Gå til innhold

Huden min er frelst!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Link til oljen jeg bruker er i alle fall lengre bak i tråden. Er bare fire sider å bla igjennom.. men noen er litt late her i kveldinga. :fnise:

Bruker også teatree-olje. Problemet med denne er at den lukter ganske sterkt, så ikke noe en bruker utover dagen akkurat. Jojobaolje skal også være rensende. :) Teatreeoljen jeg bruker er ei blå flaske med en koalabjørn på, finner den på iHerb ved å søke på teatree, regner jeg med. Er vel fra Jasön. :)

kan man smøre denne tetre på urenhetene? Eller bør man helst blande?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MSFOSTER du har ikke linket til noen ting eller så finner ikke jeg det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jooohoooo! :P

http://www.iherb.com/Nature-s-Alchemy-Jojoba-Oil-4-fl-oz-118-ml/7836?at=0 her! Innlegg nr 42.. svaret er alltid 42! :) Kjempefornøyd med denne i alle fall! Lenge siden jeg har bestilt fra iHerb nå, forrige gang hadde de kun det dyre portovalget tilgjengelig, pris uten porto vil komme på ca 14 kr. :fnise: Katastrofalt dyrt dette! Har shoppet kontoen halvt ihjel der inne før. Eneste jeg virkelig føler at de mangler er uraffinert sheasmør uten lukt. :(

Innlegg endret for vervekoder

Bond, mod

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg bruker teatree uten å blande ut. Har kanskje et tynt lag MD over, men innbiller meg at endel vil dunste vekk. :)

Gøy med slike tråder igjen forresten.. prøvde en gang å starte en tråd om sheasmør.. gikk ikke så bra nei.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg bruker teatree uten å blande ut. Har kanskje et tynt lag MD over, men innbiller meg at endel vil dunste vekk. :)

Gøy med slike tråder igjen forresten.. prøvde en gang å starte en tråd om sheasmør.. gikk ikke så bra nei.. :P

Jeg elsker slike tråder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanongøy med alternativer til de kjente og kjære hudkremene! :) Selv bruker jeg jojobaolje på rygg og legger, sheasmør på hender og føtter, teatreeolje på urenheter og kakaosmør på magen for å forebygge strekkmerker. Alt i alt er jeg en vandrende helsekost. :fnise: Det verste er at jeg er så utrolig fornøyd med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg bruker teatree uten å blande ut. Har kanskje et tynt lag MD over, men innbiller meg at endel vil dunste vekk. :)

Gøy med slike tråder igjen forresten.. prøvde en gang å starte en tråd om sheasmør.. gikk ikke så bra nei.. :P

Kjempe gøy ja. Det finnes så mye bra i naturen av oljer og ulike ting som er kjempebra bare vi er så uvitende om det og går bare etter ting som lover oss gull og grønne skoger uten at det virker. Jeg hadde en bok om naturlig skjønnhet stod så masse bra oppskrifter på naturlig skjønnhet, men jeg har rotet denbort:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jooohoooo! :P

http://www.iherb.com/Nature-s-Alchemy-Jojoba-Oil-4-fl-oz-118-ml/7836?at=0 her! Innlegg nr 42.. svaret er alltid 42! :) Kjempefornøyd med denne i alle fall! Lenge siden jeg har bestilt fra iHerb nå, forrige gang hadde de kun det dyre portovalget tilgjengelig, pris uten porto vil komme på ca 14 kr. :fnise: Katastrofalt dyrt dette! Har shoppet kontoen halvt ihjel der inne før. Eneste jeg virkelig føler at de mangler er uraffinert sheasmør uten lukt. :(

Da er den bestillt. Gleder meg til å teste ut! Forresten, skal den oppbevares i kjøleskapet?

Innlegg endret for vervekoder

Bond, mod

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid tok det ca. før du merket bedring på ryggen?

Hadde første lag på i går kveld!

Tja, mellom 1-2 uker da ca, før jeg ble kvitt alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanongøy med alternativer til de kjente og kjære hudkremene! :) Selv bruker jeg jojobaolje på rygg og legger, sheasmør på hender og føtter, teatreeolje på urenheter og kakaosmør på magen for å forebygge strekkmerker. Alt i alt er jeg en vandrende helsekost. :fnise: Det verste er at jeg er så utrolig fornøyd med det!

:fnise:

Enig i at det er spennende med slike produkter i forhold til de kente og kjære hudproduktene ja. Tror jammen jeg skal ta meg en tur på helsekosten igjen i dag og se om jeg finner noe nytt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

natron og vann ja heheh da skal jeg teste dette også. Kan du linke til den jojobaoljen fra iherb du bruker? Synes den lille flaska fra julia blir for liten siden jeg vil ha den i hår og kropp også.

Naton er veldig bra for å eksfoliere huden, skjønner du. Vet det høres litt sært ut, men jeg har fått så gode resultater at jeg gjerne sprer metoden :)

Jojobaolje er veldig drøy, så en liten flaske er ikke så dumt å begynne med. Den jeg har nå har jeg faktisk ikke kjøpt på iherb, ser jeg - den er fra mountainroseherb. www.mountainroseherb.com

Jeg kjøper ganske mye sånt, så det er lett å gå i surr med hva som er hva. Jeg har også kjøpt noen oljer på en side som heter Calmer Solutions www.calmersolutionsltd.co.uk - de har også god kvalitet, men de har så lave priser at jeg var skeptisk i starten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan man smøre denne tetre på urenhetene? Eller bør man helst blande?

Og man bør blande. Bland alltid ut eterisk olje før du tar den på huden, ellers kan den bli for sterk og du kan få utslett og andre uhumskheter. Eterisk olje er veldig, veldig konsentert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg oppbevarer oljen min mørkt. Egentlig er det ideelle med oljer at de skal være på mørke glassflasker, ser det ofte med olivenolje.. men oppbevarer den ikke spesielt kaldt nei. Går helt sikkert bra å ha den i kjøleskapet, men jeg har den bare i en skuff. :) Og ja, som Chikako sier.. jojobaolje er veeeldig drøyt i bruk! Er bokstavelig talt dråper det er snakk om når jeg har det i ansiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naton er veldig bra for å eksfoliere huden, skjønner du. Vet det høres litt sært ut, men jeg har fått så gode resultater at jeg gjerne sprer metoden :)

Jojobaolje er veldig drøy, så en liten flaske er ikke så dumt å begynne med. Den jeg har nå har jeg faktisk ikke kjøpt på iherb, ser jeg - den er fra mountainroseherb. www.mountainroseherb.com

Jeg kjøper ganske mye sånt, så det er lett å gå i surr med hva som er hva. Jeg har også kjøpt noen oljer på en side som heter Calmer Solutions www.calmersolutionsltd.co.uk - de har også god kvalitet, men de har så lave priser at jeg var skeptisk i starten :)

Jeg vil bruke den på kroppen og håret også derfor jeg vil ha en større flaske. Den lille fra julia w holder lenge til ansiktet. Det jeg ikke skjønner er at jeg forsatt får urenheter av jojoba, men sånne små som tørker ut like fort selvom jeg bruker jojobaolje. Jeg har ikke vært så flink til å peele huden kan jo være derfor. Eller liker huden min oljen veldig. Fant en i mørsk flaske som jeg skal bestille. De bør oppholdes mørkt.

Endret av muffin26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er veldig typisk at det blir sånne tørre områder hvis du ikke peeler! Gjør det en gang i uka, det skal være nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bestilt fra iHerb med rabattnr fra MsFoster (Tusen takk! :klem:)

Valgte DHL, og de skal levere innen 5 dager!

Gleder meg!

:danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva koster den julia lawless oljen på helsekosten, og hvor stor er flaska? Hvilken helsekostbutikker finner jeg den på? Er det noen som finner et bilde av den, slik at jeg vet hvordan den ser ut når jeg skal kjøpe den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...