Gå til innhold

Huden min er frelst!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Raindrops

Men er det mulig å blande den med den vanlige hudrutinen sin, eller burde jeg finne noe annet å rense huden med før jeg tar den på? Jeg har ikke spsielt uten hud, men det er alltid rom for forbedring :gjeiper: Jeg bruker rens og krem fra Dead Sea Minerals fra før av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Okei. Så du bruker den på en måte som en krem da.

Jepp ;) Det funker for meg. Men vet det er noen som foretrekker å blande den i hudkremen sin for å "piffe" den opp. Det er egentlig bare opp til hvordan du liker å bruke oljen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er EXCITED!! :hoppendeglad:

Håper dette funker for meg (jeg får ikke så mye kviser akkurat men har fet og tørr hud på en gang..har aldri funnet noe som funker perfekt..men denne kan jo faktisk gjøre det!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye tar de for shippingen på f.eks lovelula og iherb?

Tenkte det kunne være verdt å prøve denne oljen. Har vært så heldig å få akne utbrudd på ryggen... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve den jeg også. Hvilken av dem er denne, på feelunique?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken hudtype passer den for da? :)

ts her. For alle hudtyper :) For "oljen" normaliserer huden på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres nesten litt for godt ut til å være sant :P haha har gått på den smellen før når det gjelder MD formulations.. Den ødela huden min TOTALT! Og jeg har en hud som har litt kviser, men er frytelig tør over nesen og i kinnene..

Da høres jo dette produktet ut som et som er meant for me ! :D

Jeg tenkte også at det hørtes for godt ut til å være sant før jeg prøvde "oljen". Men det er det faktisk ikke! Oljen er en mirakel olje. Jeg reagerer på de fleste produkter itilegg til å ha "tørr" og urenhud og oljen gjorde huden min normal over natta! Jeg tuller ikke! Første gang tok jeg på oljen på kvelden, og dagen etter da jeg så meg i spilet gløda huden min av sunnhet og friskhet! Huden føltes bra igjen etter så mange år!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er EXCITED!! :hoppendeglad:

Håper dette funker for meg (jeg får ikke så mye kviser akkurat men har fet og tørr hud på en gang..har aldri funnet noe som funker perfekt..men denne kan jo faktisk gjøre det!)

Jeg tror nok den kommer til å virke på deg :) for oljen skal virke på alle hudtyper. Fortell resultatet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsekostprodukter er jaggu ikke dumme nei! Sverger til det både ved hudpleie, leppepleie, håndpleie.. :) Og har aldri vært så fornøyd! Jojobaolje er genialt godt, drøyt i bruk og det lukter jo heller ingenting (synes nesten det lukter svakt av coca cola jeg.. :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres nesten for godt til å være sant...

Skal jommen prøve!

Jeg har ikke veldig problemer med kviser, bare noen små innimellom. Men nesa mi er bare sorte prikker... :(

Og på området på kinnbeina så har jeg "innover" sorte prikker.

Kan oljen fikse på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss! Hvorfor har ingen fortalt meg om dette? Sliter med atopisk eksem, tør og fet hud omvherandre. Kan den minske på plager, så JA, dette skal kjøpes inn!

Noen som vet om den minsker på rødhet også? Blir så fort rød i kinn og på nese på grunn av eksemen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OG - best av alt - du blir ikke speilblank i huden av den! Pleier å kjøpe på iHerb, portoen er på et par tikroninger bare. Ikke noe gæle altså. ;) Elsker den olja, drøy er den også!

Innlegget endret for vervekode

Bond, mod

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jammen gå til innkjøp av jojobaolje i morgen. Høres ut som en god nattkrem.

Innlegget endret for vervekode

Bond, mod

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som den nysgjerrige hudpleierstudenten jeg er, skal denne testes så fort stipendet kommer inn!

Jeg må jo innrømme at jeg er ganske skeptisk, men hva gjør man ikke for studiene? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Som den nysgjerrige hudpleierstudenten jeg er, skal denne testes så fort stipendet kommer inn!

Jeg må jo innrømme at jeg er ganske skeptisk, men hva gjør man ikke for studiene? :fnise:

Det er så morsomt å være hudpleiestudent. Man får jo prøve så mye produkter på andre mennesker, masse gratis prøver(det fikk ihvertfall vi) og masse rabatter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så morsomt å være hudpleiestudent. Man får jo prøve så mye produkter på andre mennesker, masse gratis prøver(det fikk ihvertfall vi) og masse rabatter :D

Ja, kjempegøy! :D

Om jojobaolje funker, så må jeg vel hviske kundene i øret om det, så læreren ikke hører meg anbefale noe sånt og utviser meg. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og sikkert, ikke minst, en utrolig innsikt i hva vi egentlig klatter i fjesene våre. :D Nei jojobaoljen er ganske safe, bruker den på alt av småpussende sår, tørr hud og når jeg begynner å bli rød (får lett underhudsbetennelser.. urggh). Blir generelt veldig fort blank i ansiktet men jojobaoljen er mattere enn f.eks MD sine dagkremer synes nå jeg. :) For ikke å nevne ganske mange hundre ganger billigere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt jojobaolje en stund nå, men får forsatt urenheter av den:(Hvor langt tid tar det før huden blir fin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...