt!

http://www.iherb.com/Nature-s-Alchemy-Jojoba-Oil-4-fl-oz-118-ml/7836?at=0 forresten denne jeg bruker. Den er veldig god! :)

Innlegget endret for vervekode

Bond, mod

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh og! Hvis dere nå finner ut at hei, la oss bruke denne i håret.. bruk god tid til å få den ut igjen! Dum som jeg var prøvde jeg å kure tidlig på morgenen, 20 min før jeg måtte kjøre på jobb. Jepp, noen så ganske shabby ut den dagen! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man mindre fet hud av denne? Og forsvinner sorte prikker? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at jojobaolje og andre oljer skal være i mørke glass og være kaldpresset. Er denne fra iherb kaldpresset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket merke er egentlig best? Og hvor ofte bruker dere den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilket merke er egentlig best? Og hvor ofte bruker dere den?

Jeg bruker jojobaen (og alle andre oljer) fra julia lawless. og her brukes den flere ganger, hver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker jojobaen (og alle andre oljer) fra julia lawless. og her brukes den flere ganger, hver dag :)

Hvor kjøper du denne oljen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker jojobaen (og alle andre oljer) fra julia lawless. og her brukes den flere ganger, hver dag :)

ts her. Jeg bruker også oljen fra julia lawless :) den er kjempe bra. I tilegg fins den i helsekostbutikker, liker ikke å handle over nettet.

Er det noen som vet om man kan ta solkrem over jojobaoljen? At jeg tar på jojobaolje først og så solkrem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøper du denne oljen?

Man kjøper den på vanlig helsekostbutikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts her. Jeg bruker også oljen fra julia lawless :) den er kjempe bra. I tilegg fins den i helsekostbutikker, liker ikke å handle over nettet.

Er det noen som vet om man kan ta solkrem over jojobaoljen? At jeg tar på jojobaolje først og så solkrem?

Jeg kjøper også på helsekost i stede for å bestille på nett. 200kr for en så drøy flaske 1-2 ganger i året har jeg råd til ;)

Er det ikke solfaktor i oljen da? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper også på helsekost i stede for å bestille på nett. 200kr for en så drøy flaske 1-2 ganger i året har jeg råd til ;)

Er det ikke solfaktor i oljen da? :klo:

Bare solfaktor 4, og man anbefaler 15 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker dere den både morgen og kveld?

Har nettopp vært og kjøpt den Julia Lawless :jepp:

Håper virkelig at det kan dempe aknen på ryggen min som dukket plutselig opp. Legen visste ikke hvorfor og han stusset over at jeg fikk det i min alder osv.... Han ville jeg skulle vente i to måneder å se om det va gått bort av seg selv til da.... jeg vil ikke gjemme bort ryggen min hele sommeren :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Coarvi

Hmm, tror noen må skru ned forventningene sine litt, jojobaolje er ingen mirakelkur for alle. Det er verdt et forsøk ja, men for min del har jojobaolje null effekt, for verken hud eller hår. Jeg får bare oljeblank hud av den, sjokkerende nok. ;) Ikke noe som egner seg på dagen for min del altså. Bruker det ofte som nattkrem, bare for å bli kvitt flaska.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, tror noen må skru ned forventningene sine litt, jojobaolje er ingen mirakelkur for alle. Det er verdt et forsøk ja, men for min del har jojobaolje null effekt, for verken hud eller hår. Jeg får bare oljeblank hud av den, sjokkerende nok. ;) Ikke noe som egner seg på dagen for min del altså. Bruker det ofte som nattkrem, bare for å bli kvitt flaska.

Synd det ikke hjalp for deg, men det er ikke noe poeng å skru ned forventningene for det er bevist via forskning at det virker på veldig mange, og alle slags hudtyper! Både de med foreksempel, tørr hud, fet hud, voksen hud osv. Oljen viirker på alt fra kviser, rynker, solbrenthet, eksem osv.

Brukte du jojoba-olje som var kaldpresset? Det burde man gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med jojoba oljen man kjøper på apoteket?Er den like bra?

Det er den sikkert hvis den er kaldpresset :) men er ikke helt sikker, har ikke prøvd den selv. Men siden det er jojobaolje virker den sikkert like bra :) Jeg tror du bare må prøve deg fram. Men den jojoba-oljen fra Julia Lawless som kjøpes på helsekost er absolutt å anbefale! Det var den som gjorde at huden min ble bra igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker dere den både morgen og kveld?

Har nettopp vært og kjøpt den Julia Lawless :jepp:

Håper virkelig at det kan dempe aknen på ryggen min som dukket plutselig opp. Legen visste ikke hvorfor og han stusset over at jeg fikk det i min alder osv.... Han ville jeg skulle vente i to måneder å se om det va gått bort av seg selv til da.... jeg vil ikke gjemme bort ryggen min hele sommeren :snurt:

Den hjalp i allefall på ryggen min :) Hadde endel smånupper/kviser der selv, men er omtrent helt fin nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...